Hmh.. Pikachu paras?

Sarah

Ärh... Pikako muka paras? No ehkä jonkun mielestä, mutta siihen kyllästyy! Joka jaksossa: Pii pii pika pikachu! Arggggh! Mieluummin joku koirapoke sinne ;) Semmoiseen en kyllästyisi. Nekin on jo kaikki näytetty.. Tai ei sittenkään! Ninetalesia ei vielä =) Muuten, miten pääsee Pokémon Snapin Riveristä eteenpäin? Mikä "salaisuus" siinä on? Jos joku vaikka tietäisi.. Ja onko muuten joku, joka käy Blastoisen PokèCenterin RPG-chatissa tai tykkää koirapokeista, erityisesti Ninetalesista ja Umbreonista? Ja kaikista muistakin, tottakai. Mun maili on: [email protected]

20

454

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Spinarak *commando*

      Voisinko olla malikamusi`? päätín vain kysyä..........

      • Sarah

        *tulee iloiseksi* Mailaa vain mulle, saan siinä samalla sun mailin :) -Sarah-


      • rulez :)
        Sarah kirjoitti:

        *tulee iloiseksi* Mailaa vain mulle, saan siinä samalla sun mailin :) -Sarah-

        pikachu rulettaa ja on aina rulettanutkin ja toivottavasti tulee vielä rulettamaankin


    • Pikachun Puolustaja -81

      Nyt on välillä muidenkin aika loistaa kuin aina koiraeläinten! Koiria arvostetaan liikaa, jyrsijöiden kustannuksella!
      Eli pikachu vaan vinkumaan sydämensä kyllyydestä, se on hauskaa kuunneltavaa, toisin kuin ne oudot röhkintä-äänet, joita muista pokéista pääsee... =)
      Muuten eikös Vulpix ja Ninetails ole oikeasti KETTUpokemoneja???

      • pokéfani

        joo,pikachu on paras,mutta kyllä koira pokétkin on söpöi.varsinkin uusista pokeista derubiru(houndour)
        ja entei!


    • CHAR

      ärsyttävää miten "kaikki" tykkää pikachusta. Onhan se tietty jokasen oma mielipide,mut ku se muutenki pyörii aina telkassa ja alkaa kyllästyttämään. CHARMANDER ON EHDOTON YKKÖNEN!

      • XD


      • shiny-deoxys kirjoitti:

        XD

        Nostin tän esiin sielt


      • Shy Guy
        shiny-deoxys kirjoitti:

        Nostin tän esiin sielt

        Huoh... Voi niitä aikoja kun rndm ja berrynekoh vaan tappeli ja raiskas capsia (ei tosin rndm)...
        AAARRRRRRRRHHHHHHGGGGGG!!! NOSTALGIA


      • Shy Guy kirjoitti:

        Huoh... Voi niitä aikoja kun rndm ja berrynekoh vaan tappeli ja raiskas capsia (ei tosin rndm)...
        AAARRRRRRRRHHHHHHGGGGGG!!! NOSTALGIA

        MTENSIASMIYNTOSPOEMNRETISSÄHALUNMIYN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • silver-riolu
        Shy Guy kirjoitti:

        Huoh... Voi niitä aikoja kun rndm ja berrynekoh vaan tappeli ja raiskas capsia (ei tosin rndm)...
        AAARRRRRRRRHHHHHHGGGGGG!!! NOSTALGIA

        Joo, Moi! Riolu on paras! (ihanku sitä ei huomais...)
        Ajattelin vaan kirjottaa jotain......... TYLSÄÄ!


      • MARJAKISSASHALALALA
        silver-riolu kirjoitti:

        Joo, Moi! Riolu on paras! (ihanku sitä ei huomais...)
        Ajattelin vaan kirjottaa jotain......... TYLSÄÄ!

        Prkl, MACHOP JYRÄÄ 8)
        NIIN ja Shy Guy; I'm the Berrynekoh 8'------------------------)
        Siis sillai kaikille tiedoks jos nyt meni ohi 8>>
        CAPS CAPS CAPS CAPS CAPS CAPS CAPS


      • SPHEAL.
        MARJAKISSASHALALALA kirjoitti:

        Prkl, MACHOP JYRÄÄ 8)
        NIIN ja Shy Guy; I'm the Berrynekoh 8'------------------------)
        Siis sillai kaikille tiedoks jos nyt meni ohi 8>>
        CAPS CAPS CAPS CAPS CAPS CAPS CAPS

        OTSIKKO


      • SPHEAL. kirjoitti:

        OTSIKKO

        Pikachu on todellakin paras. Ainakin Ashin Pikachu on söpö, se on voimakas, fiksu, älykäs, ystävällinen (paitsi, jos ei Rakettiryhmää lasketa). Nykyinen Ashin Pikachu anime sarjassa on todella vahva esim voitti Brandonin Regicen. Mikään muu pokemon ei mene Pikachun edelle.


      • MARJAKISSASHALALALA
        flareon85 kirjoitti:

        Pikachu on todellakin paras. Ainakin Ashin Pikachu on söpö, se on voimakas, fiksu, älykäs, ystävällinen (paitsi, jos ei Rakettiryhmää lasketa). Nykyinen Ashin Pikachu anime sarjassa on todella vahva esim voitti Brandonin Regicen. Mikään muu pokemon ei mene Pikachun edelle.

        Pysyn edelleen Machopin kannalla 8D


      • MARJAKISSASHALALALA kirjoitti:

        Pysyn edelleen Machopin kannalla 8D

        Nii kellä siin ees on ollu Machop?


      • MARJAKISSASHALALALA
        shiny-deoxys kirjoitti:

        Nii kellä siin ees on ollu Machop?

        Machop


      • shiny-deoxys.
        MARJAKISSASHALALALA kirjoitti:

        Machop

        Oisit heti sanonu!!! Miks blondi hyppäs pituutta? Noku sillä oli hehhehheee!!!


      • jamin10
        shiny-deoxys. kirjoitti:

        Oisit heti sanonu!!! Miks blondi hyppäs pituutta? Noku sillä oli hehhehheee!!!

        >________________________________________________________________________>


      • MARJAKISSASHALALALA
        shiny-deoxys. kirjoitti:

        Oisit heti sanonu!!! Miks blondi hyppäs pituutta? Noku sillä oli hehhehheee!!!

        HAHAHAHAHAHAHHAHAAHAAAAAAAAAAAA >8DD>8D>8D>8D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe