Tietääkö kukaan miksi Nuoriskoti Noisniemestä lähtee henkilökuntaa pois? Olen kuullut että paikan omistaja laittaa väkeä pois ja se on lapsille ja nuorille aika rankkaa...
Tietääkö joku paikan toiminnasta enemmän?
Nuorisokoti Noisniemi
4
3038
Vastaukset
- sivua päivitetään
Sivua päivitetään henkilökunnan osalta... koskahan on valmis
- joopa joo
kylillä puhutaan kaikenlaista, mutta enpä nyt lähde kommentoimaan tai ruotimaan tällaiselle palstalle asiaa. Sitä on raastuvassa kohta, jos lähtee ruotimaan toisten asioita ja kun ei tiedä onko asioissa perää;)
Istuskelkaa puskissa, niin puskaradio toimii varmasti, hih... - Anonyymi
Asuin paikassa yli 3 vuotta ja voin sanoa, että asiassa todella on perää. Ainakin tuon osalta, että siellä oleminen on nuorelle erittäin rankkaa. Lasten- ja nuortenkoti Noisniemen ammattitaidottoman ja ilkeän henkilökunnan sekä julmasti kiusaavien kurittomien kakaroiden eli kanssaasuvien nuorten takia yritin toistuvasti tappaa itteni. Tämä kertoo jo paljon paikasta. Paikkaan otetaan jatkuvasti uusia opiskelijoita harjotteluun ja vakituisten työntekijöiden välinpitämättömyyden ja laiskuuden vuoksi he antavat kaikki vaativimmat hommat opiskelijoille. Asiat siis, joissa pakko olla esim.ajoissa tai tehdä oikein, tämän vuoksi olen lukuisia kertoja myöhästynyt esim. lääkäriajoilta tai vastaavaa, kun opiskelija on lähtenyt viemään minua tai muuta nuorta ja hän yllättäen ei osaakaan, jos ja kun ei ole Kanta-Hämeestä kotoisin.
Lista on lukematon, mitä kaikkea he ovat tehneet, miten kohdelleet tai edelleen, siellä asuvia nuoria.
Jos siis mahdollista, suosittelen koko sydämestäni pysymään kyseisestä paikasta kaukana. Työntekijät ovat paikassa töissä vain ja ainoastaan sen vuoksi, että pääsevät pätemään tai pakkorako ansaita elantonsa jollain. Ei siis rakkaudesta lajiin, niinkuin tapana sanoa!
Suomi on täynnä lasten- ja nuortenkoteja tai vastaavia sijotuspaikkoja: Noisniemi ei ole hyvä vaihtoehto työpaikaksi, lapsen/nuoren sijoituspaikaksi tai muutoinkaan minkäänlaiseen yhteistyöhön. Tietysti itse ihmiset päättävät asioista, mutta voin vakuuttaa, että edellinen teksti oli 110% kokemuksesta kerrottua ja olettaisin, että sijoituspaikkaa valitessa halutaan vain lapsen parasta, mutta Noisniemi ei sitä ole.
Kiitos, olen puhunut.- Anonyymi
Hyvä bisnes ollut kuitenkin monelle esim Väyrynen tehnyt hyvää tiliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1041814- 2111594
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591050Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311010Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K61927En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k54849Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉63798Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49795Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.37787The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5782