Sujuisiko Galaxy laivan

EVAKOINTI

jos laiva uppoasi,kun yhtä hytin epäkuntoista oveakaan saada pariin-kolmeen tuntiin saada auki?

8

640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sen kysymättäkin

      että ei sujuisi, no viron poijjaat nyt ajelee uusilla laivoillaan (kateutta ehkä hieman), mutta ylimielisiksi ei niidenkään olisi tarvinnut ruveta, se kolahtaa omaan nilkkaan. Ja palatakseni tuohon hyttijupakkaan, niin voi jumal...a, jos ei laivan henkilökunta saa yhtä ovea auki...huudellaan vain takaisin "jos ette ole hiljaa, niin ette pääse sieltä ikinä". Mitähän tapahtuisi ihan oikeassa vaaratilanteessa, henkilökunta varmaan pyrkisi ensimmäisenä pelastautumaan.

      • osaa käsittella

        suomalaiset itse parhaiten ;) Ja voi raukkaa sitä henkilökuntaa, kuin piti kestää hysteerista akkaa!


    • 575 kertaa

      Onhan selvää jos laivalla ei ole ammattitaitoista henkilökuntaa, ja tarvittavia työkaluja, ei hommasta tule mitään.

      • on rakennettu

        suomalaisten konsteitten mukaan, no ei niitä ymmärrä kukaan muu, kuin suomalaiset itse, he-hee!!!


      • silmään
        on rakennettu kirjoitti:

        suomalaisten konsteitten mukaan, no ei niitä ymmärrä kukaan muu, kuin suomalaiset itse, he-hee!!!

        tuo sana "konsettein", mitä hattua se on ? Virolaiset omalle keskustelusivuilleen ! On totta, että laiva on rakennettu Suomessa, muuta todella pienellä budjetilla Tallinkin tuntien.


      • niin,
        silmään kirjoitti:

        tuo sana "konsettein", mitä hattua se on ? Virolaiset omalle keskustelusivuilleen ! On totta, että laiva on rakennettu Suomessa, muuta todella pienellä budjetilla Tallinkin tuntien.

        että konsteittein mukaan luit "konsettein" ja mihin mä muutaisin, kato oma tekstia, he-hee? Olen kyllä virolainen, mutta asun vapaalla maalla ja ei kukaan saa minut komentaa mihinkään muualle keskustelusivuilleen! Sitäpaitsi Viron foorumissa "sikailevatkin" vain suomen rassistit. Minusta te suomalaiset valitatte pikkuasioista liian, kärpäsesta tulee elefantti, no mitäh, ottakaa vain rennommin ja elämä jatkuu, jos haluut löytää todella vaan riesaa, niin sitä varmasti löydät! Hauskaa matkaa!


      • niin, kirjoitti:

        että konsteittein mukaan luit "konsettein" ja mihin mä muutaisin, kato oma tekstia, he-hee? Olen kyllä virolainen, mutta asun vapaalla maalla ja ei kukaan saa minut komentaa mihinkään muualle keskustelusivuilleen! Sitäpaitsi Viron foorumissa "sikailevatkin" vain suomen rassistit. Minusta te suomalaiset valitatte pikkuasioista liian, kärpäsesta tulee elefantti, no mitäh, ottakaa vain rennommin ja elämä jatkuu, jos haluut löytää todella vaan riesaa, niin sitä varmasti löydät! Hauskaa matkaa!

        Tallinkille, mutta muille laivayhtiöille kyllä.


      • hyvää matkaa vaan
        keijumekko kirjoitti:

        Tallinkille, mutta muille laivayhtiöille kyllä.

        muilla laivayhtiöilla ;)))) Paljonkos niitä on.. viattoman Viking he-heee... Vai perustatko itse jonkunlaisen laivanyhtiön, ihan suomalaisten makuisen, tervetuloa vaan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe