Pari ideaa lada-patsaaksi.
Pääosin ojan puolelle, oikea etukulma aavistuksen alaspäin ja kulkusuuntaan vinottain siten, että vasen takakulma tienpuolella. Konepelti joko täysin auki tai raollaan siten että sieltä nousee savua.
Viereen seisomaan mies joka viittoilee ohikulkeville autoille hinausköysi tai akkukaapelit toisessa kädessä.
Jalustaan teksti ”Lujaa lada laatua”
Patsas ladalle
9
426
Vastaukset
- räppänöille jossa kallilla
korjattaisiin kaikki räppänöiden sähköviat kovalla hinnalla,ihan hyvä idea kannatetaan
- sähköt
niissä sitä korjaamista vasta riittääkin
- Länsiautojen
Sähkösysteemeissä mahdollisesti vikaa ilmenesi, niin Ladaympäristössä korjaustoimintaa harjoittavien älykkyys ei ylety niihin sfääreihin, mitä normaali länsiauton sähkösysteemit toimivat.
- tov.wiljami
Hyvä ehdotus.
"Lujaa laatua Lada" osoittaa, Ladan laatu kestää moisenkin "huumorin".- Exladaisti
"Lujaa laatua Lada". Se on nääs aina lainausmerkeissä.
Varmasti lada on Suomen levinnein auto...
- eivät erota autoa
autosta.Kateellisten puheita
- Vink vink
eivät erota autoa kirjoitti:
autosta.Kateellisten puheita
Lada todellakin on Suomen "levinnein" auto, sen todistaa jo oma kommenttisi. Ei savua ilman tulta.
Vink vink kirjoitti:
Lada todellakin on Suomen "levinnein" auto, sen todistaa jo oma kommenttisi. Ei savua ilman tulta.
Meidän ladasta kyllä tuli konehuoneesta pellin alta monasti savua, vaikka tulta ei ollutkaan.
Ei se kaikista toiveistani huolimatta koskaan palanut. Mutta savua kyllä nousi monasti ja usein vielä sellaisella paikalla että yleisöä riitti liiaksikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11410165
- 524970
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422161Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052038- 261874
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131551Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411382Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31961Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54957Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31932