Kuinka suosittua?

Venezuelaan

Olen vähän suunnitellut, jos lähtisin ensivuoden lopussa Venezuelaan. Finnmatkojen sivuilta muistan lukeneeni että matkat tulevat joulukuussa myyntiin? Miten suosittu lomakohde Venezuela on, menevätkö matkat samantien? Eli pitääkö itsekin olla heti kärppänä varaamassa omaansa heti kun matkat tulee myyntiin?

Tämä asia on vielä aikalailla ajatuksen tasolla vasta, mutta olis kiva tietää ettei sitten jää rannalle ruikuttamaan :)
Joskus olen nimittäin kuullut että jotkut Thaimaan matkat myydään loppuun samantien, onkohan Venezuelan kanssa sama tilanne?

Kiitos kaikille jotka viitsivät vastata! :)

9

3182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • boat

      Itse olen menossa TÄMÄN vuoden joulukuussa tuonne,parisen viikkoa sitten oli vielä useita huoneita jäljellä.Mutta varaus tilanne saattaa muutua hetkessä.

    • Frailles

      Viime helmikuun lopulla lähdettiin lomalle ko. paikkaan ja itse varasin matkan vasta tammikuun lopulla. Kaverit olivat varanneet matkan jo pari viikkoa aiemmin. Eka kerran kun kysyin, paikat lennolle oli jo täynnä, mutta seuraavana päivänä oli tullut pari peruutuspaikkaa. Päästiin myös hotellissa (Portofino)ongelmitta samaan huoneeseen: kahden hengen huone vaihtui kolmen hengen huoneeseen helposti. Hyvä tuuri siis kävi :).

    • Tipi

      Me olimme Isla Margaritalla viime helmikuussa ja matka oli varattu edellisen vuoden toukokuussa.
      Silti ei saatu enää ykkösvaihtoehtohotellia, tosin ihan hyvä kuitenkin.
      Ole siis ajoissa liikkeellä.

    • aloittaja

      Pitää nyt sitten joulukuuhun mennessä päättää, että lähdenkö ensi vuonna Venezuelaan vai jonnekin muualle. Kovasti kyllä kiinnostaisi! :)

      • ihmettä

        Eihän niitä matkoja nyt vuotta aikaisemmin varailla..? Jos oot ensi vuoden lopulla menossa niin tuskin ne nyt vielä tänä vuonna edes myyntiin tulee.. Huhhuh, ihmeellistä..


      • chomu
        ihmettä kirjoitti:

        Eihän niitä matkoja nyt vuotta aikaisemmin varailla..? Jos oot ensi vuoden lopulla menossa niin tuskin ne nyt vielä tänä vuonna edes myyntiin tulee.. Huhhuh, ihmeellistä..

        Kyllä ne matkat vaan tosi aikasin pitää varata, että saa minne haluaa. En kyllä tiiä, että millon ne myyntiin tulee, mutta ite olin tälle joululle myöhässä liikkeellä ja viimeset paikat venezuelaan saatiin. Toki paikkatilanne elää kokoajan ku tulee perutuksia, mutta eihän sen varaan kannata laskea!


    • mörkö2

      ....matkan jo helmikuussa ja nyt tammikuussa on lähtö eli melko lailla vuotta aikaisemmin :) Viime talvena oli jo tarkoitus lähteä Venezuelaan mutta seuraavana päivänä kun matkat tulivat myyntiin, oli kaikki paikat jo menneet.. Eli kannattaa olla hyvissä ajoin liikkeellä, saa ainakin mitä haluaa!

      • tiutiu

        Aikasta jännä ajatus, että pitäisi vuotta ennen varata matka. Minä varasin matkan tänään ja jo parin viikon päästä on lähtö (Isla Coche). Ja sain ihan hyvän oloisen (uuden-) hotellin jossa all inclusive.
        Ja, oli tuolla äkkilähtö-tarjonnassa vielä muitakin Venezuelan kohteita jäljellä. Hintakin oli pudonnut n.300€ normaalista. Ei paha.
        Tietysti joulun aika on eri asia.
        Mutta, jos jo nyt pystyt päättämään olevasi lomalla vaikka marraskuussa (etkä jouluna) niin ihmettelen jos reissua tarvitsisi varata vuotta ennen!

        Hyvää loman odotusta joka tapauksessa!!


      • matka varattu
        tiutiu kirjoitti:

        Aikasta jännä ajatus, että pitäisi vuotta ennen varata matka. Minä varasin matkan tänään ja jo parin viikon päästä on lähtö (Isla Coche). Ja sain ihan hyvän oloisen (uuden-) hotellin jossa all inclusive.
        Ja, oli tuolla äkkilähtö-tarjonnassa vielä muitakin Venezuelan kohteita jäljellä. Hintakin oli pudonnut n.300€ normaalista. Ei paha.
        Tietysti joulun aika on eri asia.
        Mutta, jos jo nyt pystyt päättämään olevasi lomalla vaikka marraskuussa (etkä jouluna) niin ihmettelen jos reissua tarvitsisi varata vuotta ennen!

        Hyvää loman odotusta joka tapauksessa!!

        Näkyy olevan vielä tilaa kaikilla lähdöillä joulukuussa,me varasimme viikko sitten joulukuun puolivälin lähdön ja alennus oli 300 eur.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      256
      2332
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      2075
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      98
      1780
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1619
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1191
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1190
    7. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      64
      1029
    8. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      60
      1026
    9. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      114
      1024
    10. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      33
      1023
    Aihe