Hmh.. Pikachu paras?

Sarah

Ärh... Pikako muka paras? No ehkä jonkun mielestä, mutta siihen kyllästyy! Joka jaksossa: Pii pii pika pikachu! Arggggh! Mieluummin joku koirapoke sinne ;) Semmoiseen en kyllästyisi. Nekin on jo kaikki näytetty.. Tai ei sittenkään! Ninetalesia ei vielä =) Muuten, miten pääsee Pokémon Snapin Riveristä eteenpäin? Mikä "salaisuus" siinä on? Jos joku vaikka tietäisi.. Ja onko muuten joku, joka käy Blastoisen PokèCenterin RPG-chatissa tai tykkää koirapokeista, erityisesti Ninetalesista ja Umbreonista? Ja kaikista muistakin, tottakai. Mun maili on: [email protected]

20

454

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Spinarak *commando*

      Voisinko olla malikamusi`? päätín vain kysyä..........

      • Sarah

        *tulee iloiseksi* Mailaa vain mulle, saan siinä samalla sun mailin :) -Sarah-


      • rulez :)
        Sarah kirjoitti:

        *tulee iloiseksi* Mailaa vain mulle, saan siinä samalla sun mailin :) -Sarah-

        pikachu rulettaa ja on aina rulettanutkin ja toivottavasti tulee vielä rulettamaankin


    • Pikachun Puolustaja -81

      Nyt on välillä muidenkin aika loistaa kuin aina koiraeläinten! Koiria arvostetaan liikaa, jyrsijöiden kustannuksella!
      Eli pikachu vaan vinkumaan sydämensä kyllyydestä, se on hauskaa kuunneltavaa, toisin kuin ne oudot röhkintä-äänet, joita muista pokéista pääsee... =)
      Muuten eikös Vulpix ja Ninetails ole oikeasti KETTUpokemoneja???

      • pokéfani

        joo,pikachu on paras,mutta kyllä koira pokétkin on söpöi.varsinkin uusista pokeista derubiru(houndour)
        ja entei!


    • CHAR

      ärsyttävää miten "kaikki" tykkää pikachusta. Onhan se tietty jokasen oma mielipide,mut ku se muutenki pyörii aina telkassa ja alkaa kyllästyttämään. CHARMANDER ON EHDOTON YKKÖNEN!

      • XD


      • shiny-deoxys kirjoitti:

        XD

        Nostin tän esiin sielt


      • Shy Guy
        shiny-deoxys kirjoitti:

        Nostin tän esiin sielt

        Huoh... Voi niitä aikoja kun rndm ja berrynekoh vaan tappeli ja raiskas capsia (ei tosin rndm)...
        AAARRRRRRRRHHHHHHGGGGGG!!! NOSTALGIA


      • Shy Guy kirjoitti:

        Huoh... Voi niitä aikoja kun rndm ja berrynekoh vaan tappeli ja raiskas capsia (ei tosin rndm)...
        AAARRRRRRRRHHHHHHGGGGGG!!! NOSTALGIA

        MTENSIASMIYNTOSPOEMNRETISSÄHALUNMIYN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • silver-riolu
        Shy Guy kirjoitti:

        Huoh... Voi niitä aikoja kun rndm ja berrynekoh vaan tappeli ja raiskas capsia (ei tosin rndm)...
        AAARRRRRRRRHHHHHHGGGGGG!!! NOSTALGIA

        Joo, Moi! Riolu on paras! (ihanku sitä ei huomais...)
        Ajattelin vaan kirjottaa jotain......... TYLSÄÄ!


      • MARJAKISSASHALALALA
        silver-riolu kirjoitti:

        Joo, Moi! Riolu on paras! (ihanku sitä ei huomais...)
        Ajattelin vaan kirjottaa jotain......... TYLSÄÄ!

        Prkl, MACHOP JYRÄÄ 8)
        NIIN ja Shy Guy; I'm the Berrynekoh 8'------------------------)
        Siis sillai kaikille tiedoks jos nyt meni ohi 8>>
        CAPS CAPS CAPS CAPS CAPS CAPS CAPS


      • SPHEAL.
        MARJAKISSASHALALALA kirjoitti:

        Prkl, MACHOP JYRÄÄ 8)
        NIIN ja Shy Guy; I'm the Berrynekoh 8'------------------------)
        Siis sillai kaikille tiedoks jos nyt meni ohi 8>>
        CAPS CAPS CAPS CAPS CAPS CAPS CAPS

        OTSIKKO


      • SPHEAL. kirjoitti:

        OTSIKKO

        Pikachu on todellakin paras. Ainakin Ashin Pikachu on söpö, se on voimakas, fiksu, älykäs, ystävällinen (paitsi, jos ei Rakettiryhmää lasketa). Nykyinen Ashin Pikachu anime sarjassa on todella vahva esim voitti Brandonin Regicen. Mikään muu pokemon ei mene Pikachun edelle.


      • MARJAKISSASHALALALA
        flareon85 kirjoitti:

        Pikachu on todellakin paras. Ainakin Ashin Pikachu on söpö, se on voimakas, fiksu, älykäs, ystävällinen (paitsi, jos ei Rakettiryhmää lasketa). Nykyinen Ashin Pikachu anime sarjassa on todella vahva esim voitti Brandonin Regicen. Mikään muu pokemon ei mene Pikachun edelle.

        Pysyn edelleen Machopin kannalla 8D


      • MARJAKISSASHALALALA kirjoitti:

        Pysyn edelleen Machopin kannalla 8D

        Nii kellä siin ees on ollu Machop?


      • MARJAKISSASHALALALA
        shiny-deoxys kirjoitti:

        Nii kellä siin ees on ollu Machop?

        Machop


      • shiny-deoxys.
        MARJAKISSASHALALALA kirjoitti:

        Machop

        Oisit heti sanonu!!! Miks blondi hyppäs pituutta? Noku sillä oli hehhehheee!!!


      • jamin10
        shiny-deoxys. kirjoitti:

        Oisit heti sanonu!!! Miks blondi hyppäs pituutta? Noku sillä oli hehhehheee!!!

        >________________________________________________________________________>


      • MARJAKISSASHALALALA
        shiny-deoxys. kirjoitti:

        Oisit heti sanonu!!! Miks blondi hyppäs pituutta? Noku sillä oli hehhehheee!!!

        HAHAHAHAHAHAHHAHAAHAAAAAAAAAAAA >8DD>8D>8D>8D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe