Tarvitsisin varmaa tietoa jarrullisen traktori-
lavetiin määärättyjä sääntöjä,veturina maatalous-
traktori esim lavetti painaa 4000kg kuorma 12000kg minkä painoinen veturi paljonko aisapainoa yms.Musta tuntuu tietoa on jo paljon!
esim akel:ta ympäripyöreitävastauksia.
traktorilavetti
5
3356
Vastaukset
- Ja kysyt Suomi24?
voi vittu sun kanssa.
- W.Ilkuttaja
Suurin traktorilavetin kytkentäkohtaan kohdistuva massa saa olla 3000 kg
- Diesel-fani
Jos ei tule maatalous ajoon unohda mahdottomana. Toisaaltaan liikkuvat ei osaa mitata aisapainoja joten tulee sitä kautta lähes mahdolliseksi. Niin olihan kyseessä maataloustraktori eikä liikennetraktori.
Jos kyseessä liikennetraktori tai maatalousajo niin:
Aisapainoksi 3000 kg ja telille 13000 kg ja traktorin massa vähintään 4350 kg yms.... - poliisiin
kun otat yhteyttä alkaa homma selvitä.Siellä on semmoinen kaveri joka tietää nuo asiat.Olen kerran sinne soittanut,mutta en muista hepun nimeä,tosi asiallinen kaveri.
- Diesel-fani
Syytä ois tietää sellaisen poliisin nimi joka tuntee ja ymmärtää säännökset. Jos nyt joku menee soittamaan Seinäjoelle ja sieltä vastaakin virkaveli jolla on itsetunto kunnossa, mutta lain tuntemus keskitasoa niin voi saada ihan mitä ohjeita vaan. Kaveri tässä vähän halusi kysellä yhtä ajokorttiasiaa niin kahdelta eri asemalta sai täysin varmalta kuulostavat erilaiset ja väärät vastaukset, joskin toisesta soitettiin vähän ajan päästä takaisin ja annettiin sitten oikea vastaus. Asia oli mielestäni sellainen, että sen jokaisen poliisin pitäisi tietää. Jos pysytään traktoreissa niin tiedän niidenkin perävaunujen kuormauksesta annetun tien päällä punnitusten yhteydessä väärää tietoa joskin traktorimiehen eduksi. En halua mollata poliiseja vaan heidänkin ammattiryhmässään on monenlaista ammattitaitoa kuten muissakin ammattiryhmissä. Ehkäpä poliisit ja lääkärit ovat ainakin ammattiryhmiä joiden osalta ammattitaidottomuus vain on vaikeaa sulattaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743