Mitä kannattaisi H.K:sta tuoda Suomeen?

Ukko lähdössä työmatkalle m...

Oisko jotkut tavarat erittäin edullisia verrattuna Suomen hintoihin?
Mitkä vaatemerkit esim. olisivat edukkaampia siellä?

5

1890

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etenkin tehdaserät

      Koot voi olla eri kuin Euroopassa joten toivottavasti olet itse lähdössä mukaan. Nyt on Honkkarissa tosi halpaa kun €uron kurssi on korkealla.

      Asiantunteva shoppari menee ensiksi Mongkokin katumarkkinoille, sen jälkeen vasta kauppoihin.

    • tosin painavia

      laadukas audiotavara on halpaa, joten miten olisi vaikka kunnon CD-soitin? Vahvistimetkin ovat edullisia, mutta painonsa takia pitäisi olla hyviä keinoja hoitaa kuljetuspuoli. Joku Mark Levinson- tyyppinen rinnakkaismerkki olis aika nami.

    • kjfd

      Vaatteiden koot kansainvälisten ketjujen liikkeissä, kuten. esim. Esprit ja Benetton, olivat kyllä ihan normaaleja, vaikka keskustelupalstoilla kovasti varoiteltiin "asian cut"-malleista. Jos miehesi todella tietää vaatemakusi, HK:ssa on useampia Espritin outlet-myymälöitä, joista voi tehdä hyviä löytöjä. Esim. Peninsula-hotellin lähellä on myymälä, joka myi sesongin vaatteita todella edullisesti. Suomesta ei saa alennusmyynneistä Esprit-vaatteita siihen hintaan kuin tuossa myymälässä. Merkkivaatteet normaaleissa kaupoissa taas olivat ihan Suomen hinnoissa.

      1,5 v. sitten ostimme HK:sta iPodin, jollaista ei Suomessa vielä myyty. Nyt kyseistä tuotetta jo saa täältä, mutta hinta on edelleen korkeampi. Eli uutta tekniikkaa, uusia malleja aidoista liikkeistä, jotka antavat maailmanlaajuiset takuut tuotteilleen. "Vanhahtavia" tuotteita myydään välillä esim. kauppakeskuksien auloissa ns. messuilla todella halvalla, mutta itse ostaisin tuota uusinta uutta. Pitemmän päälle hyvä valinta.

      • Shanghaist

        10 vuotta Aasiassa asuneena voisin silti viela kylla vaittaa, etta useimmissa vaatemerkeissa on Aasiassa nk "Asian cut", ehka Esprit on juuri sitten naita, missa ei ole :-)


    • LaHHu

      Sham Shui Po:n alueelta löytyy kaikkea elektroniikan sälää. Sinne pääsee kätevästi metrolla, Mongkok ja Prince Edward -pysäkkien jälkeen tulee Sham Shui Po -pysäkki.

      Heti pysäkin yläpuolella aukeaa kävelykatu, jossa on hirveästi kirpputorin tyyppisiä kojuja, jotka myyvät elektroniikan osia, käytettyjä kännyköitä, johtoja ja kaapeleita. Lähellä sijaitsee Computer center, jossa myydään tietokoneen tarvikkeita. Kannattaa mennä päiväsaikaan, koska illalla on ruuhkaisempi kierrellä kun ihmiset pääsevät koulusta ja töistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2803
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      73
      2576
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2121
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1449
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1413
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe