Sujuisiko Galaxy laivan

EVAKOINTI

jos laiva uppoasi,kun yhtä hytin epäkuntoista oveakaan saada pariin-kolmeen tuntiin saada auki?

8

640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sen kysymättäkin

      että ei sujuisi, no viron poijjaat nyt ajelee uusilla laivoillaan (kateutta ehkä hieman), mutta ylimielisiksi ei niidenkään olisi tarvinnut ruveta, se kolahtaa omaan nilkkaan. Ja palatakseni tuohon hyttijupakkaan, niin voi jumal...a, jos ei laivan henkilökunta saa yhtä ovea auki...huudellaan vain takaisin "jos ette ole hiljaa, niin ette pääse sieltä ikinä". Mitähän tapahtuisi ihan oikeassa vaaratilanteessa, henkilökunta varmaan pyrkisi ensimmäisenä pelastautumaan.

      • osaa käsittella

        suomalaiset itse parhaiten ;) Ja voi raukkaa sitä henkilökuntaa, kuin piti kestää hysteerista akkaa!


    • 575 kertaa

      Onhan selvää jos laivalla ei ole ammattitaitoista henkilökuntaa, ja tarvittavia työkaluja, ei hommasta tule mitään.

      • on rakennettu

        suomalaisten konsteitten mukaan, no ei niitä ymmärrä kukaan muu, kuin suomalaiset itse, he-hee!!!


      • silmään
        on rakennettu kirjoitti:

        suomalaisten konsteitten mukaan, no ei niitä ymmärrä kukaan muu, kuin suomalaiset itse, he-hee!!!

        tuo sana "konsettein", mitä hattua se on ? Virolaiset omalle keskustelusivuilleen ! On totta, että laiva on rakennettu Suomessa, muuta todella pienellä budjetilla Tallinkin tuntien.


      • niin,
        silmään kirjoitti:

        tuo sana "konsettein", mitä hattua se on ? Virolaiset omalle keskustelusivuilleen ! On totta, että laiva on rakennettu Suomessa, muuta todella pienellä budjetilla Tallinkin tuntien.

        että konsteittein mukaan luit "konsettein" ja mihin mä muutaisin, kato oma tekstia, he-hee? Olen kyllä virolainen, mutta asun vapaalla maalla ja ei kukaan saa minut komentaa mihinkään muualle keskustelusivuilleen! Sitäpaitsi Viron foorumissa "sikailevatkin" vain suomen rassistit. Minusta te suomalaiset valitatte pikkuasioista liian, kärpäsesta tulee elefantti, no mitäh, ottakaa vain rennommin ja elämä jatkuu, jos haluut löytää todella vaan riesaa, niin sitä varmasti löydät! Hauskaa matkaa!


      • niin, kirjoitti:

        että konsteittein mukaan luit "konsettein" ja mihin mä muutaisin, kato oma tekstia, he-hee? Olen kyllä virolainen, mutta asun vapaalla maalla ja ei kukaan saa minut komentaa mihinkään muualle keskustelusivuilleen! Sitäpaitsi Viron foorumissa "sikailevatkin" vain suomen rassistit. Minusta te suomalaiset valitatte pikkuasioista liian, kärpäsesta tulee elefantti, no mitäh, ottakaa vain rennommin ja elämä jatkuu, jos haluut löytää todella vaan riesaa, niin sitä varmasti löydät! Hauskaa matkaa!

        Tallinkille, mutta muille laivayhtiöille kyllä.


      • hyvää matkaa vaan
        keijumekko kirjoitti:

        Tallinkille, mutta muille laivayhtiöille kyllä.

        muilla laivayhtiöilla ;)))) Paljonkos niitä on.. viattoman Viking he-heee... Vai perustatko itse jonkunlaisen laivanyhtiön, ihan suomalaisten makuisen, tervetuloa vaan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      177
      398
    Aihe