Elikkäs, Mikä Bb on paras?
Mun mielestä tän vuotinen Bb on TOSI tylsä. Bb1 Paras!
Bb1, Bb2 vai Bb3??
52
8769
Vastaukset
- Kuuukkeli_
Eka BB oli paras, tän hetkinen on toka, viime vuotinen oli kaikista tylsin.
- crocoodiile
BB2 oli taas mielestäni paras.
- Päivänsäde ja
crocoodiile kirjoitti:
Menninkäinen kaikessa hurmaavuudessaan ja kuinka tosissaan Sari pullo kourassa sitä lauloi.Kyllä se on parasta mitä oikeastaan BB:ssä on ollut.
- sämi
crocoodiile kirjoitti:
Big-Brotherin 2 tuotantokausi oli PARAS!
- ......
Mun mielestä Bb3. Ykköstä en seurannut ollenkaan ja kakkostakaan en katsonut ihan alusta asti.
Kakkoskautta miettiessa mieleen tulee vain Karin löllöttely sohvalla/sängyllä ja pervojen, mauttomien juttujen puhuminen, Mankin raiskaussyyte, Sarin epävireinen "laulanta", sekä Ollin yölliset pissa-retket. Eipä mitenkään kauhean miellyttävä mielikuva.
Tätä kolmatta olen tosin seurannut aivan tiiviiten alusta asti, joten sekin voi vaikuttaa siihen että pidän tästä kaudesta eniten. Tällä kaudella minulla on myös suht. monta suosikkia asukkaiden joukossa jo näinkin varhaisessa vaiheessa. Toivottavasti meno paranee tällä kaudella vielä entisestään ja saadan viimeinkin kunnon bileitä ja hyviä viikkotehtäviä. Muuten kausi on ainakin asukkaiden puolesta ollut loistava. - MK-69
Tämänvuotinen bb on tosiaan kaikkein surkein. Porukka liian paljon samaa ikäluokkaa eli liian nuoria. BB ei tarjoile alkoholia samalla tavalla kuin edellisinä vuosina ja tunnetusti suomalaiset ei saa dramatiikkaa kehiin ilman alkoholia, joka taas antaisi katsojille viihdykettä. Muutenkin persoonaltaan samantyyppisiä kaikki, erikoiset äänestettiin heti pois. Minä en ainakaan jaksa tuijottaa tätä samalla tavalla kuin esim. viimevuotista.
- !!!
Se on just noin! kaikki ihmiset siä on ny samantyyppisiä eikä viikkotehtävätkää oo mitenkää kiinnostavia! kyll 2 edellistä oli paljon parempia! ja se tunnariki on ihan typerä..
- bb1
ihan jo senkin takia, että sinne ei tungettu mitään uusia ihmisiä kesken kauden...
- .......
Paras
- an-u
mun mielestä paras on 1 ja 2
- ihan tylsiä
BB1 en seurannut kuin ihan sattumalta, siitä en osaa oikein sanoa mitään.
BB2 sen katsoin tarkasti ja se oli ihan pöhkö. Alusta loppuun täyttä skeidaa.
BB3 olen katsonut jonkin verran ja se mitä olen nähnyt ei ole kehuttavaa katsottavaa. Porukka niin lapsellisia lässyttäjiä että ihan hävettää. Vielä kun mukana on sekoseksuaalisia niin hyi hitto. Tätä ei voi katsoa loppuun = täyttä paskaa.- alkomahooli puuttuu
Todennäköisesti BB on pakko vähentää alkohoolin tarjontaa koska bonsorit katoaa.Ovat huolissaan imagostaan tuon örveltämisen takia jota esim.viime vuonna oli.Silloinhan ne huuteli joka käänteessä kaljaa ja muita juomia lisää.Tuntui välillä kaikilla olevan henk.koht.ongelma.Jopa Ärräkin oli huolissaan menosta ainakin lehtien mukaan ja ohjelma tarttee ponsoreita.
- eka
BB1 on ollut paras
- rlz'
Paras ryhmä kasassa!
Tunnarimusiikkikin oli 1. kaudella paras, nyt ihan surkea.
- JebaJäbä
Kaikki ne on täyttä skeidaa.
Tällaisia tyhmiä ohjelmia tehdään vain ja ainoastaan siksi, jotta lähettävä kanava saisi rahoitusta mainostajilta.
Mainostajat taas ovat hyvillään siitä että on olemassa katsojia, joita on helppo naruttaa.
= joihin uppoaa bb, uppoaa myös mainokset! - hömötiainenko?
Aito ja alkuperäinen eli siis ensimmäinen kausi. Kakkonen ja tää kolmonen on pelkkää teeskentelyä. Mutta tämä on vain minun mielipide, se joka ei siitä välitä saa rauhassa pitää omansa. Vapaa maa.
- ^angel^
jeeeee kaikki
- Mamma85
Bb1 oli paras! Se oli ensimmäinen ja sitä oli pakko katsoo joka jaksot!!!
Nyt tää bb ihan tylsä ja eikä siin enään tapahdu mitään erikoista!!! - poppoon
BB OLI PARAS!!!!
Kolmos kausi on minusta paras. Jotenkin henki on täällä ollut hyvä, ja ihan mukavia ja puheliaita persoonia on ollut verrattuna aiempiin. Tokassa bbssä ne ei osannut muutakuin kännätä ja eka oli vähän tylsä vaan. Perttukin oli ihan pelle tyyppi.
Tosin se mua vituttaa tässäkin kaudessa, että ne on kyvyttömiä äänestämään itsensä edun mukaisesti elikkäs sillein että äänestäisi sellaisia mitkä voisi olla uhka myöhemmin ja mahdollisesti uhka mahdolliselle voitolle, vaan äänestää kaikki tylsät tai sellaiset ketkä ei tunnu pärjäävän tai olevan joukon mukana. Minä ainakin yrittäisisin äänestää kaikista kovimpia pois, että olisi mahdollisuus sitten myöhemmissä äänestyksissä pärjätä niitä vähemmän persoonallisia tyyppejä vastaan. Kenelläkään ei tunnu olevan oikeaa pelisilmää siihen, kun loppujen lopuksi peliähän se on. Täl hetkel Timo on ainut joka ansaitsisi voiton. Sillä on asennetta.- 23554y
Ketkä saatanan juntit katselee yksityisloukkauksilla leventelevää paskasarjaa.
Hankkikaa elämä ellette jo katso salattuja. - kikuliiii
23554y kirjoitti:
Hankkikaa elämä ellette jo katso salattuja.bb2 oli kaikkein paras. tämänvuotinen on ihan tylsä... viime vuonna oli parasta bb:ssä KAKI, mutta kyllä tän vuoden bb:kin lähtee vielä käyntiin kun kaiki tylsimmät on ehtinyt tippua.
- 23554y
23554y kirjoitti:
Hankkikaa elämä ellette jo katso salattuja.Sillä minusta Salkkarit on ihan ykkönen, ja kauniit ja rohkeet
- Kukahan siellä
kikuliiii kirjoitti:
bb2 oli kaikkein paras. tämänvuotinen on ihan tylsä... viime vuonna oli parasta bb:ssä KAKI, mutta kyllä tän vuoden bb:kin lähtee vielä käyntiin kun kaiki tylsimmät on ehtinyt tippua.
ei olis tylsä, todella noloa porukkaa tänä vuonna.
- jfjfy
Tämän vuotinen BB on niin tylsä. Kakkosessa oli hauskoja viikkotehtäviä, esim. kahden kerroksen väkeä ja Espanjan matka. Ihmisetkin olivat mielenkiintoisempia. Nyt on tylsiä ihmisiä ja typeriä viikkotehtäviä. Ei jaksa seurata.
- Miimiii^^
Bb2, ehdottomasto.Tämän vuoden viikkotehtävät on niin luontoystävällisiä ja ihmiset ovat TYLSIÄ! Viime vuoden kaki,olli, ja sari olivat hauskoja ja hurmaavia persoonia..En ole nähnyt ketään tänä vuonna kiinnostavaa,paitsi saulin, joka ei yksin auta tekemään kaudesta onnistunutts
- oli parhain
Nyt jollain lailla totista ja toisiaan jatkuvasti moittivaa väkeä. Nyt nämä kaksi uutta, olisi kiva jos kohentais BB.n tunnelmaa ja yhteistyön sujuvuutta!
- HYVIÄ
Minusta kaikki on tavallaan hyviä .Seuraan joka ilta tunnin ja näprään samalla jotain. Ihan kuin ompelukerhossa olisin.
- ei huijausta, kiitos
Saatanan Suomi24 kun paukuttaa tätä saatanallin turhaa sarjaa etusivuillaan paraatipaikoilla viikkokaudet.
Aivan tarpeetonta mainostamista haisevan paskaiselle roskaohjelmalle. - Neturi
Yksikään Bb kausi ei ole ollut kattomisen arvoinen PISTE!!
- Major Tom
Älkää hukatko kallista elämäänne tollasen joutavanpäiväisen ohjelman kattomiseen.
- timo&Niko ovaT IHq....
bb 3 on paras,koska siinä on Timo,Kadi,Niko...
- MARRA
Ehdottomasti kakkonen.Kaki oli niin huippu!!
- ei todellakaan
Täysin "sieltä" koko ohjelma
Mun mielestä paras BB-kausi oli 1960 luku.
Oli näteimmillään..- Höpötitihöö
Heh!Toi oli hyvä. :)
- ¨¨¨¨¨¨^^
Êhdottomasti BB2. Tää BB3 nyt on aivan onneton.
- MÖLLYRÄ
Ihan ehdottomasti,Kaki!
- bbbbbb2
Ykkönen tai kakkonen. Tämä kolmonen ei kiinnosta yhtään, paitsi eilen Leijona toi piristystä.
Mielestäni BB:iden ei kuulu olla kopioita toisistaan, mutta kyllä tältä kaudelta puuttuu sellaiset persoonat kuten Perttu ja kakkosen Olli, Kaki yms. Juuri mietimme BB:n parhaita paloja, eikä tällä kaudella mikään ole vielä sytyttänyt samalla tavalla kuin vaikka viime vuoden Stuff my Skoda ja Ollin sabotaasit.
Viime vuonna 24/7 oli aina päällä ja ekana netissä kävin katsomassa uutiset. Elä'ydyin ohjelmaan ihan täysillä, kiitos mahtavien persoonien.
Nyt vain jotenkin into on lopahtanut. - oli mielestäni
ensimmäinen kausi, koska siellä oli paljon erilaisia ihmisiä, nykyään on vaan nuoria ja tylsiä ihmisiä. viimevuosi menetteli, kaki kaarlo ja olli oli parhaita! en ole seurannut niin aktiivisesti tätä uusinta kuin aikaisempia.
- mäkämäkä
ehdottomasti
- Örmy
Katselin tuossa äsken Big Broherin talon touhuja. Täytyy sanoa että lapsia nämä asukit ovat puheittensa ja karamellihimonsa perusteella.
Ainoastaan Piia,Jarkko, Kadi ja tämä ulkolaisen näköinen poika ovat jotenkin raiteillaan. Tuollainen juomareissujen kehuja niin kuin Sauli on ja hänen säestäjänsä tytön harakat. Ei tämä ole oikein hyvää opetusta lapsille ja nuorisolle. Lopettakaa koko talon pito, tai hakekaa aikuisia ihmisiä seurustelemaan sivistyneesti. - oli paras
kyllä munkin mielestä bb1 oli parhain. bb2 oli TODELLA ala-arvoinen, ei sitä viitsinyt edes katsoa. tää kolmas kausikin vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta.
- t...
Niin on, eipä ole tuotantoporras hyötynyt rekrytointi käynneistään millä valitsivat ihmiset taloon... niin tasapaksua sakkia, ei yhtään persoonallista ihmistä.. aikaisempina vuosina on ollut paljon persoonallisempia, eri ikäisempiä, mielenkiintoisia ihmisiä. Nyt välillä tuntuu että onko nuo edes täysi-ikäisiä, alkaa vaikuttaa kersakerholle koko talon väki...
- nanaza2008
joo..kyllä asia on vaan niih eettä ensimmäinen bb oli paras...=)
- Kiti***
BB1 oli paras, koska siinä ei tullut uusia kesken kauden. Uudet asukkaat vesittää koko ohjelman eikä kunnon porukkaa ehdi missään vaiheessa muodostua. Liikaa sählinkiä, ja tosi tylsä kausi jotenkin tämä nykyinen (ja kakkonen). Silti katson. Silti, BB1 paras, aito ja alkuperäinen.
- -Tirehtööri-
et silleen
- BB 2 !
Tapahtu kokoajan jotain!Oli bileitä, talosta poistoja yms...Oon kattonu kaikki Suomen bb:t ja tän vuotinen tuntuu kaikista tylsimmältä...plääh..no jatkan sitkeesti vaan kattomista.
- mimnävaanhuu
ykkönen koska noi on tuol talos alkanu metkiii ykköstä ja pitää olla se talon "pelle" tai "hauskuuttaja" ja matkiii ja ÄRGH toi on iha tyhmä ja TURHA ennenkaikkee koko touhu!
- minä vain
kyllä bb2 on vakuuttanut tähän mennessä eniten. talossa on nyt aivan liikaa nuoria ja samantyylisiä tyyppejä. yli kolmikymppisiä ois saanu olla nyt enemmän ja persoonallisempia. BB2 kaudessa parasta oli KAKI. Mikään tai kukaan ei kyllä lyö vertoa KAKILLE :)
- Höpötitihöö
Paras kausi on se,kun koko ohjelma lopetetaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422224- 241780
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271435- 1091264
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151229- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846