Ärh... Pikako muka paras? No ehkä jonkun mielestä, mutta siihen kyllästyy! Joka jaksossa: Pii pii pika pikachu! Arggggh! Mieluummin joku koirapoke sinne ;) Semmoiseen en kyllästyisi. Nekin on jo kaikki näytetty.. Tai ei sittenkään! Ninetalesia ei vielä =) Muuten, miten pääsee Pokémon Snapin Riveristä eteenpäin? Mikä "salaisuus" siinä on? Jos joku vaikka tietäisi.. Ja onko muuten joku, joka käy Blastoisen PokèCenterin RPG-chatissa tai tykkää koirapokeista, erityisesti Ninetalesista ja Umbreonista? Ja kaikista muistakin, tottakai. Mun maili on: [email protected]
Hmh.. Pikachu paras?
20
454
Vastaukset
- Spinarak *commando*
Voisinko olla malikamusi`? päätín vain kysyä..........
- Sarah
*tulee iloiseksi* Mailaa vain mulle, saan siinä samalla sun mailin :) -Sarah-
- rulez :)
Sarah kirjoitti:
*tulee iloiseksi* Mailaa vain mulle, saan siinä samalla sun mailin :) -Sarah-
pikachu rulettaa ja on aina rulettanutkin ja toivottavasti tulee vielä rulettamaankin
- Pikachun Puolustaja -81
Nyt on välillä muidenkin aika loistaa kuin aina koiraeläinten! Koiria arvostetaan liikaa, jyrsijöiden kustannuksella!
Eli pikachu vaan vinkumaan sydämensä kyllyydestä, se on hauskaa kuunneltavaa, toisin kuin ne oudot röhkintä-äänet, joita muista pokéista pääsee... =)
Muuten eikös Vulpix ja Ninetails ole oikeasti KETTUpokemoneja???- pokéfani
joo,pikachu on paras,mutta kyllä koira pokétkin on söpöi.varsinkin uusista pokeista derubiru(houndour)
ja entei!
- CHAR
ärsyttävää miten "kaikki" tykkää pikachusta. Onhan se tietty jokasen oma mielipide,mut ku se muutenki pyörii aina telkassa ja alkaa kyllästyttämään. CHARMANDER ON EHDOTON YKKÖNEN!
- Shy Guy
shiny-deoxys kirjoitti:
Nostin tän esiin sielt
Huoh... Voi niitä aikoja kun rndm ja berrynekoh vaan tappeli ja raiskas capsia (ei tosin rndm)...
AAARRRRRRRRHHHHHHGGGGGG!!! NOSTALGIA Shy Guy kirjoitti:
Huoh... Voi niitä aikoja kun rndm ja berrynekoh vaan tappeli ja raiskas capsia (ei tosin rndm)...
AAARRRRRRRRHHHHHHGGGGGG!!! NOSTALGIAMTENSIASMIYNTOSPOEMNRETISSÄHALUNMIYN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- silver-riolu
Shy Guy kirjoitti:
Huoh... Voi niitä aikoja kun rndm ja berrynekoh vaan tappeli ja raiskas capsia (ei tosin rndm)...
AAARRRRRRRRHHHHHHGGGGGG!!! NOSTALGIAJoo, Moi! Riolu on paras! (ihanku sitä ei huomais...)
Ajattelin vaan kirjottaa jotain......... TYLSÄÄ! - MARJAKISSASHALALALA
silver-riolu kirjoitti:
Joo, Moi! Riolu on paras! (ihanku sitä ei huomais...)
Ajattelin vaan kirjottaa jotain......... TYLSÄÄ!Prkl, MACHOP JYRÄÄ 8)
NIIN ja Shy Guy; I'm the Berrynekoh 8'------------------------)
Siis sillai kaikille tiedoks jos nyt meni ohi 8>>
CAPS CAPS CAPS CAPS CAPS CAPS CAPS - SPHEAL.
MARJAKISSASHALALALA kirjoitti:
Prkl, MACHOP JYRÄÄ 8)
NIIN ja Shy Guy; I'm the Berrynekoh 8'------------------------)
Siis sillai kaikille tiedoks jos nyt meni ohi 8>>
CAPS CAPS CAPS CAPS CAPS CAPS CAPSOTSIKKO
SPHEAL. kirjoitti:
OTSIKKO
Pikachu on todellakin paras. Ainakin Ashin Pikachu on söpö, se on voimakas, fiksu, älykäs, ystävällinen (paitsi, jos ei Rakettiryhmää lasketa). Nykyinen Ashin Pikachu anime sarjassa on todella vahva esim voitti Brandonin Regicen. Mikään muu pokemon ei mene Pikachun edelle.
- MARJAKISSASHALALALA
flareon85 kirjoitti:
Pikachu on todellakin paras. Ainakin Ashin Pikachu on söpö, se on voimakas, fiksu, älykäs, ystävällinen (paitsi, jos ei Rakettiryhmää lasketa). Nykyinen Ashin Pikachu anime sarjassa on todella vahva esim voitti Brandonin Regicen. Mikään muu pokemon ei mene Pikachun edelle.
Pysyn edelleen Machopin kannalla 8D
MARJAKISSASHALALALA kirjoitti:
Pysyn edelleen Machopin kannalla 8D
Nii kellä siin ees on ollu Machop?
- MARJAKISSASHALALALA
shiny-deoxys kirjoitti:
Nii kellä siin ees on ollu Machop?
Machop
- shiny-deoxys.
MARJAKISSASHALALALA kirjoitti:
Machop
Oisit heti sanonu!!! Miks blondi hyppäs pituutta? Noku sillä oli hehhehheee!!!
- jamin10
shiny-deoxys. kirjoitti:
Oisit heti sanonu!!! Miks blondi hyppäs pituutta? Noku sillä oli hehhehheee!!!
>________________________________________________________________________>
- MARJAKISSASHALALALA
shiny-deoxys. kirjoitti:
Oisit heti sanonu!!! Miks blondi hyppäs pituutta? Noku sillä oli hehhehheee!!!
HAHAHAHAHAHAHHAHAAHAAAAAAAAAAAA >8DD>8D>8D>8D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644