WEB HOSTING

Apuvaaaa

Suositelkaa hyviä ja kohtuuhintaisia WEB HOST toimijoita joilta saa kunnon asiakaspalvelua myös.
Tällä hetkellä rackglobal ja en halua enään jatkaa heidän kanssa.

12

1872

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 64654745754745754

      Kokeiles tätä. Itse ainakin ollut tyytyväinen.

      Itsellä on 5e/kk oleva paketti ja hyvin on tähän saakka toiminut

      http://www-data.net

      Suhteellisen nopeasti tulee asiakaspalvelusta vastaus (1-3h).

      • Näin on

        Kokeile puhtet.fitä toiminut hyvin ja asiakaspalvelu nopeaa ja hyvää!


    • Suosittelen

      www.louhi.net on toiminut kun junan vessa ja tuki pelaa myös.

      • Eetu8974587

        Ei meinaa pelitä kovinkaan hyvin, siellä on ollut jo 4kk kovalevypaskana ja asiakaspalvelu vain lähettää tukipyyntöjä eteenpäin, ei siis oikeasti tapahdu yhtikäs mitään, korjauksia firma ei osaa hoitaa!

        Webhotellitkin tökkivät kuulemma paljon, eli en menisi tuohon louheen ihan 100% luottamaan, on niitä satoja muitakin yrityksiä joissa oikeasti osataan tehdä duunia.


    • DeLi80

      Mikä meni rackglobalin kanssa pieleen?

    • xaxxu 2

      Kyllä nuo jaetut web hotellitkin potkii hyvin. Ainakin jenkeissä on noita unlimited hosting firmoja (eivät tosin ole oikeasti resursseiltaan unlimited, mutta suomalaiseen käyttöön riittävät yllättävän pitkään). Hostingvertailussa on aika hyvin noita listattuna ja ominaisuudet ( http://www.hostingvertailu.com/ )

    • Pate77

      Kenelläkään kokemusta www.ovh-hosting.fi webhotelleista? Mielettömät speksit noihin hintoihin.

      • DesignIT

        Pate77: Minulla on Ovh:n webhotelli ja olen ollut erittäin tyytyväinen.


    • POE

      Yksi vaihtoehto olisi www.sf-mediatuotanto.fi. Yritys aloittaa oman host liiketoiminnan 5.2.2010. Yritys on pieni mutta varma tekniikaltaan sekä osaamiseltaan, ja huhu kertoo hinnan oleva hyvin kilpailukykyistä.

      Lähipiiri "omistaja" sanoi että tätä kirjoitettaessa sivut ovat alkutekijöillään koska sivuja ei ole siirretty heidän omiin palvelimiin:) No katsotaan

    • monessamukana

      Leikkihommiin menee nämä halvat, jotka joko pyörittävät koko touhua kotoa tai ottavat paketin joltain ulkomaalaiselta toimittajalta ja jälleenmyyvät sitä. Ne toimii kohtuullisesti ja on halpoja. Valitettavasti totuus on, ettei suomalaista, suomalaisilla palvelimilla olevaan hostingia jossa on jonkinlainen asiantuntemus/asiakastuki voi tehdä alle 10€ kuussa. Hommahan toimii oikein hyvin niin kauan ennenkuin tulee ongelmia, 2€ kuussa hosti ei viitsi montaa tuntia kuussa töitä tehdä yhden asiakkaan vuoksi.

      Itse omistan hosting yrityksen, olen asiakkaana monessa halvassa ja monessa kalliissa. Jokaiselle on tilaus, mutta itse pitää arvioida kuinka kriittistä tieto on. 99,98% uptime ei tarkoita mitään. Eli jos se menee omaan leikkiin, maksa 20€ vuodessa, jos se menee nettiyhteisölle niin 10-20€ kuussa ja jos 10hengen yritykselle ja se haluaa toiminnallisuutta nettisivuillaan, 50€ kuussa.

      En aio omaa täällä mainostaa, mainos täällä ei ole etu :D

    • elli host

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5424
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1937
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe