Munattomia päättäjiä

Jos paikalliset päättäjät olis varkauden edunmukaisia päättäjiä nousivat nyt viimeistään parrikaadeille. Savonia ammattikoulun rehtorille lopputili ilman ehtoja. Onhan Varkaus itäsuomen teollisuusuus veturi ja kasvaa edelleen. Kuopioon siirretty entinen Alströmin elrktroniikaa valtion tuella on siirtymässä kiinaan tai intiaan kun stratekia siellä muuttuu pelkkään enerkiapuleen keskittyen. Metso on tehnyt tän viikon aikana 3 niin hyvää kauppaa maailmalla että jos Varkaus ei niistä hyödy kuin porukkaaa lisääämällä niin Kuopio kuolee kateudesta. Ei siitä kerro Savon sanomat eika Warkauden lehti sama omistaja en tilaa niitä.

5

1006

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noin jyrkästi

      varkauden päättäjistä,mutta olet täysin oikeassa tuossa kuopio keskeisyydessä, on aika toimia

    • Samoo mieltä

      meidän päättäjistä! Oikeestaan aika lievä ilmaus. Ne on sellaisia selkärangattomia vellihousuja. Ei minkäänlaista linjaa, suunnitelmallisuutta tai pitkäjänteisyyttä. Käyttävät törkeesti hyväkseen kaupungin sekavaa tilaa ja koittavat kahmia itselleen ja lähipiirilleen kaiken mahdollisen edun mitä vielä irti on saatavissa.

      • kapa.

        Ongelmahan on ainoastaan siinä, että hyvin harva haluaa opiskelemaan Varkauteen. Tällä hetkellä ei juuri muut kuin ulkomaan eläjät.

        Ministeriö määrittelee aloituspaikat ja lakkauttaa yksiköt, ei mikään rehtori vaikka mitä WL väittäisikin.

        Tehkää hyvät ihmiset jotain kaupunkinne houkuttelevuuden eteen älkääkä jatkuvasti purnatko.

        Totuudenhan näkee jo kuvista. Siinäkin sisäetusivun jutun kuvassa luokkahuoneessa oli jopa kaksi henkeä paikalla!


      • kapa. kirjoitti:

        Ongelmahan on ainoastaan siinä, että hyvin harva haluaa opiskelemaan Varkauteen. Tällä hetkellä ei juuri muut kuin ulkomaan eläjät.

        Ministeriö määrittelee aloituspaikat ja lakkauttaa yksiköt, ei mikään rehtori vaikka mitä WL väittäisikin.

        Tehkää hyvät ihmiset jotain kaupunkinne houkuttelevuuden eteen älkääkä jatkuvasti purnatko.

        Totuudenhan näkee jo kuvista. Siinäkin sisäetusivun jutun kuvassa luokkahuoneessa oli jopa kaksi henkeä paikalla!

        Jos olisit hieman fiksumpi niin olisit huomannut että kuva oli otettu tarkoituksella niin ettei siinä näkynyt kuin kaksi oppilasta vaikka luokassa varmaankin oli enemmän. Siinäkin oli vain WL:n tarkoitus masentaa ihmisiä, mikä on syy siinä vähän miettimistä. Herää vain kysymys koko keskisavon yhteistyön tärkeydestä. Meillä on teollisuutta ja siksi on elintärkeää että viesti ministeröön koulutuspaikoista menee sinne oikein ei Kuopion kautta. Sitten mainostamaan meidän erinomaista opinahjoa joka myös on laadukkaampi kuin Kuopion.


      • varkausylos
        kapa. kirjoitti:

        Ongelmahan on ainoastaan siinä, että hyvin harva haluaa opiskelemaan Varkauteen. Tällä hetkellä ei juuri muut kuin ulkomaan eläjät.

        Ministeriö määrittelee aloituspaikat ja lakkauttaa yksiköt, ei mikään rehtori vaikka mitä WL väittäisikin.

        Tehkää hyvät ihmiset jotain kaupunkinne houkuttelevuuden eteen älkääkä jatkuvasti purnatko.

        Totuudenhan näkee jo kuvista. Siinäkin sisäetusivun jutun kuvassa luokkahuoneessa oli jopa kaksi henkeä paikalla!

        Mitä olen juttuja kuullut tutuilta opiskelijoilta niin on eroa ammattikorkean Kuopion ja Varkauden yksiköillä. Kuopiossa on kuulema opettaja niin suuri auktoriteetti, että sen sana on laki. Varkaudessa taas kuuntelevat (tai ainakin yrittävät) opiskelijaakin. Kumpiko se sitten on parempi, onkin jokaisen oma valinta..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe