Tietääkö kukaan miksi Nuoriskoti Noisniemestä lähtee henkilökuntaa pois? Olen kuullut että paikan omistaja laittaa väkeä pois ja se on lapsille ja nuorille aika rankkaa...
Tietääkö joku paikan toiminnasta enemmän?
Nuorisokoti Noisniemi
4
2802
Vastaukset
- sivua päivitetään
Sivua päivitetään henkilökunnan osalta... koskahan on valmis
- joopa joo
kylillä puhutaan kaikenlaista, mutta enpä nyt lähde kommentoimaan tai ruotimaan tällaiselle palstalle asiaa. Sitä on raastuvassa kohta, jos lähtee ruotimaan toisten asioita ja kun ei tiedä onko asioissa perää;)
Istuskelkaa puskissa, niin puskaradio toimii varmasti, hih... - Anonyymi
Asuin paikassa yli 3 vuotta ja voin sanoa, että asiassa todella on perää. Ainakin tuon osalta, että siellä oleminen on nuorelle erittäin rankkaa. Lasten- ja nuortenkoti Noisniemen ammattitaidottoman ja ilkeän henkilökunnan sekä julmasti kiusaavien kurittomien kakaroiden eli kanssaasuvien nuorten takia yritin toistuvasti tappaa itteni. Tämä kertoo jo paljon paikasta. Paikkaan otetaan jatkuvasti uusia opiskelijoita harjotteluun ja vakituisten työntekijöiden välinpitämättömyyden ja laiskuuden vuoksi he antavat kaikki vaativimmat hommat opiskelijoille. Asiat siis, joissa pakko olla esim.ajoissa tai tehdä oikein, tämän vuoksi olen lukuisia kertoja myöhästynyt esim. lääkäriajoilta tai vastaavaa, kun opiskelija on lähtenyt viemään minua tai muuta nuorta ja hän yllättäen ei osaakaan, jos ja kun ei ole Kanta-Hämeestä kotoisin.
Lista on lukematon, mitä kaikkea he ovat tehneet, miten kohdelleet tai edelleen, siellä asuvia nuoria.
Jos siis mahdollista, suosittelen koko sydämestäni pysymään kyseisestä paikasta kaukana. Työntekijät ovat paikassa töissä vain ja ainoastaan sen vuoksi, että pääsevät pätemään tai pakkorako ansaita elantonsa jollain. Ei siis rakkaudesta lajiin, niinkuin tapana sanoa!
Suomi on täynnä lasten- ja nuortenkoteja tai vastaavia sijotuspaikkoja: Noisniemi ei ole hyvä vaihtoehto työpaikaksi, lapsen/nuoren sijoituspaikaksi tai muutoinkaan minkäänlaiseen yhteistyöhön. Tietysti itse ihmiset päättävät asioista, mutta voin vakuuttaa, että edellinen teksti oli 110% kokemuksesta kerrottua ja olettaisin, että sijoituspaikkaa valitessa halutaan vain lapsen parasta, mutta Noisniemi ei sitä ole.
Kiitos, olen puhunut.- Anonyymi
Hyvä bisnes ollut kuitenkin monelle esim Väyrynen tehnyt hyvää tiliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389