Eiks toi naikkonen osaa esittää ku tympeetä naamaa ja ei osaa roolia siis vikko tehtäviin osallistua ollenkaan,älkää sanoko hei et se on uusi asukki so what,onhan muutkin uudet tulleet,eikä oo menny ku pari hassua päivää ja ne osaa olla rentona niin kuin muutkin..Tahtoo kotiin näkeehän se jo sokeakin..Halusi varmaan pelkkää julkisuutta!Nätti se on mut jos tullaan pelamaan niin sit se myös otetaann tosissaan ja pelataan.T.Mara nam Heli:)
Heli ulos
11
817
Vastaukset
- Koko noita
Aluksi en tykänny Hekasta,mut nyt kyl tää patsas mulko silmä pois,en oo ketää äänestän pois eikä oo tullu mieleenkää,mut nyt kännykkä käypi samaa mieltä,joten tältä osin Heli mun puolesta heissulli vei.
- Äääh .....
Yhryn samaa.miten tommenen henkilö viel jaksaa olla tuol,siis pelottaako häntä vai mikä sillä on?Painukoot kuuseen ei millää pahalla mut tökkii kattooki koko tyyppii,nuppi ei käänny minnee suuntaa vaa silmät haroilee mulkoilevasti muita ihmisiä,voi kertoo koko porukalle jos haluu pois ettei muut aattele siitä sen kummempia.
- Mutta mutta
Meidän ihana kansa taas osaa päättää!!!!
Mutta Heli on ainut joka osaa tai uskaltaa tehdä oman päänsä mukaan, että ei halunnut pelata räsyä loppuun asti ja niin pois päin. Se taitaakin olla ainut siellä jolla on omatuntoa ja itsetuntoa sen verran että uskaltaa olla menemättä sellasiin juttuihin mitkä ei kiinnosta tippaakaa eikä vaan mene sokeana lampaana lauman mukana. Helissä on asennetta, tosin kuin monessa muussa.
- sul on urpo
Legacy_of_Kain kirjoitti:
Mutta Heli on ainut joka osaa tai uskaltaa tehdä oman päänsä mukaan, että ei halunnut pelata räsyä loppuun asti ja niin pois päin. Se taitaakin olla ainut siellä jolla on omatuntoa ja itsetuntoa sen verran että uskaltaa olla menemättä sellasiin juttuihin mitkä ei kiinnosta tippaakaa eikä vaan mene sokeana lampaana lauman mukana. Helissä on asennetta, tosin kuin monessa muussa.
galleria-sivu! Nauroin aivan kippurassa sille sun monologi-keskustelulle! ;D
sul on urpo kirjoitti:
galleria-sivu! Nauroin aivan kippurassa sille sun monologi-keskustelulle! ;D
kiitos ja ihan oikea keskustelu se oli. ;)
- juhan_af_grann
bb taloon jäisi vain 3 naista jos Heli äänestetään pois,
Sitten talossa olisi 5 miestä,
Talossa tarvitaan kaunista Heliä jatkossakin- minäkin olen
Näiden teinien mielestä se on hienoa, kun ihmisellä ei ole mitään omaa tahtoa ja kun örveltää jo parista kolmesta limuviinapullosta. (Lienee jotenkin tuttua) Heli on aikuinen nainen, jolla on itsetunto kunnossa ja joka ei taivu kaikkiin nöyryytyksiin poikkeusoloissakaan. Siis johtajatyyppiä normaaleissa olosuhteissa.
- peikkosan
minäkin olen kirjoitti:
Näiden teinien mielestä se on hienoa, kun ihmisellä ei ole mitään omaa tahtoa ja kun örveltää jo parista kolmesta limuviinapullosta. (Lienee jotenkin tuttua) Heli on aikuinen nainen, jolla on itsetunto kunnossa ja joka ei taivu kaikkiin nöyryytyksiin poikkeusoloissakaan. Siis johtajatyyppiä normaaleissa olosuhteissa.
juu, mun mielestä on kanssa ihan oikein ettei siellä välttämättä heti riisuudu ilkosilleen tai lähe mukaan sellasiin juttuihin mihin ei halua. Mutta pääpointti onkin siinä että taloon mennessään Heli lupasi saada talossa aikaan säpinää( ja miten se nyt menikään "vaarallisia tilanteita"). Nyt se on ilmeisesti ollut aika passiivinen eikä viihdearvoltaan kovin hyvä. Tosin en voi olla puolueeton koska tunnen henkilön enkä hänestä kummemmin välitä...
- timon_83
Heli lentää ulos niinkuin leppäkeihäs sunnuntaina!Ainakin toivon niin.....Heli näyttelee koko ajan!
- Mut ei hell,voi olla
tommonen mulko silmä silmä vittuu tuolta yök,osaaks se edes puhua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427