Onko nimi enne?

Dewitt

Mikä on mielestäsi ihanin/ällöin naisen etunimi?

Minun parini on Suvi/Kerttu

60

3621

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      ihanin: heidi
      hirvein: taija

      • Anonyymi

        Ei Taijassa ole rumia kirjaimia. Rumalta kuulostavat seuraavat:
        - Terhi
        - Terttu, Kerttu
        - Kirsti, Inkeri
        - Ronja, Reija

        Tuo RTT ja RST ovat kyllä ”pahat” yhdistelmät. Esimerkiksi Kirsi on aika kiva sentään, mutta Kirsti… huh! (Kuten miehen nimi Torsti, toinen huh!


    • suomalaiset nimet ovat kauniita kun ne kuulostaa kauniilta ja niillä voi olla kaunis tarkoitus. toisaalta ne voivat kuulostaa aivan kamalan kovilta myös..

      • Anonyymi

        Kyllä, kaiken kaikkiaan Suomen kieli on kaunis kieli. Sitten vain on seassa joitain noita ”kookkaita” (K) ja ”ärräkkäitä” (R) rumentajia.


    • +++ +++

      tänään Pilvi söpö jos on poutapilvi / sisko on ku lisko yäk

    • nimi^^

      ^
      Isabella / Manta

    • duedonne

      Ei nimi naista pahenna, jos ei nainen nimeä?

      • Ansa..

        muuta!


    • juuli..

      Ihanin:Ronja
      Kamalimmat:Piia ja Päivi

      • Anonyymi

        Voi, että, Piia on just söpö nimi, pieni ja sievä, ja Päivi kuulostaa kauniilta, vaikken yleensä Ä-kirjaimesta pidäkään. (Rumimmat kirjaimet ovat K, R, Ä ja Ö, niitä mitä enemmän on nimessä/sanassa, sitä kamalammalta kuulostaa.). Ronja on juurikin sellainen hirveän ruma nimi naiselle…. R on ruma…. Mutta tuokin nimi voisi kuulostaa paremmalta, jos R:n perään edes vaihtaisi sievän I:n: Rinja. Kyllä, heti kuulostaisi ei niin ronskilta.


    • nimitoinenvaanonmulla

      ei nimi kantajaansa pahenna vaan kantaja nimeään

    • kauneinta

      Vai että ihanin nimi pitäisi kertoa - seuraavaksi kai kysytään ihastuksen puh. nro. Minulle se on viisikirjaiminen tämän elämänsyklini ensimmäinen minua lähestynyt "lepakkojuttuni", en ole aiemmin tuntenut ketään tämän nimen kantajaa.

      "Pahat nimet" saanevat huonon kaikunsa ikävistä kokemuksista. Minulle sellaisia voisivat olla vaikkapa Tiina ja Jaana, joihin tosin ei liity mitään eroottismielessä negatiivista tai positiivistakaan.

      • Ullabite

        Puhelinnumerot jonoon vaan! mullekin saa aina soittaa..


      • huua
        Ullabite kirjoitti:

        Puhelinnumerot jonoon vaan! mullekin saa aina soittaa..

        Käväisin galleriasivullasi: oletko lesbo-mies?


      • nimi on enne

        muistuu mieleen koulun latinan oppikirjasta. Pitäisi tietää nimien syntymishistoria, mutta kuka vaivautuu ottamaan niistä selvää.


      • Anonyymi

        Tiina on söpö nimi pikkutytölle ja teinitytölle!


      • Anonyymi

        Tiina on söpö nimi pikkutytölle ja teiitytölle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiina on söpö nimi pikkutytölle ja teinitytölle!

        Paitsi sitten, kun niitä Tiinoja on kaikkialla eikä ikinä tunnu olevansa "itsensä". Vertailee vain itseään niihin muihin saman nimisiin (tai itse ainakin olen näin 25-vuotiaana totaalisen kyllästynyt omaan nimeeni).


    • skr

      Mitä ihmeen väliä sillä on,mikä naisen nimi on,sillä ei ole merkitystä.. Tämä varmaan perustuu,että minkänimisiä kenenkin exät on ollu ja sitä rataa,joidenka kanssa ei haluta olla tekemisissä tms.. Jospa vaikka on hyvännäkönen nainen johon ihastuu ja mukava jne ja nimi vaikkahan tellervo,niin so what?? en valkkaa naista nimenperusteella,siinä on ihan muut asiat kyseessä.

      • ........

        Tämä ei ole pelkästään tuohon viestiin, minkä jälkeen laitoin tämän, vaan aikalailla yleisesti.

        Miksi ei voi vain vastata aloitusviestin kysymykseen sen kummemmin kysymystä spekuloimatta ja moralisoimatta? Ihan turhia tuollaiset viestit että "ei rumia nimiä olekaan". No hell jeah on. Ei kaikki voi tykätä kaikista nimistä(kään), koska ihmisillä on erilaisia makuja ja mielipiteitä myös tässä asiassa. Sekin pitää vain niellä ja hyväksyä mukisematta. Ja sehän nyt on itsestään selvää, että maailman rumimman nimen kantaja voi olla maailman ihanin ihminen. Ei nimi henkilöä pahenna.

        Kauniita nimiä on paljon, joten vaikea sanoa kauneinta. Yksi hirveimmistä voisi olla Melena, joita myös Suomessa on kastettu. Nimi sinänsä voi kuulostaa ja näyttää kivalta nimeltä, mutta valitettavasti Melena tarkoittaa veriripulia. Ei mitenkään kauhean ihanan kuuloinen nimi sen jälkeen kun tietää tuon.


      • skr
        ........ kirjoitti:

        Tämä ei ole pelkästään tuohon viestiin, minkä jälkeen laitoin tämän, vaan aikalailla yleisesti.

        Miksi ei voi vain vastata aloitusviestin kysymykseen sen kummemmin kysymystä spekuloimatta ja moralisoimatta? Ihan turhia tuollaiset viestit että "ei rumia nimiä olekaan". No hell jeah on. Ei kaikki voi tykätä kaikista nimistä(kään), koska ihmisillä on erilaisia makuja ja mielipiteitä myös tässä asiassa. Sekin pitää vain niellä ja hyväksyä mukisematta. Ja sehän nyt on itsestään selvää, että maailman rumimman nimen kantaja voi olla maailman ihanin ihminen. Ei nimi henkilöä pahenna.

        Kauniita nimiä on paljon, joten vaikea sanoa kauneinta. Yksi hirveimmistä voisi olla Melena, joita myös Suomessa on kastettu. Nimi sinänsä voi kuulostaa ja näyttää kivalta nimeltä, mutta valitettavasti Melena tarkoittaa veriripulia. Ei mitenkään kauhean ihanan kuuloinen nimi sen jälkeen kun tietää tuon.

        Ai mä nyt sitten jeesustelen,ku laitoin vaan mielipiteeni tästä kysymyksestä,mitä ajattelin,jotenkin joutava kyssä,mut antaa olla.. ruma nimi,kaunis nimi,mitä väliä... onhan niitä kauniita nimiä ja sitten vähemmän kauniimpia. Mutta eikö sen oman kullan nimi ole kaunein ;))


      • uudestaan vielä
        skr kirjoitti:

        Ai mä nyt sitten jeesustelen,ku laitoin vaan mielipiteeni tästä kysymyksestä,mitä ajattelin,jotenkin joutava kyssä,mut antaa olla.. ruma nimi,kaunis nimi,mitä väliä... onhan niitä kauniita nimiä ja sitten vähemmän kauniimpia. Mutta eikö sen oman kullan nimi ole kaunein ;))

        oikein hartaudella,mitä tuo immeinen kirjoitti!
        Kerro huomasitko jotain olennaista?


      • skr
        uudestaan vielä kirjoitti:

        oikein hartaudella,mitä tuo immeinen kirjoitti!
        Kerro huomasitko jotain olennaista?

        Olen kyllä lukenut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi

        Ei oo näin. Olen tuntenut suurenmoisen ihanan Terhin, mutta nimestä en tykkää.


    • Cepheid7

      on sellainen, josta kuultaa mysteeri ja jonka synonyyminä voisi olla kauneus, vaikkapa Aurora tai juuri tuo edellä mainittu Lahja. Rumaa nimea en keksi. Kukapa lapselleen rumaa nimeä antaisikaan?

      • musta hienot

        vanhat nimet vanhahkon naisen antamat.


      • Sofia Karolina
        musta hienot kirjoitti:

        vanhat nimet vanhahkon naisen antamat.

        Piia Mariia
        Iida Aada
        Stiina Kreeta


      • Anonyymi

        Mutta itse en ajattele merkitystä, vaan miltä kuulostaa. Ei Aurora kovin kauniilta kuulosta. Kauniilta KUULOSTAA
        - Silja
        - Hilja
        - Laila
        - Saila


    • Pir

      .. ovat omalla tavallaan mielenkiintoisia. Todella. Ne viestivät ajasta, suvusta, arvoista, toiveista, kaikesta kauniista ja joillekin rakkaasta. En pysty nimeämään suosikkia tai inhokkia.

    • tai sitten ei

      Moni nimi assosioituu siihen, millaisena on tuntenut kyseisen nimisen ihmisen..

      Ihaninta nimeä en osaa sanoa, enkä ällöintä. Hölmöjä sen sijaan ovat väkisin keksityt lempinimet tai sellaiset lempinimet, josta kohde ei itse pidä. Nimi on hyvä, jos siitä itse tykkää. Onneksi olen aina pitänyt nimestäni, sukunimestä olen jopa ylpeä :)

      • tykkää

        kummastakaan,en etu enkä sukunimestä.Ne ei soinnu yhtään yhteen ja itelläkin tökkii nimen sanominen kun kysytään.Parentsit ajatteli kun etunimen antoi että se olisi kansainvälinen ja sitte antoi tosi hankalan,kun sukunimikin on niin monimutkainen...Eli kaikilla tekee vaikeuksia sanoo etunimi,saatikka yhdessä sukunimen kanssa.Koulussa sai kuulla naurun tyrskähdyksiä ja itelläkin hyvänä päivänä terkkarissa naurattaa tavaaminen väkisinkin kun sisään pyydetään.
        Sitten mulle on väännetty lemppari nimi,myös sukunimestä!Että mua risoo,mutta ehkä vanhempana sitä sitten on ylpeä nimestään?
        Inhoon kaikkia jotka antaa muksulleen hienolta kalskahtavan nimen ihan vaan sen takia et se on hieno,eikä ole mitään perinteitä tai ajatusta toisessakaan nimessä.Esim.jos ei ole Suomenruotsalainen ni miksi pitää olla Peter eikä Pekka,Gapriel eikä Kaapo?Onneksi vanhat nimet on tullut takaisin,kuten Väinö(tosin epäilen että niitä tuli silloin sen biisin johdosta*Väinö Väinö,missä on väinö?*
        Mut mä haluaisin olla vaikka Katariina Käenpoikanen,kunhan se on Suomalainen nimi vaikka kuinka ulkomailla ramppais sukuloimassa tj.


      • Kaapotar
        tykkää kirjoitti:

        kummastakaan,en etu enkä sukunimestä.Ne ei soinnu yhtään yhteen ja itelläkin tökkii nimen sanominen kun kysytään.Parentsit ajatteli kun etunimen antoi että se olisi kansainvälinen ja sitte antoi tosi hankalan,kun sukunimikin on niin monimutkainen...Eli kaikilla tekee vaikeuksia sanoo etunimi,saatikka yhdessä sukunimen kanssa.Koulussa sai kuulla naurun tyrskähdyksiä ja itelläkin hyvänä päivänä terkkarissa naurattaa tavaaminen väkisinkin kun sisään pyydetään.
        Sitten mulle on väännetty lemppari nimi,myös sukunimestä!Että mua risoo,mutta ehkä vanhempana sitä sitten on ylpeä nimestään?
        Inhoon kaikkia jotka antaa muksulleen hienolta kalskahtavan nimen ihan vaan sen takia et se on hieno,eikä ole mitään perinteitä tai ajatusta toisessakaan nimessä.Esim.jos ei ole Suomenruotsalainen ni miksi pitää olla Peter eikä Pekka,Gapriel eikä Kaapo?Onneksi vanhat nimet on tullut takaisin,kuten Väinö(tosin epäilen että niitä tuli silloin sen biisin johdosta*Väinö Väinö,missä on väinö?*
        Mut mä haluaisin olla vaikka Katariina Käenpoikanen,kunhan se on Suomalainen nimi vaikka kuinka ulkomailla ramppais sukuloimassa tj.

        Enkä ymmärrä sellaisii vanhempii joilla on ruottalainen sukunimi vaik ne ei puhu sanaakaan ruottii ja sit antavat etunimekski jonku mateleinin. Että mä kärsin!


      • kuullosta joku
        Kaapotar kirjoitti:

        Enkä ymmärrä sellaisii vanhempii joilla on ruottalainen sukunimi vaik ne ei puhu sanaakaan ruottii ja sit antavat etunimekski jonku mateleinin. Että mä kärsin!

        Brooke Romppainenkaan korvassa kauniilta!


      • on suvun nimi, vaikka
        Kaapotar kirjoitti:

        Enkä ymmärrä sellaisii vanhempii joilla on ruottalainen sukunimi vaik ne ei puhu sanaakaan ruottii ja sit antavat etunimekski jonku mateleinin. Että mä kärsin!

        ruotsi ei enää olekaan puhekieli. Mullakin on ruotsinkielinen sukunimi, jota en kyllä vaihtaisi pois. Näitä gren-, lund-, holm-, man-, strömloppuisia nimiä on lukemattomia eikä tämäkään luettelo ole täydellinen. Kyllä tähän maahan nimiä mahtuu.


      • Janiinpoispäin
        on suvun nimi, vaikka kirjoitti:

        ruotsi ei enää olekaan puhekieli. Mullakin on ruotsinkielinen sukunimi, jota en kyllä vaihtaisi pois. Näitä gren-, lund-, holm-, man-, strömloppuisia nimiä on lukemattomia eikä tämäkään luettelo ole täydellinen. Kyllä tähän maahan nimiä mahtuu.

        Miksi kantaa nimeä jota kukaan ei osaa lausua? Suomessa pitäisi sallia vain suomalaisia tai suomalaistettuja nimiä.


      • .. tykkää
        Janiinpoispäin kirjoitti:

        Miksi kantaa nimeä jota kukaan ei osaa lausua? Suomessa pitäisi sallia vain suomalaisia tai suomalaistettuja nimiä.

        Saako sukunimen vaihtaa?Tiedän että etunimen ainakin.Onko se helppoa,pitääkö olla hyvät perustelut.Sukunimee en ehkä uskaltais mennä vaihtaa...mut etunimen voisin kyllä.Missä se vaihdetaan?Taitaa mennä aika vaikeeks ku kaikki paprut pitää uusii,henkkari,passi jne.Ja miten sen saa vaihdettuu ihmisten päähän sen uuden nimen? X(


      • se....
        .. tykkää kirjoitti:

        Saako sukunimen vaihtaa?Tiedän että etunimen ainakin.Onko se helppoa,pitääkö olla hyvät perustelut.Sukunimee en ehkä uskaltais mennä vaihtaa...mut etunimen voisin kyllä.Missä se vaihdetaan?Taitaa mennä aika vaikeeks ku kaikki paprut pitää uusii,henkkari,passi jne.Ja miten sen saa vaihdettuu ihmisten päähän sen uuden nimen? X(

        sukunimi on vaihtaa kuin etunimi. Mieti kuin vaikeetakin ihmisten ois tottua uuteen etunimeen. Jos on hyvät (melko huonotkin käy) perustelut nimenvaihdolle, eikä kyseisen nimen käytölle ole esteitä, niin se on ihan läpihuuhtohuttua.. Maksaa about 100€ henkkareiden ym. uusimiset päälle.

        Liiankin helppoa on melkein.. Maistraattiin toimitetaan hakemus jne.

        http://www.maistraatti.fi/nimen_muutos.html


      • kyllä etunimen vaihtaminen on
        se.... kirjoitti:

        sukunimi on vaihtaa kuin etunimi. Mieti kuin vaikeetakin ihmisten ois tottua uuteen etunimeen. Jos on hyvät (melko huonotkin käy) perustelut nimenvaihdolle, eikä kyseisen nimen käytölle ole esteitä, niin se on ihan läpihuuhtohuttua.. Maksaa about 100€ henkkareiden ym. uusimiset päälle.

        Liiankin helppoa on melkein.. Maistraattiin toimitetaan hakemus jne.

        http://www.maistraatti.fi/nimen_muutos.html

        helpompaa, ei tartte edes perustella. Monet sukunimet ovat suojattuja, mutta suvussa jo olleen nimen saa ottaa helpommin. Melkein aina on perusteltava, ja harva selitys kelpaa paitsi suvussa jo kauan ollut nimi. Täysin uusi nimi kelpaa myös helpommin, mikäli on sääntöjen mukainen.


      • eivät osaa ruotsia eivätkä ...
        Janiinpoispäin kirjoitti:

        Miksi kantaa nimeä jota kukaan ei osaa lausua? Suomessa pitäisi sallia vain suomalaisia tai suomalaistettuja nimiä.

        ääntää nimiä tai jotain nimeä, ei se ole syy nimen vaihtoon. Minäkään en osaa ruotsia kunnolla puhua, mutta opettelen mieluimmin lisää kieltä kuin vaihtaisin nimeni johonkin suomenkieliseen. Isältä saatu nimi on isältä saatu nimi, vaikka senkin olisin voinut jo vaihtaa.


      • ...tykkää
        se.... kirjoitti:

        sukunimi on vaihtaa kuin etunimi. Mieti kuin vaikeetakin ihmisten ois tottua uuteen etunimeen. Jos on hyvät (melko huonotkin käy) perustelut nimenvaihdolle, eikä kyseisen nimen käytölle ole esteitä, niin se on ihan läpihuuhtohuttua.. Maksaa about 100€ henkkareiden ym. uusimiset päälle.

        Liiankin helppoa on melkein.. Maistraattiin toimitetaan hakemus jne.

        http://www.maistraatti.fi/nimen_muutos.html

        Kiitti linkistä:)
        Nyt täytyy vaan muistaa poistaa sivuhistoria ku suljen koneen,ettei porukat hypi seinille:))


      • huua
        tykkää kirjoitti:

        kummastakaan,en etu enkä sukunimestä.Ne ei soinnu yhtään yhteen ja itelläkin tökkii nimen sanominen kun kysytään.Parentsit ajatteli kun etunimen antoi että se olisi kansainvälinen ja sitte antoi tosi hankalan,kun sukunimikin on niin monimutkainen...Eli kaikilla tekee vaikeuksia sanoo etunimi,saatikka yhdessä sukunimen kanssa.Koulussa sai kuulla naurun tyrskähdyksiä ja itelläkin hyvänä päivänä terkkarissa naurattaa tavaaminen väkisinkin kun sisään pyydetään.
        Sitten mulle on väännetty lemppari nimi,myös sukunimestä!Että mua risoo,mutta ehkä vanhempana sitä sitten on ylpeä nimestään?
        Inhoon kaikkia jotka antaa muksulleen hienolta kalskahtavan nimen ihan vaan sen takia et se on hieno,eikä ole mitään perinteitä tai ajatusta toisessakaan nimessä.Esim.jos ei ole Suomenruotsalainen ni miksi pitää olla Peter eikä Pekka,Gapriel eikä Kaapo?Onneksi vanhat nimet on tullut takaisin,kuten Väinö(tosin epäilen että niitä tuli silloin sen biisin johdosta*Väinö Väinö,missä on väinö?*
        Mut mä haluaisin olla vaikka Katariina Käenpoikanen,kunhan se on Suomalainen nimi vaikka kuinka ulkomailla ramppais sukuloimassa tj.

        vaihtaa kerran ilmaiseksi aivan vaivattomasti. Pikakäynti maistraatissa riittää ja nimestä tulee virallinen heti. Toinen kerta maksaa jotain. Mikset rupeaisi Katariinaksi!?


      • Pirjo-Riitta, Merja, Marjo,
        huua kirjoitti:

        vaihtaa kerran ilmaiseksi aivan vaivattomasti. Pikakäynti maistraatissa riittää ja nimestä tulee virallinen heti. Toinen kerta maksaa jotain. Mikset rupeaisi Katariinaksi!?

        joita munkin suvuissani on?


      • huua
        se.... kirjoitti:

        sukunimi on vaihtaa kuin etunimi. Mieti kuin vaikeetakin ihmisten ois tottua uuteen etunimeen. Jos on hyvät (melko huonotkin käy) perustelut nimenvaihdolle, eikä kyseisen nimen käytölle ole esteitä, niin se on ihan läpihuuhtohuttua.. Maksaa about 100€ henkkareiden ym. uusimiset päälle.

        Liiankin helppoa on melkein.. Maistraattiin toimitetaan hakemus jne.

        http://www.maistraatti.fi/nimen_muutos.html

        Etunimen vaihto ei maksa ensimmäisellä kerralla mitään ja se on ohi viuhahduksessa: sen kun täyttää pikkuruisen lomakkeen maistraatissa ja nimi on samantien virallinen.


      • huua
        Janiinpoispäin kirjoitti:

        Miksi kantaa nimeä jota kukaan ei osaa lausua? Suomessa pitäisi sallia vain suomalaisia tai suomalaistettuja nimiä.

        ... enpäs tiedä, minusta tuo Römpötti on kyllä aika sympaattinen ja suomalaisenkin kuuloinen. Merkitystä en tiedä, mutta jotenski kielen syntaksin mukainen kuitenkin.


      • Catsy_666
        Janiinpoispäin kirjoitti:

        Miksi kantaa nimeä jota kukaan ei osaa lausua? Suomessa pitäisi sallia vain suomalaisia tai suomalaistettuja nimiä.

        Aikoinaan kansalliskiihkossa nimiä suomalaistettiin urakalla kun sinivalkoisia otti päähän tämän maan nimistöllinen monimuotoisuus.

        Kuulemma "voimakkaasti kannustettiin" muuttamaan vanha sukunimi keinotekoiseksi. Ymmärsin, että navetan taakse ja turpiin.
        Niinpä minun nykyinen sukunimeni on peräisin suomalaisesta kansanperinteestä.

        Minä kyllä tykkään perinteisistä nimistä, jotka suvulle on annettu joskus muinoin. Näkyisi samalla Suomen etninen monimuotoisuus.

        Silloin olisin Ignatiev-Arvola.

        Etunimeäni olen kantanut 31 vuotta menestyksellisemmin kuin se, jolla se minun suvussani viimeksi oli.


    • Talvitasa

      Nimi ei vaan pahenna vaan se vaikuttaa suoraan elämääsi tosin se voi myös parantaa mahdollisuuksia elämässä. En kerro esimerkkejä.. kertokaa te!

    • redblackcat

      pysty noin vain vastaamaan.. mutta henna on kiva. Ehkä joku essi tai vastaava,hieman tylsä.

    • Anonyymi

      Jorma on ällöin

      Ihana on ihanin

    • Jaa-a, voi olla että välttelen tietyn nimisiä jatkossa, jos olen saanut siipeeni. Voi myös olla, etten muista koko asiaa enää kun ihastun uudestaan johku uuteen?!?

      Eos.

    • Anonyymi

      Amanda on kaunein nimi. Ronja hirvein.

    • Anonyymi

      Taru on ihanin tietysti koska hän on muutenkin ihanin, niih 😘😍

    • Anonyymi

      Kristalemma Didrikson.

    • Anonyymi

      Kamala on todella kehno nimitys.


      Eeva on ihanin.

      • Anonyymi

        Mä taas en pidä Eeva nimestä, koska lesbolle sopisi jotakin nykyaikaisempi kuten XXL699

        Eeva on maailman huonoin nimi.


    • Anonyymi

      Homolle voisi antaa nimen

      olo

      M - olo

      ja naiselle

      O
      W
      V

      • Anonyymi

        N-
        O
        W
        V
        II


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        N-
        O
        W
        V
        II

        ..O
        IWI
        ..V
        ..II


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ..O
        IWI
        ..V
        ..II

        OIWIVII


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OIWIVII

        N-OIWIVII


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        N-OIWIVII

        .O
        IDI
        olo
        .II


        M - OIDIoloII

        OIDIoloII


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe