Lahti hirveä paikka!

Ex!

Muutin pois lahdesta 10 vuoden asumisen jälkeen. Missään päin Suomea ei ole niin epäystävällisiä ihmisiä kuin Lahdessa! Miten te Lahtelaiset kykenette elämään kaupungissanne?

129

6570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghsdhgjk

      Minä olen asunut täällä runsaat 2 vuotta ja yhtä vittumaisia tuntuvat ihmiset olevaan täällä kuin muuallakin. En ole eroa huomannut.

      • Tuppisuut

        PERUSHÄMÄLÄISIÄ, eivät sano Päivää eivätkä puhu toisilleen. Kun haluavat puhua, ostavat KOIRAN


      • Anonyymi
        Tuppisuut kirjoitti:

        PERUSHÄMÄLÄISIÄ, eivät sano Päivää eivätkä puhu toisilleen. Kun haluavat puhua, ostavat KOIRAN

        Ei tuntemattomille pidä antaa aikaa jos ei halua , ei ole oikeasti mitään merkitystä mihinkään!
        Kyllä täällä puhutaan tuttujen kanssa ja hanakasti , mutta järjetöntä alkaa moikkaileman tuntemattomia!
        Ulkopaikkakuntalainen joka tulee Lahteen kuvittelee olevansa heti kaikkienkaveri kadulla kulkiessaan? Miksi? Nopeasti on kaveri jos osallistuu erinäiseenn harrastetoiminta!!!

        Omakohtaisesti ei tuntemattomat todellakaan kiinnosta vaikka satamakahvilassa kahvihetkessä tai bussissa työmatkalla/ arjessa.


      • Anonyymi
        Tuppisuut kirjoitti:

        PERUSHÄMÄLÄISIÄ, eivät sano Päivää eivätkä puhu toisilleen. Kun haluavat puhua, ostavat KOIRAN

        Mitä tämä tarkoittaa?


      • Anonyymi

        Juurikin niin


    • Lahdessa99-00

      Asuin vuosina 99-00 Lahdessa ja koin ihan saman -ihmiset ovat todella epäkohteliaita! Onneksi muutin Lahdestalämpimien immeisten kaupunkiin Kuopioon, jossa kaikki on asiakaspalvelun ja muun suhteen aivan toisin.

      • minä

        Kuopioon ja Kuopioon, minä synnyin Lahdessa, ja siellä haluaisin olla, mutta kun asun Kuopiossa!


      • mies savosta

        Olet oikeassa. Joku tuossa vielä väittää ettei savosta löydy juttuseuraa...

        Jumalauta, savossa puhutaan yhden päivän aikana saman verran kun lahdessa kuukaudessa. Se on varma.

        Nimimerkki "minä"...sille ei voi mitään jos olet apinan näköinen etkä saa juttuseuraa. Ainahan voit muuttaa korkeasaareen?


      • matkailu avartaa
        mies savosta kirjoitti:

        Olet oikeassa. Joku tuossa vielä väittää ettei savosta löydy juttuseuraa...

        Jumalauta, savossa puhutaan yhden päivän aikana saman verran kun lahdessa kuukaudessa. Se on varma.

        Nimimerkki "minä"...sille ei voi mitään jos olet apinan näköinen etkä saa juttuseuraa. Ainahan voit muuttaa korkeasaareen?

        Savo ei ole tuttua seutua mutta hyvä tietää että ulkonäkö vaikuttaa siellä siihen että puhuvatko puheliaaksi mainitut savolaiset sulle ollenkaan... Kenenköhän kanssa ne savolaiset raataa ylipäänsä, varmaan itsekseen? Tai peilille kun sieltä näkyy se seudun ainoo ulkonäkökriteerit täyttävä naamataulu?

        ;-P


      • Anonyymi

        Lahti on savolaisten ja karjalaisten perustama kaupunki jos muuttoliiketä katsotaan historian sivuilta...

        Hyvä kaupunkihan tämä omasta mielestäni on ja työtä ollut aina saatavilla eikä omalle kohdalle koskaan työttömyys osunut. Varkaudesta Lahteen muutimme -66 eli kokemusta on asiaan 55v ajalta.


      • Anonyymi
        minä kirjoitti:

        Kuopioon ja Kuopioon, minä synnyin Lahdessa, ja siellä haluaisin olla, mutta kun asun Kuopiossa!

        Luuseri


    • ?!?

      ...sulla laajakin omakohtainen kokemus suomesta ja suomalaisista, missä kaikkialla olet ehtinyt asumaan esim. vähintään vuoden?

    • -Mä-

      Minä taas oon asunut koko ikäni Lahdessa ja en ole huomannut ihmisissä mitään vikaa. Ehkä se on siitäkin sitten, että kenelle ihmiset on vittumaisia ja kenelle ei...

    • Ex-asukas

      Todellakin Lahdessa pitää syntyä että siellä viihtyy. Omakohtaista kokemusta, ja on tullut asuttua vaikka missä. Muutamme loppukesästä Savoon. Huonot puolensa sielläkin, kierous, kakanjauhanta, mutta pitää kieroilla ja jauhaa takaisin. Vahvat selviää.

      • matkailu avartaa

        ...viihdyin enkä ole Lahdessa syntynyt. Ikävä sinne olisi vieläkin... :-(


      • minä

        Vihdoinkin löysin ihmisen, joka on samaa mieltä! Olen 15-vuotias, ja synnyin Lahdessa. Jouduimme muuttamaan Kuopioon isäni työn takia, ja täällä minulla ei ole tasan tarkkaan ainuttakaan ystävää. Täällä olen ulkopuolinen. Täällä ärsyttää mm. se, että pidetään erilaisuutta heikkoutena, ja toljotetaan mitään sanomattomana bussipysäkillä. Lahdessa joku sentään voi ruveta juttelemaankin samassa tilanteessa...


      • minä
        minä kirjoitti:

        Vihdoinkin löysin ihmisen, joka on samaa mieltä! Olen 15-vuotias, ja synnyin Lahdessa. Jouduimme muuttamaan Kuopioon isäni työn takia, ja täällä minulla ei ole tasan tarkkaan ainuttakaan ystävää. Täällä olen ulkopuolinen. Täällä ärsyttää mm. se, että pidetään erilaisuutta heikkoutena, ja toljotetaan mitään sanomattomana bussipysäkillä. Lahdessa joku sentään voi ruveta juttelemaankin samassa tilanteessa...

        Tein tuossa aiemmin kyselyn Kuopion keskustelualueelle, mitä mieltä ollaan Lahdesta.
        Tuossapa:

        -------------------------------------------------
        Yes hard feelings
        Kirjoittanut: savontyttö, 6.5.2003 klo 13.57

        Asun poikaystäväni kanssa Lahden lähellä ja hän käy Lahdessa töissä. Sitä mieltä että sinne ei muuteta, mieluusti Savoon takaisin heti kun mahdollista. Muutimme tänne suunnalle ilman ennakkoluuloja ja avoimin mielin, vajaa vuosi asuttu ja todettu ei-sopivaksi meille. Outoja ongelmia työpaikassa, koulussa, auton korjauttamisessa, asumisessa jne, jne. Ei ei ei, lupsakat rehelliset toimeliaat savolaiset ei viihdy. Musta huumori ja oman käytöksen miettiminen ei auta enää, kun aaltopituus ihmisten kesken ei ole sama. Pahoittelen.
        -------------------------------------------------


      • mies savosta
        minä kirjoitti:

        Tein tuossa aiemmin kyselyn Kuopion keskustelualueelle, mitä mieltä ollaan Lahdesta.
        Tuossapa:

        -------------------------------------------------
        Yes hard feelings
        Kirjoittanut: savontyttö, 6.5.2003 klo 13.57

        Asun poikaystäväni kanssa Lahden lähellä ja hän käy Lahdessa töissä. Sitä mieltä että sinne ei muuteta, mieluusti Savoon takaisin heti kun mahdollista. Muutimme tänne suunnalle ilman ennakkoluuloja ja avoimin mielin, vajaa vuosi asuttu ja todettu ei-sopivaksi meille. Outoja ongelmia työpaikassa, koulussa, auton korjauttamisessa, asumisessa jne, jne. Ei ei ei, lupsakat rehelliset toimeliaat savolaiset ei viihdy. Musta huumori ja oman käytöksen miettiminen ei auta enää, kun aaltopituus ihmisten kesken ei ole sama. Pahoittelen.
        -------------------------------------------------

        Meinaan puhella itsensä kanssa? HAHAHHAHAAA mikä idiootti!


      • Anonyymi
        minä kirjoitti:

        Vihdoinkin löysin ihmisen, joka on samaa mieltä! Olen 15-vuotias, ja synnyin Lahdessa. Jouduimme muuttamaan Kuopioon isäni työn takia, ja täällä minulla ei ole tasan tarkkaan ainuttakaan ystävää. Täällä olen ulkopuolinen. Täällä ärsyttää mm. se, että pidetään erilaisuutta heikkoutena, ja toljotetaan mitään sanomattomana bussipysäkillä. Lahdessa joku sentään voi ruveta juttelemaankin samassa tilanteessa...

        Lol


    • kriz

      Vaikka ko. mestaan synnyinkin ja siellä sen "kultaisen nuoruuteni" vietin, en siellä viihdy. Ruoho on todellakin vihreämpää aidan tuolla puolen.

      Muita pidempiä asumispätkiä on mulla
      -Helsinki, Espoo, Turku, Tampere, Lappeenranta, Oulu ja Pori... no pori meni aika lahelle lahtea, tosin mimmeissa parempaa tasoa, ne metalli-patet vaan vituttaa, ei muuten mutta vitun kitkeria akateemisia kohtaan. Lahti on kanssa yx kunnon punaniska-metalli-pate-duunari mesta! Kunnon wannabee-vittula! Jagis tai stadin-bagdad -tasoa! Keskiarvo-keijola ja mediaani-marjola!


      Lahti on suomen heinola!

      • matkailu avartaa

        ...oli sitten kivoin?

        Kyllä kai valtaosa ihmisistä jossain vaiheessa haluaa pois synnyinseuduiltaan oli se seutu mikä tahansa! Vaikka sitten eläkepäiviä tultaisiinkin viettämään kotiin lopulta...


      • kriz
        matkailu avartaa kirjoitti:

        ...oli sitten kivoin?

        Kyllä kai valtaosa ihmisistä jossain vaiheessa haluaa pois synnyinseuduiltaan oli se seutu mikä tahansa! Vaikka sitten eläkepäiviä tultaisiinkin viettämään kotiin lopulta...

        Kyllä itse diggasin eniten Lappeenrannasta ja stadista. Stadi tarjoaa vielä kunnon duunia ja koulutusta vastaavaa rispektia, eikä joka vitun metallipate ole aukomassa naisten viemisestä ja työttömyydestä.

        Ulkomailta on löytynyt muutama kiva mesta myöskin mm Tukholma on loistava asuinpaikkana, dubaista pidin siisteyden ja loiston takia aikani. Bryssel oli paska, samoin dami syvältä... lontoosta puhumattakaan.. kallis vittula.

        Sellaista, että lahteen ei tule ikävä, ainoastaan tälle palstalle vuodattamaan nuoruuden angstia ko. heinolaa/korsoa kohtaan.


      • matkailu avartaa
        kriz kirjoitti:

        Kyllä itse diggasin eniten Lappeenrannasta ja stadista. Stadi tarjoaa vielä kunnon duunia ja koulutusta vastaavaa rispektia, eikä joka vitun metallipate ole aukomassa naisten viemisestä ja työttömyydestä.

        Ulkomailta on löytynyt muutama kiva mesta myöskin mm Tukholma on loistava asuinpaikkana, dubaista pidin siisteyden ja loiston takia aikani. Bryssel oli paska, samoin dami syvältä... lontoosta puhumattakaan.. kallis vittula.

        Sellaista, että lahteen ei tule ikävä, ainoastaan tälle palstalle vuodattamaan nuoruuden angstia ko. heinolaa/korsoa kohtaan.

        Ja vähän hassuakin, että jaksat vielä kaikkien kiertämiesi paikkojen ja kuluneiden vuosien (Oletan ettei tuollaista kokemusta ihan hetkessä saada varsinkaan kun olet kohtalaisen pitkään asunut ensin synnyinkaupungissasi) jälkeen kantaa noin tulista kaunaa yhtä paikkaa kohtaan! Sulla on mahtanut olla tosi kurjaa tai ehkä olet erityisen pitkävihainen henkilö...

        Itselläni on ehkä pari paikkaa jonne en enää muuttaisi jos sen jotenkin voin välttää, mutta en todellakaan jaksa kiukutella asian johdosta! Hyvä kun en asu enää niissä paikoissa, ja se siitä.


      • päivän_naurut

        On taas vähän vanha ketju, kuten normaalisti, mutta pakko sanoa, että toi "Lahti on Suomen Heinola" on hauska heitto. Minkähän maan kaupunki se Heinola on, jos ei Suomen? :-)
        Liipola on Suomen Monaco - kukaan ei käy töissä eikä maksa veroja. Se on vähän huono sanonta, koska onhan Liipolassa omistusasuntoja, joissa pakosti asuu työssäkäyviä ihmisiä. Tosin ei niitä välkyimmästä päästä olevia.


      • lyfcjhfyjj

        Tänne tullut kaikki metsäläiset jotka ei ymmärrä kaupungissa elämistä että pitää ottaa sivistyneesti huomioon ympärillä asujat, jos ns. sivistyneessä euroopassa ravistaa tupakantuhkat naapurin aamukahviin tai pesee parvekkeen vesi vaahdolla kadulla kulkevien niskaan pidetään kyllä ihan tollona tai kuseksii pihalueiden puskiin ym.ym. Näin käy ei ainoastaan Lahden taloissa vaan myös kun omistustaloissa on yhä enemmän vuokralaisia.


      • Anonyymi
        matkailu avartaa kirjoitti:

        ...oli sitten kivoin?

        Kyllä kai valtaosa ihmisistä jossain vaiheessa haluaa pois synnyinseuduiltaan oli se seutu mikä tahansa! Vaikka sitten eläkepäiviä tultaisiinkin viettämään kotiin lopulta...

        No Varkauteen en täältä Lahdesta todellakaan takaisin muuta eläkepäiville vaikka maksettaisiin! Ei edes sekunnin mittaista ajatusnäkemystä asiaan!


    • dan

      lahti on hirvee paikka

    • Predator

      Lahdessa on 3 naista, joiden vuoksi jään tänne. Muuten ei ole tässä kaupungissa mitään erityistä.

    • minä

      Tätä mieltä ollaan Lahden keskustelukanavalla Kuopiosta:

      -------------------------------------------------
      Kyyllä :)
      Kirjoittanut: savontyttö, 13.5.2003 klo 11.21

      Erinomainen paikka jonne halajaa aina uudestaan. Baareja, suht rento meininki (jos osaa käyttäytyä), kauppoja, halpaa ruokaa. Ainoita miinuksia ovat mahdollinen huono (töykeä) asiakaspalvelu, mummot&papat keskustan liikenteessä aamupäivisin, baarien korkeat ikärajat, kalliit vuokrat. Muualta kuin Savosta muuttaneilla saattaa tosiaan olla sopeutumisvaikeuksia. Mutta onpa itsellä tullut asuttua vaikka missä ja kyllä Kuopio houkuttelee kovasti vaikka en ihan sieltä syntyisin olekaan.
      -------------------------------------------------

      • mies savosta

        On vetänyt liimaa ja nappeja about 20 vuotta. Se siitä ja sen kestävyydestä, pikiniska.


    • still here :(

      Todellakin lahdessa asuvilla ihmisillä on jokin ongelma niin itseään kuin myös paikkakunnan ulkopuolelta muuttaneita ihmisiä kohtaan. Lahdessa asuvat ihmiset ovat jotenkin käsittämättömiä! Toki kaupungista mukaviakin tyyppejä lötyy,omat kaverini:) Mutta kyllä oma mielipiteeni lahdesta on todella surkea.. Ite olen lahtelainen ja en todellakaan kovin ylpeä siitä. Hyi Lahti!

    • Pian pois

      Lahtea typerämpää paikkaa saa kyllä hakea. Ihmiset ovat olevinaan niin cooleja. Suurin osa täysiä feikkejä. Onneksi täältä pääsee pian pois. Baarit ovat täynnä työttämiä tai ammattikoululaisia. Jotain tasoa mä ainakin vaadin. Siispä lähtö Lahdesta on ainoa ratkaisu.

    • Muuttelija

      Eiköhän se niin ole,että kyllä niitä epäystävällisiä ihmisiä löytyy joka paikasta.Olisko mitään merkitystä sillä,että on valinnut seuransa väärin?Perehdy siihen,MIKSI maailma on tällainen paikka;jos et vielä ole löytänyt siihen vastausta,kenties jonain päivänä kiinnostaisi kuulla?

    • Hirveäpaikka

      Kun ensimmäisen kerran elämässäni kuljin julkisella bussilla Lahdessa ihmettelin sitä totaalista lannistettujen ilmapiiriä.

      Nyt kauan työttömänä olleena ymmärrän miksi olemme täysin lannistettuja. Tämä kaupunki ei anna ihmiselle mitään mahdollisuuksia.
      Tämä kaupunki on vain elitistejä varten.

    • ahmedahnein

      Vietä vuosi Tampereella, niin kaikki muut paikat tuntuvat sen jälkeen ystävällisiltä.

      • NäkisinToisin

        Tampere on ollut mulle mukava paikka jo yli 3 vuotta. Siellä Lahdessa oli jotain outoo, mitä niihin ihmisiin tuli.
        Melkein 40 vuotta tuli Lahtea katseltua, että jälkiviisaasti vois todeta että sieltä olis pitänyt lähteä muualle jo 1980-luvulla, niin paljolta ikävältä olisi välttynyt. Niitä pyörälenkkireittejä olen jäänyt Lahdesta kaipaamaan, en muuta.


      • Anonyymi

        Tampereella voit olla anonyymi jos haluat. Lahti on vielä sellainen paikka et suurin osa ihmisistä tuntee toisensa. Sua kohdellaan paskasti jos et kuulu piireihin


    • konsrvatiivi1

      "Pieni talo preerialla", tuonne kun pääsis, etuovi.com num. 7708405. Sielu lepäisi

    • Yxjannu89

      Lahti paras mesta. Libanonissa pirii, nappeja ja budii. Keskustassa bissee kuppiloissa. Siinä mun lifestyle

    • kaikkiatörppöjä

      Ai Sinäkö se käytät amfetamiinia ja kokkelia mutta et myy kun oot polliisin ystävä

      • Ammuttuperäreikä

        Kyllä myyn. Nähdään Ruusun vessassa tänään klo 18.


      • pidäpaskas

        No ethän sä näe mitään.


      • Arska-Repa

        Ei taida pojalla rohkeus riittää sedän kanssa hippasille. Ja kyllä näen, on mulla toinen silmä jäljellä


    • Uteliasuntamo

      Olin ruusun vessassa kuudelta. Pettymys oli suuri kun paikalla ei ollut yksi silmäistä huumediileriä

      • poistuiulkomaille

        Oli ammuttu peräreikään siis kaksi silmää mut sokee kun tiirailee vaan peräreiällä.


      • Ammuttuperäreikä

        Mua ammuttu toiseen silmään ja peräreikään mutta nään kyllä ihan yhdelläkin ögalla. Tuu poju vetään hihasta ruusussa jos jotain ongelmaa. Mut tunnistaa siitä ammutusta peräreijästä


      • Anonyymi
        Ammuttuperäreikä kirjoitti:

        Mua ammuttu toiseen silmään ja peräreikään mutta nään kyllä ihan yhdelläkin ögalla. Tuu poju vetään hihasta ruusussa jos jotain ongelmaa. Mut tunnistaa siitä ammutusta peräreijästä

        Vihree hupparit perssilmä punoittaa.


    • Wanhahåmå

      Lahti paska paikka gay-väelle

      • Hatecrime1488

        Likaiset homot voivat suksia vittuun lahesta jos ei maistu


      • vihreähupparimieslapsi

        Miksi vihaat meitä?


    • päiät-häme

      Jos joku on muualta kotoisin niin sille ei avata ovia, laiteta kapulaa kaupassa omien ostoksien jälkeen tai tervehditä ainakaan miesten toimesta.

      Riihimäellä jopa kiitetään jos laittaa kapulan.

    • aivanansaitusti

      juuri näin siksi lahtea kutsutaan moukkalaksi muualla suomessa.

    • joskusonhyvä

      No onko nyt sitten joku paikka niin onnela. Kaikis paikois on helppo olla jos on tarpeeksi rahaa ja kun ei itse käytä mitään ihme nappeja, eikä kokkeleita ainakaan. Eikä kukaan lähipiiristäkään käytä. Alkokin liikaa käytettynä on hankala ja tekee ihmisestä hankalan, eli sitäkin vähän ja korkeintaan pari kertaa kuukaudessa. Ja huumoria pitää jaksaa vaikka olisi jo särkyjäkin ja muuta pieniä vastoinkäymisiä. Jollei jaksa olla ystävällinen kaikille ympärille oleville ihmisille niin itse on se ongelmakenttä sitten, että turha arvostella jotakin kaupunkia erityisesti. Lahdessa olen vain käynyt, ollut pari yötä joskus aikaa sitten, niin en osaa kylläkään sanoa olisivatko ihmiset jotenkin erityisen hankalia siellä mutta en kylläkään jotenkaan sitä usko. Muissa kaupungeissa olen asunut muutamia vuosia esim Torniossa, Rovaniemellä, Oulussa, Tampereella, Espoossa, Porissa, Turussa, Salossa, vuoden Kuopiossa. Lyhyempiä aikoja Helsingissä. Ei jäänyt Lahden pari yötä (ja kerran, eikun kahdesti tapahtunut työnhakumatka, jota en saanut, Lahteen ) niin mitenkään mieleen. Mutta niin kai jokainen itse löytää niitä ihmisiä sitten ympärilleen siellä missä asuukin ja päättää tervehtiikö ihmisiä esim bussissa tai kaupassa tai kadulla niin ihan itse..

    • neitienkaupunki

      Aikuset miehet mössöttää jäätelötuuttia auton sisällä kun pikkuvauvat.

      • eläkööntuuttimies

        Eikö aikuiset miehet saa syödä tuuttia. No johan nyt pärskähti. Tuutti miehen tiellä pitää. Tuhmatyhmä mies vetää jotain muuta.


    • Ammuttuperssilmä

      Tulkaa tsiigaa mua ruusuun. Minut tunnistaa siitä ammutusta pers silmästä. Tulkaa tsiigaa. Minut tunnistaa siitä ammutusta pers silmästä. Arpa on heitetty. Vamos aperativos.

      • plääääh

        Yhä ylös yrittää. Aina vaan hän vaeltaa pers paljaana, josta hänet tunnistaa, mutta kuka haluaisi. Voi tuota epätoivoa.


      • Ben.Isä.Slaikka
        plääääh kirjoitti:

        Yhä ylös yrittää. Aina vaan hän vaeltaa pers paljaana, josta hänet tunnistaa, mutta kuka haluaisi. Voi tuota epätoivoa.

        Älä inise luppakorva. Haiset muutenkin ylipaljon eritteelle.


    • dragqueen777

      Kaupunginvaltuutetutki käyttäytyy kuin menkkaset jonnet. No te ne sinne ootte äänestäny nii saatte kärsiä.

      • hegjkkoh

        Joo räkii pitkin bussipysäkkiä, heittelee tumppeja kadulle, ärisee linja-autossa jossa istuu manspredinä krt2


    • HENKINEN-VÄKIVALTA

      KELAT SEKÄ SOSTOIMI AVOINTA RAKENTAVAA

      KESKUSTELUA :
      Hirtoriasta Tsaari Loi Järjestellmän
      Millä Suuria Ihmismasoja Hallitaan
      Virka Ehtosopimuksen
      Tila -Akuutti
      Muutos Vastuulliseksi
      Työsopimusuhteeksi
      Vaastuu Sekä Vastuunkanto
      Vastuu - Tehtävän Toimen kuvasta !

      Henkinen Organi saatio Väkivalta
      Onko : Tehtävän toimen Kuvat Hukassa
      Toiminta Kritereillä . . . ?
      ( Terve Ihmiskuva Puuttuu )
      Kansalistunnon alas ajo

      PALAUTA TERVE KANSALLISTUNTO

      Koe Arvokkaaksi Tuntemisen Tilasi

      Tulen Huomioon otetuksi Kansalainen

      MIELEN NAAMIOT SAASTUNUT MIELI
      MIELI PAHA- EHEYTÄ
      KANSAN HERÄÄMINEN
      HALLINNOLLE KIITOS
      2020 Uusi Sukupolvi Valintoja :
      Valintasi 18 Reformi-Hallinto paikat Vallattu !
      Irti Reformeista Jotka estävät elämää
      Sisäpiiri Liittoutumat
      Maa Jonka Tunnistan Omaksi
      Ihminen Säilyttää Terveytenssä
      Kun Hän Saa Vapaasti Valita
      Elämäänsä
      TOIMEENTULO TULEA EI SAA OPISKELIJA
      SEKÄ ELÄKELÄINEN 400 e KK / Teltta Talvi tulossa ?
      PALAUTA ELÄKE INDEKSI
      Asenne Suomi !
      Tärkeintä tulot ei saa olla tililä
      Kun ne Tilillä Sinut Määritellään !
      Slummi-Asunto alueet . . .
      (Sinut Leimataa Spurkuksi )
      PITÄÄ OLLA SPURKU !
      H YVÄ REFORMI HALLINTO!
      Määrännyt Kaupunki kohtaiset Sapluunat !
      Koe Käy Ja Tarkista Arvosi
      Kela / Sosiali toimistot
      Koe ja ylläty . . .
      Asenne ohjaa järjen vastaisesti
      Olenko minä asikasta Varten
      Asiakas Maksaa Palkkani
      Miksi asikas Tuli Luokseni
      Terve Itsetunto On Menestyksen Ehto !
      Sinä Palvelet Ja Teen Laadun
      Sinä Olet Tärkein Henkilö
      Autan asikaani Parhain Päin
      Minusta Tulee Yritykseni Kuva
      Onnen Tuotto
      Asiakkaan Etuisuudet Kuntoon . . . !
      Parhaudeksemme !
      Aurinkoisin Salonki kelpoisin Asentein !
      Kela / Sosiali toimistot
      Onko Tehtävän Toimen Kuva Hukassa ?
      Poistaa Terveen Motivaattion Terve Elämä !
      Esittävät . . . Henkistä Fyysistä Terapiaa. . .
      Työllistävät Organisaation Sekä Itsensä ?
      Olen Arvokas Ihminen
      Olen Huomion Otettu Kansallistunnon Alas Ajo
      Määrää Spurku - Asunto Alueet
      Hinnalla EUROILLA 30 Luvun Orjakausi tulossa
      Henkinen Organi saatio Väkivalta Tehtävän toimen Kuvat Hukassa
      Toiminta Kitereillä . . . ?
      ( Terve Ihmiskuva Puuttuu )
      Kansalistunnon alas ajo
      Opiskelijat eläkeläiset Jätetty Maahan Muuttajen Jalkoin !
      Olen asikasta Varten
      Asiakas Maksaa Palkkani
      Miksi asikas Tuli Luokseni
      Terve Itsetunto On Menestyksen Ehto !
      Maan Rakentajat
      Opiskelijat Eläkeläiset Ei Oteta Huomioon !
      Voin Ja Maidon Hinta Nousee
      Sekä Vilja sato
      Maa jonka tunnistat
      Omaksi isänmaa
      Terve Kansaliastunto
      Älyn Ja Järjen Tehtävä Tunistaa
      Oikea Väärästä
      Sisäisten . . . Tunteiden -Loukkaus
      Ei Ihme että moppe Juo .
      Isä ja Äiti Siider
      Tyttö ja Poika Kalja
      Reformi - Hallinnolle kiitos
      Demokratia on Avain Kaikeen

      KELAT SEKÄ SOSTOIMI AVOINTA RAKENTAVAA

      KESKUSTELUA :
      Henkinen Organi saatio Väkivalta
      Onko :Tehtävän toimen Kuvat Hukassa
      Toiminta Kritereillä . . . ?
      ( Terve Ihmiskuva Puuttuu )
      Kansalistunnon alas ajo

      MIELEN NAAMIOT SAASTUNUT MIELI
      MIELI PAHA- EHEYTÄ

      • napunapunap

        MTÄH? no on sullaki aikaa


    • Ankealahti

      Lahti nyt on Lahti. Huono paikka asua. Sisäänpäinlämpiävä kaupunki. Paljon juoruamista ja kiusaamista. Keskusta on ankea.

    • Ei.mun.paikka

      Olen Lappeenrannasta, asuin n.vuoden Lahdessa, muutin Helsinkiin. En muuttaisi ikinä takaisin Lahteen. Sisäänpäinlämpiävä juorukylä. Siellä on monelta pilattu maine tai leimattu. Ei ollut mun paikka asua.

      • Anonyymi

        Ne oikein nauttii kun saadaan jonkun maine pilattua ja jopa elämä. Se tuottaa sairasta mielihyvää.


    • Äijälauneelt

      Joo Lahes varmaan pärjää parhaiten syntyperäiset lahtelaiset. Tiedän paljon ihmisiä, joitten maine on pilattu juoruakkojen toimesta. Muuten hyvä mesta mut paljo juoruamista.

      • suuretpuheetteotvähissä

        Joo lahes on paljo ihmisiä jotka ei ite tee koskaan mitään mutta arvostelevat muita jotka tekevät jotain. Paljon kyttäämistä ja juoruamista.


    • Pahapieru

      Niin oisko se Lahti ikäänkuin suomineidon peräreika, kun on noin keskelläkin.

      • erilaiseteisukua

        Homogeeninen ainakin.


      • mittamies

        Katso kartaa uudestaan: se on Jyväskylä, kun seisoo keskellä suomineidon annelia...


    • naapurinnaapuri

      Naapuripariskunta ei ole utelias, mutta kaiken jonka heille kertoo, he juoruavat eteenpäin. Eikö sama persoona olekaan, sekä utelias, että juoruava? Molemmat yhtä huonoja ominaisuuksia, joten aika sama, vaikka utelisivatkin.

    • Olette-spedejä

      Rippikoulu ikäisten kiukku ketju. :D

    • Ihmisyysvain

      Ihmisille on ominaista jutella muista. Ihmiset ovat kautta historian jutustelleet muista. Sama kuin kieltäisi saukkoa olemasta Saukko tai delfiiniä delfiini. Hyvin harva ihminen puhuu täysin tietoisesti tahallaan muista. Eri asia on jos täysin tahallaan levittää täysin perätöntä tietoa tai luuloja muista. Ihmislaji on kuitenkin pohjimmiltaan hyväntahtoinen. Olisimme hävinneet sukupuuttoon jo ajat sitten jos näin ei suurimmaksi osaksi olisi. Ihminen on lajina sellainen suurimmaksi osaksi, että haluaa olla sopusoinnussa itsensä ja muitten kanssa.

    • fewrjgerj

      Kauheella innolla muutin lahteen huomatakseni ihmisten olevan sisäsiittoisia, kusipäitä ja varkaita

    • Maineenpilaajat

      Lahti on sisäänpäinlämpiävä kaupunki. Siellä jos kerran leimaantuu ni on aina leimattu. Lähes on moni pilannut monelta maineen.

      • Maineenpilaajat

        Siis Lahes monelta maine pilattu


    • etenkinkissoille

      Nastola Turranmetsä varsinkin.

    • pois.muuttava

      Lahdessa on paikoilleen jämähtäneitä ihmisiä.Tehdään kuten aina ennenkin,mikään ei muutu,ei uskalleta uusiutua,hyväksytä muitten mielipiteitä.
      Kyräillään ja ollaan tuppisuita,jos menet spontaanisti juttelemaan jollekkin vaikka torin vilinässä,naurahdetaan ja vilkaistaan muka kelloa et täytyy tästä lähteä.
      Asutaan vuosikymmeniä samassa talossa ja ei uskalleta muuttua/muuttaa.

      Olen monta kertaa oleskellut Hämeessä,mökkeillen tms,ja aina vannonut ettei koskaan enää Hämeeseen.hämäläiset ovat aluksi kiinnostuneita,ikäänkuin tarkastaakseen millainen ihminen on,sitten käännetään ns selkä.Kontaktia et saa,onko se arkuutta,epäluuloa vai mitä?

      Siinäpä kysymys teille,arvot hämäläiset.

      • Anonyymi

        Joo erään työpaikan työhaastattelussa pomoa myöten työntekijät kävivät kurkkaamassa kuka olen, nurkan takaa. Kaikki on lahessa yhtä perhettä. Millainen pitää olla ettei tarvi aina olla yksin?


    • Ilkeätkiusaa

      Lahti on niin kuin monet sanoneetkin, sisäänpäinlämpiävä paikka. Kaikkein helpointa on syntyperäisen lahtelaisen olla. Jos ihmistä ei hyväksytä ni hänen olo tehdään heti alusta asti hankalaksi, heti tulee kaikenlaisia muka "ongelmia", ja ihminen heti yritetään jotenkin leimata.

    • Ilkeetä

      Lahti on sisäänpäinlämpiävä lämpiävä paikka. Kaikkein helpointa on syntyperäisellä lahtelaisella. Jos ihmistä ei hyväksytä ni hänen olo tehdään heti alusta asti hankalaksi. Heti on muka kaikenlaisia "ongelmia" ja ihminen yritetään heti jotenkin leimata.

      • Anonyymi

        Jep oota vain hetki ja jokainen paha asia maailmassa on muualta muuttaneen vika. Reviiriä suojelevat miehet?


    • Ilkeitäovat

      Olen huomannut saman. Haukkujat voi sanoo takanapäin uhreistaan mitä milloinkin huvittaa, haukkua todella rumasti uhriensa ulkonäköä jne. Eivät itsekkään ole mitään täydellisiä. Pahimpia arvostelijoita on ne, jotka haluaisivat itse olla paremman näköisiä kuin ovatkaan. Kertoo eniten haukkujasta itsestään. Omat sympatiani on haukuttujen puolella. Ja oon huomannut että oikeasti hyvännäköinen ei hauku kenenkään ulkonäköä. Wannabe hyvännäköiset kylläkin. Ja eihän niittenkään ulkonäöstä kaikki tykkää. Ilkeitä ihmisiä.

      • itsetuntoongelmat

        Ihan totta et ukonäön arvostelijat ovat yleensä itse hemmetin rumia.


      • Juurinäinon

        Juuri näin. Mistä tietää olevansa hyvännäköinen. Siitä kun muut arvostelee ja haukkuu ulkonäköä.


    • Äijä.kivistönmäeltä

      Lahessa nyt maineenpilaajia on. Monelta pilattu maine. Olen syntyperäinen lahtelainen ja kun jään eläkkeelle ni kyllä muutan Lahdesta. Omaan kaveripiiriini ei huolita senkaltasia ihmisiä jotka puhuvat muista takanapäin mitä tahansa. Mitäs ne tykkäis jos niistä itsestään puhuttais samanlailla. Kusipäitä.

    • Luonnetärkein

      Kukin on näköisensä ja tyylisensä. Luonne on ehdottomasti ihmisessä tärkeintä.

    • Eiosatakäyttäytyä

      Nykyään tunnutaan arvostelevan vieraitten ihmisten ulkonäköä. Johtuuko somekulttuurista vai mistä. Ei 70-80-luvuilla tällaista ollut, ei vielä 90-luvullakaan. On kuin ihmiset ei käyttäytyisi ollenkaan. Onko se somekulttuurin mukana tullut sivuilmiö. Minusta ihmiset käyttäytyivät paremmin aikaisemmin.

    • hellitähetkeksi

      Kyllä se riippuu myös itsestä miten sinuun suhtaudutaan. Lahdessa on kaikenlaisia ihmisiä niinkuin muissakin kaupungeissa. On väärin leimata kaikkia lahtelaisia epämiellyttäviksi. Itse ainakin juttelen tuntemattomien kanssa lähes päivittäin, eikä ole mitään vaikeuksia.Iloisia mukavia ihmisiä. Asiakaspalveluissa myös hyvä vastaanotto,ei valittamista. Jotkut venäläiset naiset vain vähän tosikkoja,heiltä ei hymyä löydy vaikka ovay asiakaspalvelijoita, ihme homma.
      En tunne ketään joka olisi valittanut lahtelaisia ,kaikki olemme tavallisia tallaajia,jokaisessa omat vikamme.Niin lahdessa kuin muuallakin. Kaikki eivät ole yhtä sosiaalisia.

      • Heti.ihmisarvon.vientiä

        Ei ole aina itsestä kiinni miten suhtaudutaan. Joskus jopa niin että mitä mukavampi ihminen ni sen töykeämpiä sitä kohtaan ollaan. Usein naamakertoimen perusteella käyttäytymistä. Ja on semmoisia ihmisiä että jos joku ei miellytä ni hänelle voidaan heti alusta alkaen puhua töykeästi tai kovalla äänellä. Se on simputtamista. Tietoista ihmisen kovistelua. Ihmistä katsotaan vihamielisesti heti alusta asti. Ja puhetyyli töykeän kyselevää, ihminen yritetään heti jotenkin laittaa altavastaajan asemaan. Yritetään heti viestiä että ihmisessä olis jotain vikaa. Hyökkäävää käytöstä, viedään heti ihmisarvo ihmiseltä. Ja yritetään leimata.


    • Pöljiä.ovat

      Joo takanapäin puhuminen kertoo enemmän puhujasta itsestään ku siitä kenestä puhutaan. Sentyyliset ihmiset kohottaa itseään uhriensa kustannuksella. Ne ei puhu uhrille itelleen suoraan ja reilusti mitään, koska silloinhan se ei olisikaan enää kiusaamista tai syrjimistä. Pahimpia takanapäin puhujia on ne jotka ei ole ite ikinä puhuneet yhtä ainutta sanaa uhriensa kanssa. Nehän voi puhua mitä vaan. Yleensä takanapäin puhujat yrittää vain saada muita uhria vastaan. Takanapäin puhujilla on semmonen lynkkaajan luonne. Ite en harrasta takanapäin puhumista, jos on jotain ni sanon ihmiselle itelleen reilusti. Tiedän joitakin takanapäin puhujia ja ovat muutenkin luonteeltaan piiloilkeitä, omahyväisiä ja korottavat itseään muitten kustannuksella. Haluavat olla itse kaikkein suosituimpia. Ja yleensä ovat melko yksinkertaisia ihmisiä. Tyhmiä.

      • ongelmaheidänpäässä

        Alkuperäiset ovat monet niin rumia ja lyhyitä että eivät muuten saa naista kun mustamaalaamalla toisia.


    • Kutosten.oppilaat

      Muutin jo 90-luvun alussa Lahdesta pois. Muutaman kerran sen jälkeen käynyt. Takaisin en muuta. Se on kuin ammattikoulun tupakkapaikka koko kaupunki. Kutosten oppilaitten kaupunki. Takanapäin jauhaminen on semmonen kutosten oppilaitten harrastus. Älyköt ei Lahdessa viihdy.

      • rumienhommia

        Jep, lihavat peräkammarinpojat puhuu heille uhkaavista ihmisistä selän takana paskaa, kun eivät naamatusten uskalla. Vihreät hameet vaan heiluu näiden köpöttäessä omissa maailmoissaan.


    • Anonyymi

      Pieru kakka huumori suosituin huumorilajike Lahes.

    • Anonyymi

      Minkälaisia havaintoja Lahden alueelta häiriköinnistä yksittäisiä ihmisiä kohtaan? Somessa keskustellaan tapauksesta, jossa asukkaan juomaveteen oli käyty lisäämässä kemikaaleja (myrkkyä). Yleisö reagoi ”psykoosit tulilla” naureskelulla. Se on juuri tarkoituskin. Gangstalking pyritään aina toteuttamaan siinä muodossa, että häirinnän uhri vaikuttaa mielenvikaiselta, jos kertoo siitä.

      Muita havaintoja häiriköinnin toteuttamisesta Lahdessa?

      • Anonyymi

        tään luettuani aloin epäillä et kannattaako lähtee kouluttaan itteensä lahteen ollenkaan??????????????????????????????????????????


      • Anonyymi

        Päijät-hämeen ulkopuolelta tulleita häiriköidään jos huomataan heidän olevan yksinäisiä. Yrittävät häätää kaikki muukalaiset pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tään luettuani aloin epäillä et kannattaako lähtee kouluttaan itteensä lahteen ollenkaan??????????????????????????????????????????

        Näinki eteläisellä sijainnilla oleva kaupunki täys juntteja, kusipäitä ja muita typeriä apinoita. Iha ihme touhua tulee vastaan lähes päivittäin. Kytätään, kyylätään ja suhtaudutaan oudosti meininkiä. Umpimielistä touhua. Fiksua, avointa, vapaata ja älykästä jos haet, ni täysin väärä mesta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinki eteläisellä sijainnilla oleva kaupunki täys juntteja, kusipäitä ja muita typeriä apinoita. Iha ihme touhua tulee vastaan lähes päivittäin. Kytätään, kyylätään ja suhtaudutaan oudosti meininkiä. Umpimielistä touhua. Fiksua, avointa, vapaata ja älykästä jos haet, ni täysin väärä mesta!

        Näköjää en ainoa. Yhtenä päivänä joku ryhävalaan kokoinen nainen rupesi kommentoimaan ulkonäköäni ääneen. Mitähän sillä liikkuu päässä? Tai no tiedän itse, ei mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näköjää en ainoa. Yhtenä päivänä joku ryhävalaan kokoinen nainen rupesi kommentoimaan ulkonäköäni ääneen. Mitähän sillä liikkuu päässä? Tai no tiedän itse, ei mitään.

        Tämä tapahtui tosin Hollolan liidelissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinki eteläisellä sijainnilla oleva kaupunki täys juntteja, kusipäitä ja muita typeriä apinoita. Iha ihme touhua tulee vastaan lähes päivittäin. Kytätään, kyylätään ja suhtaudutaan oudosti meininkiä. Umpimielistä touhua. Fiksua, avointa, vapaata ja älykästä jos haet, ni täysin väärä mesta!

        Uudet lahtelaiset yritetään eristää kaikesta jos eivät ole naimattomia ja tulleet tänne elämään tukirahoilla. Jos elää tukirahoilla otetaan porukoihin mukaan.


    • Anonyymi

      Niin samaa oon miettiny et miksi lahtelaiset kyttää ja hiippailee? Uteliaita mut ei ne kyselemällä ota selvää vaan juoruilemalla kyttäämällä. Loukataanko niiden käytöskoodia?

      Kaikki tehdään jotenkin omalla tavalla. On perhe johon kuuluu kaikki lahtelaiset ja jotka ei pääse sisään ei pääse työelämään tai saa kavereita. Kaikki tehdään sen perheen kesken.

    • Anonyymi

      Ei kyetäkkään elämään Lahdessa, Siksi iloitaan, että tänne rakennetaan nopeita moottoriteitä ristiin rastiin ja lentoratoja, jotta päästään täältä nopeasti pois.

    • Anonyymi

      Mulla on aivan uskomaton naapuripariskunta. Ne ovat olevinaan niin rehtiä ja reilua, kun eivät ole uteliaita, eivät ikinä ole udelleet keltään mitään. Mutta, mutta, heidän periaatteena on, mitä heille vapaaehtoisesti kerrotaan, se on vapaata juoruttavaa eteenpäin ja lisäksi liioittelevat ja vääristelevät kaiken kuulemansa. Ukko on ihan täpinöissään, kun pitäisi heti päästää markkinoille kertomaan tutuille.

      • Anonyymi

        Lahtelaiset on kieroja lieroja. Aina pitää kusettaa valehdella. Varsinkin miehet.


    • Anonyymi

      Pelottaa ihan lukea näitä. Huomata kuinka paljon mielenterveyden kanssa taistelevia on.

      • Anonyymi

        Totuus koskee välillä.


    • Anonyymi

      Yleensä väärin juttujen keksijät rumia.

    • Anonyymi

      Vässykkä naapuri tuijottaa aina portilta pihaan kun ajaa autolla ohi.

      • Anonyymi

        Vedä turpiin


      • Anonyymi

        Se on perinteistä et seurataan iästä riippumatta tulemisia, menemisiä jne jne kaiket päivät.


    • Anonyymi

      Lahdessa saa olla ruma, lihava ja epämuodostunut, mutta vammainen ei saa olla. Jos joku esittää vammaisuuteen liittyviä piirteitä, sitä kohtaan ollaan aggressiivisia. Mistähän johtuu?

      • Anonyymi

        Lahdessa ei saa olla normaali, mitä hölmömpi olet sitä paremmin sovit junttien joukkoon.


    • Anonyymi

      Lahti poikka lahti poikka tulee hakeman leippä.

    • Anonyymi

      Kummallisen epäystävällinen kylä, ihan Suomen pohjasakkaa. Eikö amiksessa opeteta enää käytöstapoja?

    • Anonyymi

      Olen yllättynyt ihmisten käytöksestä Lahdessa .
      Jopa sokoksessa eräiden asiakaspalvelu tehtävissä olevien käytös hämmästyttää.
      Siksi käyn mieluummin Kouvolassa sokoksessa ,aina kun mahdollista
      Tervetuloa ilmoitus tuli pikaisesti postissa kun muutin ja pyydettiin vastaamaan jos halusi kaupunki kierrokselle tutustumaan Lahteen .
      Ilmoittauduin mutta sitten ei ole kuulunut mitään vuosiin.
      Terveyspalveluja käytän vain jos on aivan pakko .
      Kerran olen tarvinnut .Siitäkin voisin joskus kertoa
      Hammaslääkäri ym.erikoislääkäri asiat hoidan muulla paikkakunnalla.
      Omat läheiset pitävät minut paikkakunnalla toistaiseksi.
      Mutta ei kauan.

    • Anonyymi

      Juurettomien kylä. Suomen paskin paikka.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä!


    • Anonyymi

      Fuk you älä ees tule takas bitch

    • Anonyymi

      Hyvä paikka ollut asua. Ei kummempaa valittamista. Ehkä keskustaa voisi suunnitella enemmän eikä pykätä uusia kerrostaloja jokaiseen vapaana olevaan aukkoon. Ihmiset paljon ystävällisempiä kuin esim. Lappeenrannassa mikä yllätti.

      • Anonyymi

        Siellä Lappeenrannassa ja Lappeenrannan seudulla mennään sillä, kun siinä on Saimaa ja kesällä kaunista. Hirrrrrrrrveeeesti venäläisiä! Lappeenrannasta 37 km itään on Imatra, joka on perseestä kuten moni muukin paikkakunta, mutta Imatra on niistä kaikista se kaikkein syvimmällä perseessä oleva paikka. Surkeemmasta ei kyllä enää hengissä selviäisi.
        Mulla kävi kohta 28 vuotta sitten elämässä tosi tosi tosi tosi paska säkä, kun erehdyin vastaamaan erään imatralaisen naisen seuranhakuilmoitukseen, jota seurasi 8 vuoden huono parisuhde. Alkuun oli mukavaa, mutta siitä se sitten lähti. Eipä olisi kannattanut paljoa edes kusta koko Imatran suuntaan. Kämppä ottaa aina silleen, että vessanpytty saa olla joko pohjoiseen, länteen, etelään, muttei missään nimessä Imatran suuntaan. Silloin menee elämässä huonoimmillaankin silleen että sen vielä kestää. Lahti on hyvä paikka, kun valitsee seuransa viisaasti, eikä ota siihen ainakaan mitään Imatran tulista sekoittamaan pakkaa. Silloin ei tule elämästä yhtään mitään. Ei se paljoa tarvi, ku se riittää. 😀


    • Anonyymi

      Helvetin esikartano.

    • Anonyymi

      Lahtelaiset vetää huumeita. Huumeparatiisi

      • Anonyymi

        Itsepä sitten pilaavat elämänsä niillä huumeilla, kun eivät halua ja pysty ilman huumeita elämään. Omasta sairaudesta johtuva valinta lähteä huumeisiin. Ei kukaan järkevä, terve, lähde huumeita kokeilemaan. Kyllä pitää olla iso vika päässä, jotta on tarve saada kokeilla huumeita. Huumeriippuvuuden lähtölaukaus.
        Kyllä se pitäisi alkoholin ihmiselle riittää. Sekin kyllin paha, jos siihen jää koukkuun. Jos ottaa, niin ottaa kohtuudella ja huolehtii, että se myös pysyy kohtuudessa.


    • Anonyymi

      Lahti on hyvä kaupunki.Oon syntynyt täällä.Lahti on mun kotikaupunki ja porukat asuu täällä.En lähtis Lahdesta muualle.

    • Anonyymi

      Lahti on PERSEESTÄ!!! Koko kaupunki pitäisi polttaa napalmilla maan tasalle !!!

      • Anonyymi

        Höpöhöpö :)


    • Anonyymi

      Oletteko edes käyneet Lahdessa? Omasta mielestäni oikein kiva kaupunki. Jos yksi porukka Lahdesta käyttäytyy huonosti, se ei leimaa kaikkia lahtelaisia huonoiksi tai töykeiksi.

      Joskus maailman menoa on vaikea ymmärtää.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2003
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1725
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      58
      1629
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe