ajatteli ntehä hammer paladinin mutta en tiedä skillejä sun muita...muistan kanssa kun jotkut puhuivat että pitäisis olla change of lbock 75% mutta miten sen saa? dex about 300? jos joku viitsis kertoa skillit samalla
diablo 2
4
731
Vastaukset
- Mistress_Chaos
Dex auttaa siihen osumiseen ja omaan suojaukseen, blockia saat kilvistä. Strenkistä saat taasen lämää osumaan.
Skillejä en tiedä, sillä en itse välitä paloista, olen enemmän assa/zon immeisiä. - mössölän asukas
tota jos on hammer....niin eniten skillei kandeis olla vigoris,blessed aimis,ja blessed hammeris... vigor ja blessed aim antaa 14% lisää damagee siihe hammerii... itel oli joskusk level 79 hammer pala damages vähä yli 10000 hammeril..
- skill
tarvitsee olla se magic hammer skilli täynnä ja damage skilli täyteen 20 leveliä. strenghtiä päälle 100 ja dexiä riittää alle 100. loput elinvoimaan, tulee yli 400 kun pääset yli 90 levelille. Tavaroista saa ylimääräisiä skillejä, helposti 15 skilliä lisää. Tietääkö joku miten saa
annihiluksen. Itsellä niitä 3-4 tulleet kaupanteon yhteydessä, 1 saa olla kerrallaan yhdellä hahmolla mukanansa. Gheedi on hyvä hankkia
kanssa, löytyy taika-esineitä paremmin ja kaikki on halvempaa ostoksilla. Niin shako ja hoto on aika välttämättömiä korkeilla paladineilla, enigmasta puhumattakaan, teleport-skilli jne. - ehkä näin että
Jtn 105 str ja korkeempi jos haluat jonkun tietyn gearin
Dex ei tarvii olla 100 korkeempi kunhan saat hyvän kilven.. Ittelläni on joku romu 67% chance to block
Vitalityyn menee loput
Energyyn ei mee paskaakaan.. saat hyvän manan gearista. Juo vaa niitä sinisiä puteleita siitä 30lvl saakka nii hyvä tulee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432191Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21968Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist168864Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75752
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675