Porissa edullisin hieroja???

Kaulittava

Missä mahtaisi olla edullinen ja hyvä hieroja porissa? Tarttisi niska-hartia-selkähierontaa kipeästi.....Jos joku osaisi sanoa vielä hintoja niin olis hyvä!

32

9272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enkä totisesti

      haluaisi olla kyseinen henkilö. Porin halvin hieroja.

      • vastaat

        jos sulla ei ole mitään asiallista sanottavaa?


      • halpuuteen yleensä tietty s...

        Viimeisen 7 vuoden aikana paikkakuntani ( n 35 000 asukasta) 5 halvinta hierojaa on lopettanut..

        Ja kumma kyllä tuplataksaa pitävillä on viikkojen jonot !!!???

        Halpa ja hyvä kun ei yleensä tule samassa paketissa. Joutuu käymään sitten kahdella hierojalla... sillä halvalla ja semmoisella, jolta saa avun vaivoihinsa....

        Onnea vaan (epävoivoiseen) yritykseen !!!!


      • Kaulittava..
        halpuuteen yleensä tietty s... kirjoitti:

        Viimeisen 7 vuoden aikana paikkakuntani ( n 35 000 asukasta) 5 halvinta hierojaa on lopettanut..

        Ja kumma kyllä tuplataksaa pitävillä on viikkojen jonot !!!???

        Halpa ja hyvä kun ei yleensä tule samassa paketissa. Joutuu käymään sitten kahdella hierojalla... sillä halvalla ja semmoisella, jolta saa avun vaivoihinsa....

        Onnea vaan (epävoivoiseen) yritykseen !!!!

        Millaisia olis noi opiskelijat?
        Siis jotka opiskelevat fysioterapiaa ym....
        Ne myös kävis.....ainakin meikäläiselle.
        En ole kranttu, hyvä jos vähänkin sais verta kiertämään lantussa niin olisi hyvä..


      • ei opeteta
        Kaulittava.. kirjoitti:

        Millaisia olis noi opiskelijat?
        Siis jotka opiskelevat fysioterapiaa ym....
        Ne myös kävis.....ainakin meikäläiselle.
        En ole kranttu, hyvä jos vähänkin sais verta kiertämään lantussa niin olisi hyvä..

        hierontaa kuin about 2 viikkoa. Liikeradoista tietävät ja teoriasta, mutta eivät he ole hierojia.
        On niitä varmaan halvempiakin hierojia, eivätkä välttämättä edes huonoja, mutta harmittaa vain itse ammatinharjoittajana nämä hintojen polkijat, kun pitäisi perhettäkin työnteolla elättää, eikä vain tehdä hyväntekeväisyyttä.... No anyway olen kuullut omalla paikkakunnalla silti positiivista palautetta kun on vertailleet tällaiseen halpaheikkiin. Mutta esim mainostaessa se harmittaa kun toinen laittaa ihan pohjahinnat (tietty näkövammainen saattaa saada elantonsa esim. jostain eläkkeestä en tie), joilla ei todellakaan elätä edes itteensä...
        Toivottavasti alkup. kysyjä kuitenkin löytää itselleen hyvän hierojan.


      • ....
        ei opeteta kirjoitti:

        hierontaa kuin about 2 viikkoa. Liikeradoista tietävät ja teoriasta, mutta eivät he ole hierojia.
        On niitä varmaan halvempiakin hierojia, eivätkä välttämättä edes huonoja, mutta harmittaa vain itse ammatinharjoittajana nämä hintojen polkijat, kun pitäisi perhettäkin työnteolla elättää, eikä vain tehdä hyväntekeväisyyttä.... No anyway olen kuullut omalla paikkakunnalla silti positiivista palautetta kun on vertailleet tällaiseen halpaheikkiin. Mutta esim mainostaessa se harmittaa kun toinen laittaa ihan pohjahinnat (tietty näkövammainen saattaa saada elantonsa esim. jostain eläkkeestä en tie), joilla ei todellakaan elätä edes itteensä...
        Toivottavasti alkup. kysyjä kuitenkin löytää itselleen hyvän hierojan.

        Jos hyvää etsit niin sitten voin kai suositella itseäni, mutta koulutettuna hierojana otan 15e/30min. Ja porissa olen tarvittaessa kotikäynnit onnistuu..


      • polimaanikko
        Kaulittava.. kirjoitti:

        Millaisia olis noi opiskelijat?
        Siis jotka opiskelevat fysioterapiaa ym....
        Ne myös kävis.....ainakin meikäläiselle.
        En ole kranttu, hyvä jos vähänkin sais verta kiertämään lantussa niin olisi hyvä..

        jos lähistöllä on hierontakoulutusta, niin yleensä niiden yhteydessä on koulutukseen kuuluvaa hierontaa myös ulkopuolisille maksaville asiakkaille....

        Hintatasto yleisesti puolet tai 30 % ammatiharjoittajien taksoista ja seassa motivoituneita, tulevia rautaisia ammattilaisia...


        t: ex urheiluhierojakurssilainen... nykyään 300 % "kalliimpi" ammatinharjoittaja, mutta elää pitää :)=


      • Jwew
        .... kirjoitti:

        Jos hyvää etsit niin sitten voin kai suositella itseäni, mutta koulutettuna hierojana otan 15e/30min. Ja porissa olen tarvittaessa kotikäynnit onnistuu..

        tulin täs katelleeks et teet jottai hieronta hommia ja nyt olis tarvetta kun opiskelen ite tota hotelli- ja ravintola-alaa nii tuntuu että lapaluut ovat kohta yks ja sama kappale! missä toimit? tv. jere laakso [email protected]


      • sal5
        .... kirjoitti:

        Jos hyvää etsit niin sitten voin kai suositella itseäni, mutta koulutettuna hierojana otan 15e/30min. Ja porissa olen tarvittaessa kotikäynnit onnistuu..

        mies tarttis hierontoa, kokohieronta myös pakarat


      • sal5
        sal5 kirjoitti:

        mies tarttis hierontoa, kokohieronta myös pakarat

        mistä löydän sinut porista


      • sal5
        sal5 kirjoitti:

        mies tarttis hierontoa, kokohieronta myös pakarat

        Kuka hierois minut kokonaan


      • sal5
        sal5 kirjoitti:

        mies tarttis hierontoa, kokohieronta myös pakarat

        koska hieroisit vaikka kotona. mistä löydän sinut


    • Tyyvytäinen asiakas

      Porissa ainakin Gallen-Kallelankadulla toimiva Tule-Fysio on asiantunteva ja taidot omaava paikka. 2 hyvää fysioterapeuttia, toinen opiskellut OMT-fysioterapeutiksi Helsingissä. Kelan vähennykset saa laskusta suoraan pois. Niin, ja kuntohoitaja ja hieroja on sitten aivan eri asia kuin pitkään opiskellut fysioterapeutti. t. Tyytyväinen asiakas

      • kuppariakka

        Miksi haet halpaa hierojaa?
        Paljonko arvostat omaa terveyttäsi ja hyvää oloa? Kunnon hoidosta pitää olla valmis maksamaan.
        Kulut ne on meillä hierojayrittäjilläkin. Homma ei ole kevyttä, kokeilepa itse.
        Jos minä en arvosta omaa työtäni, kukas sitä sitten arvostaisi?
        Otan oikean hinnan työstäni ja asiakkaita piisaa.
        Halvan kinuajat joutavat mennä muualle hierottamaan itteään.


      • arvaa kumpi

        Kun hieronta auttaa ja haet hierojaa, niin fysioterapeutti on yleensä kalliimpi ja pidemmän koulutuksen saanut paitsi hieronnan osalta. Fyteillä on koulutukseen kuuluvana käytännön hierontaa 20 h. (esimerkkinä 10 kk urheiluhierojakoulutuksessa 400 h )


      • fgöliium edvbyutänÄp
        kuppariakka kirjoitti:

        Miksi haet halpaa hierojaa?
        Paljonko arvostat omaa terveyttäsi ja hyvää oloa? Kunnon hoidosta pitää olla valmis maksamaan.
        Kulut ne on meillä hierojayrittäjilläkin. Homma ei ole kevyttä, kokeilepa itse.
        Jos minä en arvosta omaa työtäni, kukas sitä sitten arvostaisi?
        Otan oikean hinnan työstäni ja asiakkaita piisaa.
        Halvan kinuajat joutavat mennä muualle hierottamaan itteään.

        eiköhän ap juuri etsikkin halpaa ettei tulisi sinulta aleita kinuamaan URPO. Jos nyt joku sattuui suo edullisemmin tekee sen saman duuninku sä, ni sulla ei pitäs olla siihen arvosteluoik. Tottakai halpa voittaa jos rahasta on kyse, ja tällä aikakaudella on ihme luulot, ettei halpa voi iuknäkään olla hyvää. En sano etteikö niin olisi joskus, mutta anna nyt asiakkaissa rypevä, omaa työtäsi arvostava yrittäjä, ihmisten kokeilla rauhassa mistä tykkää, enneku ittees alat mainostaa


    • Jenna_maria

      Hei, Olen itse tällä hetkellä yksityisessä koulussa tampereella. Opiskelen urheiluhierojaksi. Teen opiskeluhierontoja porissa. Olen työskennellyt tämän kauden porin ässissä ja myös fc jazz:ssa. Ja hintani ovat olleet n.20e/tunti bensat jos tulen kotiin (n.5e) Hieron myös kotonani.

      • jumissa

        Moi.Vieläkös teet hierojan hommia,Porissa siis.Saiskos sun yhteystietojas jotenkin?,vaikka [email protected]


      • jenna jee
        jumissa kirjoitti:

        Moi.Vieläkös teet hierojan hommia,Porissa siis.Saiskos sun yhteystietojas jotenkin?,vaikka [email protected]

        Hieron toki edelleen eturauhasia!


      • fami 75

    • Ja

      Löytyy Porin murtosenmutkan alueelta. Nyt tarjous mm.30e tunti.

      • -Asiakas-

        Porihallin tiloissa on fysioterapeutti töissä, joka osaa myös hieroa erittäin hyvin. Suosittelen!


      • sal5
        -Asiakas- kirjoitti:

        Porihallin tiloissa on fysioterapeutti töissä, joka osaa myös hieroa erittäin hyvin. Suosittelen!

        hierooko paikkipaikat


    • tyytyväinen

      Pressan Hieronnasta sirkustoria vastapäätä sain todella hyvää hoitoa. suosittelen!

    • sal5

      moi! hierontaa porissa miehelle, joka hieroo alasti
      miehen.kokohierontaa kaipaava.

      • hie

        kuka hieroo pakarat hyvin mieheltä


      • sal5
        hie kirjoitti:

        kuka hieroo pakarat hyvin mieheltä

        hierontaa miehelle
        kokohieronta ja munat myös


      • sal5
        sal5 kirjoitti:

        hierontaa miehelle
        kokohieronta ja munat myös

        porista hieronta miehelle pakarat ja jalat


      • sal5

        koska hierot


      • sal5
        sal5 kirjoitti:

        porista hieronta miehelle pakarat ja jalat

        koska hierot mua


    • sal5

      eikö kukaan uskalla vastata alaston hierontaan jossa hierotaan alasti mies

    • sal5

      kuka hieros miehen alasti porissa mies

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe