Löytyykö jostain vielä Barbapapa -kirjoja tai muita Barbapapa -tuotteita? Tuntuu, että ovat kiven alla...
Barbapapa-
6
921
Vastaukset
- videokasetin
On ollut kyllä suosittu, vaikka on ihan simppeli. Ja kirjastosta lainataan Barbapapa-kirjoja. Varsinkin Barbapienten syntymä oli tosi suosittu juttu, jota piti lukea uudestaan ja uudestaan.
- barbababaiset
barbababa tuotteita saa tampereen Nukkela (tai joku semmonen se oli nimeltään) lelukaupasta, kaikenlaisia siellä on, ja helsingin kinopalatsin kukunor liikkeessä on barbababaa ties minä tuotteena.
- mamapapa
suomalaisesta kirjakaupasta saa ja netistä googlaamalla löytyy.
- Kids corner
tms niin siellä oli pilvin pimein kaikkia niitä barbapapa.juttuja. Nettikaupoista näyttää löytävän mitä ei muualta saa, tosin hintaa saa joskus pulittaa aika reilusti. Itse etsin Maisa-kuppia.
- tuotteita
Maisa -tuotteita löytyy ainakin nettikaupasta pikku-selma.fi
- Lizi2
Ostin tuolta Kids' Cornerilta Maisa -repun ja syöttölapun. Hyvin ovat toimineet ja pikkuneiti tykkää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614428KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523281Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?542556Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492554- 1102275
- 241893
- 241681
- 301626
- 1691540
- 361265