Miten saan koirani lihomaan? Siis suht nopeasti? Tietysti ruoan määrää lisäämällä, mutta pelkään vatsan menevän sekaisin jos yhtäkkiä annan kauheita satseja.. onko esim jotain tiettyjä ruoka-aineita jotka lihottavat..?
Lihotus
4
636
Vastaukset
- ::::::::::
Kaikki rasvainen, ihraa, munia, naudanmahaa, lihaa.... älä nyt kovin nopsaan lihota.
- lisää
Kuinka vanha koirasi on? Omat bokserini ovat olleet nuorina hoikkia. Noin kahden vuoden ikäisinä paino on noussut 30-35 kiloon. Kannattaa suosia koiranruokia joissa on ravintoarvot kohdillaan.
- dfkjg
Kannattaa hakea aktiivisenkoiran ruokaa esim Mastery Pro tai Mastery Adult Energy. Ne on suunniteltu ajaville ja todella aktiivisille koirille. Itsellä tosi hyviä kokemuksia! Niin ja niitä ruokia myy vain eläinlääkäriasemat (ei kaikki) Nokialla ainakin Pitkäniemen eläinlääkäri sitä myy. Hintakaan ei ole paha 20 kg säkki 58€. Suosittelen.
- Johnanna
Heippa!
Älä ihmeessä mene lisäilemään koiran ruoka-annostuksia yks kaks taivaisiin. sillä se lisään varsalaukunkiertymä riskiä. Kun vatsalaukku on tottunut tiettyyn ruokamäärään ja sitten sinne tuleekin jumbosatsi niin se venyttää vatsalaukun kokoa ja vatsalaukun kiinnikkeet voivat irtoilla. Bokseri on todetusti riskialtis rotu tälle vaivalle joten lisäile maltillisesti annoksia..
Nykyään on muuten tullut eläinkauppoihinkin aktiivisen koiran ruokia. Suosittelin aluksi koikeilemaan niillä :)
Tsemppiä teille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017333
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj554946- 794629
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?714488- 1324158
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️283269Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82908- 392468
- 472427
- 2112286