jos laiva uppoasi,kun yhtä hytin epäkuntoista oveakaan saada pariin-kolmeen tuntiin saada auki?
Sujuisiko Galaxy laivan
8
640
Vastaukset
- sen kysymättäkin
että ei sujuisi, no viron poijjaat nyt ajelee uusilla laivoillaan (kateutta ehkä hieman), mutta ylimielisiksi ei niidenkään olisi tarvinnut ruveta, se kolahtaa omaan nilkkaan. Ja palatakseni tuohon hyttijupakkaan, niin voi jumal...a, jos ei laivan henkilökunta saa yhtä ovea auki...huudellaan vain takaisin "jos ette ole hiljaa, niin ette pääse sieltä ikinä". Mitähän tapahtuisi ihan oikeassa vaaratilanteessa, henkilökunta varmaan pyrkisi ensimmäisenä pelastautumaan.
- osaa käsittella
suomalaiset itse parhaiten ;) Ja voi raukkaa sitä henkilökuntaa, kuin piti kestää hysteerista akkaa!
- 575 kertaa
Onhan selvää jos laivalla ei ole ammattitaitoista henkilökuntaa, ja tarvittavia työkaluja, ei hommasta tule mitään.
- on rakennettu
suomalaisten konsteitten mukaan, no ei niitä ymmärrä kukaan muu, kuin suomalaiset itse, he-hee!!!
- silmään
on rakennettu kirjoitti:
suomalaisten konsteitten mukaan, no ei niitä ymmärrä kukaan muu, kuin suomalaiset itse, he-hee!!!
tuo sana "konsettein", mitä hattua se on ? Virolaiset omalle keskustelusivuilleen ! On totta, että laiva on rakennettu Suomessa, muuta todella pienellä budjetilla Tallinkin tuntien.
- niin,
silmään kirjoitti:
tuo sana "konsettein", mitä hattua se on ? Virolaiset omalle keskustelusivuilleen ! On totta, että laiva on rakennettu Suomessa, muuta todella pienellä budjetilla Tallinkin tuntien.
että konsteittein mukaan luit "konsettein" ja mihin mä muutaisin, kato oma tekstia, he-hee? Olen kyllä virolainen, mutta asun vapaalla maalla ja ei kukaan saa minut komentaa mihinkään muualle keskustelusivuilleen! Sitäpaitsi Viron foorumissa "sikailevatkin" vain suomen rassistit. Minusta te suomalaiset valitatte pikkuasioista liian, kärpäsesta tulee elefantti, no mitäh, ottakaa vain rennommin ja elämä jatkuu, jos haluut löytää todella vaan riesaa, niin sitä varmasti löydät! Hauskaa matkaa!
niin, kirjoitti:
että konsteittein mukaan luit "konsettein" ja mihin mä muutaisin, kato oma tekstia, he-hee? Olen kyllä virolainen, mutta asun vapaalla maalla ja ei kukaan saa minut komentaa mihinkään muualle keskustelusivuilleen! Sitäpaitsi Viron foorumissa "sikailevatkin" vain suomen rassistit. Minusta te suomalaiset valitatte pikkuasioista liian, kärpäsesta tulee elefantti, no mitäh, ottakaa vain rennommin ja elämä jatkuu, jos haluut löytää todella vaan riesaa, niin sitä varmasti löydät! Hauskaa matkaa!
Tallinkille, mutta muille laivayhtiöille kyllä.
- hyvää matkaa vaan
keijumekko kirjoitti:
Tallinkille, mutta muille laivayhtiöille kyllä.
muilla laivayhtiöilla ;)))) Paljonkos niitä on.. viattoman Viking he-heee... Vai perustatko itse jonkunlaisen laivanyhtiön, ihan suomalaisten makuisen, tervetuloa vaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483