Tietääkö kukaan miksi Nuoriskoti Noisniemestä lähtee henkilökuntaa pois? Olen kuullut että paikan omistaja laittaa väkeä pois ja se on lapsille ja nuorille aika rankkaa...
Tietääkö joku paikan toiminnasta enemmän?
Nuorisokoti Noisniemi
4
3299
Vastaukset
- sivua päivitetään
Sivua päivitetään henkilökunnan osalta... koskahan on valmis
- joopa joo
kylillä puhutaan kaikenlaista, mutta enpä nyt lähde kommentoimaan tai ruotimaan tällaiselle palstalle asiaa. Sitä on raastuvassa kohta, jos lähtee ruotimaan toisten asioita ja kun ei tiedä onko asioissa perää;)
Istuskelkaa puskissa, niin puskaradio toimii varmasti, hih... - Anonyymi
Asuin paikassa yli 3 vuotta ja voin sanoa, että asiassa todella on perää. Ainakin tuon osalta, että siellä oleminen on nuorelle erittäin rankkaa. Lasten- ja nuortenkoti Noisniemen ammattitaidottoman ja ilkeän henkilökunnan sekä julmasti kiusaavien kurittomien kakaroiden eli kanssaasuvien nuorten takia yritin toistuvasti tappaa itteni. Tämä kertoo jo paljon paikasta. Paikkaan otetaan jatkuvasti uusia opiskelijoita harjotteluun ja vakituisten työntekijöiden välinpitämättömyyden ja laiskuuden vuoksi he antavat kaikki vaativimmat hommat opiskelijoille. Asiat siis, joissa pakko olla esim.ajoissa tai tehdä oikein, tämän vuoksi olen lukuisia kertoja myöhästynyt esim. lääkäriajoilta tai vastaavaa, kun opiskelija on lähtenyt viemään minua tai muuta nuorta ja hän yllättäen ei osaakaan, jos ja kun ei ole Kanta-Hämeestä kotoisin.
Lista on lukematon, mitä kaikkea he ovat tehneet, miten kohdelleet tai edelleen, siellä asuvia nuoria.
Jos siis mahdollista, suosittelen koko sydämestäni pysymään kyseisestä paikasta kaukana. Työntekijät ovat paikassa töissä vain ja ainoastaan sen vuoksi, että pääsevät pätemään tai pakkorako ansaita elantonsa jollain. Ei siis rakkaudesta lajiin, niinkuin tapana sanoa!
Suomi on täynnä lasten- ja nuortenkoteja tai vastaavia sijotuspaikkoja: Noisniemi ei ole hyvä vaihtoehto työpaikaksi, lapsen/nuoren sijoituspaikaksi tai muutoinkaan minkäänlaiseen yhteistyöhön. Tietysti itse ihmiset päättävät asioista, mutta voin vakuuttaa, että edellinen teksti oli 110% kokemuksesta kerrottua ja olettaisin, että sijoituspaikkaa valitessa halutaan vain lapsen parasta, mutta Noisniemi ei sitä ole.
Kiitos, olen puhunut.- Anonyymi
Hyvä bisnes ollut kuitenkin monelle esim Väyrynen tehnyt hyvää tiliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst26414470Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1513961PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1293775Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1701668En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O351609Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3931607Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn491316Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81091Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1141009Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok48992