Tarvitsemme kipeästi apua! Onko kellään kokemusta tai tietoa tämän alueen sviiteistä tai kartanoista, joissa olisi mahdollisuus viettää unelmiensa hääyö?Asumme siis Porissa.
Toiveenamme olisi:
:-X Sauna
:-X Poreamme
:-X Aamiainen huoneeseen
:-X Kuohuvaa
:-X Huoneen romanttisuus/tunnelmallisuus
Kaikki vinkit ja linkit kelpaavat :D
Hääyö
5
1977
Vastaukset
En ole itse kokeillut, mutta kaverini kehui viettäneensä todella romanttisen yön miehensä kanssa Merikarvialla Vanha-Heikkilän majatalossa.
- että teidän
tapauksessa ainoa oikea ratkaisu on, puolijoukkueteltta. Valitettavasti.
- ^minä^
Itse olen menossa ensi kesänä naimisiin ja varattiin yyterin hotellista hääsviitti. yöllä shampanjaa ja hedelmiä huoneeseen ja aamulla aamiainen huoneeseen tuotuna. uimaan saa myös mennä..
- Sarah-23
kiitos vastauksestanne.
Varmaankin pitänee aikaisin olla liikenteessä että saa hyvän ja kauniin huoneen varattua :-)
Mitäs Yyterin sviitissä on muuta kuin sänky? mahdollinen sauna ja poreamme olisi huoneessa suositeltavaa
- Upein hotelli missä oltu
http://www.lastrada.de/uk/html/royal-suite.html
Suosittelen tätä. Todella upea ja halpa. sijaitsee keskisaksassa Kasselissa. Alakerrassa upea kylpylä uimala tropiikki saunalla. Suomalaiset sviitit ja hotellit ovat kuin yhden tähden motelleja tämän rinnalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943562
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442927Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742396- 612338
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512301Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172267Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202127- 1162078
- 621984