155cm..

inhoan...

Inhoan olla lyhyt.. hävettää olla lyhyt.. Siksi en käytä ikinä matalapohjaisia kenkiä..

42

10961

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikku Rouva

      minä olen 151, enkä ottaisi yhtään senttiä lisää.
      Ei me kyllä taideta oikeasti olla lyhytkasvuisia, pienikokoisia vaan.

      • *nahkatakkinen*

        Ei todellakaan 150senttiset ole lyhytkasvuisia!

        Hyvin menee, ei mua rassaa tämä lyhyehkö olomuoto, ei ole rajoittanut menoja (harrastan moottoripyöriä), ja käytän vaikka balleriinoja jos mieli tekee -- en ole sidottu korkeakorkoisiin.

        Älä hyvä ihminen rasita itseäsi ajattelemalla että olet lyhytkasvuinen. Puolitoistametrinen pärjää yhteiskunnassa täysin ;)


      • hämeen mies
        *nahkatakkinen* kirjoitti:

        Ei todellakaan 150senttiset ole lyhytkasvuisia!

        Hyvin menee, ei mua rassaa tämä lyhyehkö olomuoto, ei ole rajoittanut menoja (harrastan moottoripyöriä), ja käytän vaikka balleriinoja jos mieli tekee -- en ole sidottu korkeakorkoisiin.

        Älä hyvä ihminen rasita itseäsi ajattelemalla että olet lyhytkasvuinen. Puolitoistametrinen pärjää yhteiskunnassa täysin ;)

        Mä oon vain 140 ja se on tosi hankalaa kun
        pilkataan ja huudellaan,mailma on julmaa
        ja alta 150 ovat lyhytkasvuisia ja he voivat
        kuulua meidän yhdistykseen lyhytkasvuiset ry..


      • ei ole
        hämeen mies kirjoitti:

        Mä oon vain 140 ja se on tosi hankalaa kun
        pilkataan ja huudellaan,mailma on julmaa
        ja alta 150 ovat lyhytkasvuisia ja he voivat
        kuulua meidän yhdistykseen lyhytkasvuiset ry..

        olla pitkäkään. Täytyy vaan hyväksyä itsensä sellaisena kuin on, silloin muutkin hyväksyvät.

        Eihän pituus ole tärkeintä, tärkeämpää on
        millainen ihminen on.


      • on vaikeampaa
        ei ole kirjoitti:

        olla pitkäkään. Täytyy vaan hyväksyä itsensä sellaisena kuin on, silloin muutkin hyväksyvät.

        Eihän pituus ole tärkeintä, tärkeämpää on
        millainen ihminen on.

        Naisille riittää miehiä koosta riippumatta, miehiä ei yleensä haittaa jos nainen olisi häntä lyhyempi.

        Naiset taas (lähes poikkeuksetta) haluavat, että mies on tätä pidempi. Liekö sitten korkokenkien käytön takia vai miksi..

        Mutta auta armias jos mies on 150cm ja lisäksi vaalea. Tämä yhteiskunta on ankara lyhyille miehille.


      • "Nti" 151,5cm

        kyllä mä oon kans tyytyväinen.


    • *nainen 178cm*

      itseäsi millään tavalla. Jokainen meistä on yksilönsä ja hyvä ihan sellaisenaan.

      Kerronpa jotakin lohduttavaa.. Poikaystäväni on 172cm eli minua kuutisen senttiä lyhyempi. Kun treffasin hänet ensimmäisen kerran, hän huomautti pituudestani kolmeen kertaan. Siis negatiivisessa mielessä, oudoksuen. Tämä vaikuttaa suhteeseemme siten, etteivät petipuuhat oikein ota onnistuakseen. Hän ei koe minua kehoni kanssa miksikään viehättäväksi. Tämä loukkaa ja satuttaa. Haluaahan jokainen nainen saada miehen, jolla toimii! Aion katkaista yhteydenpitoni häneen lopullisesti, koska suhteessamme ei ole huonon seksin lisäksi yhtään mitään. Ei hellyyttä, avoimuutta, tukemista. Kaikki ainekset puuttuvat, joita parisuhteessa tarvitaan. Tutustuimme toisiimme siten, että ensin mailailimme useamman kuukauden. Kun hän näki kasvokuvani, hän kommentoi sitä sanoin: "olet kuin kaunis, pieni keiju". Se oli ilmiselvää toiveajattelua.

      Todellakaan asia ei mene niin, että vain tietynlaisia ihmisiä digataan. Vaikka olen saanut vastakkaiselta sukupuolelta myös huomionosoituksia, olen saanut kuitenkin myös kokea jotakin tuollaista. Se todistaa sen, että ihmiset ajattelevat kukin omalla tavalla ihannenaisestaan/-miehestään.

      Älä masennu koostasi, kyllä sinulla ihailijoita on siinä missä kenellä tahansa muulla.

      • hämeen mies

        Niin ei vaan ole kukaan halunnu seudustella
        tälläsen lyhyen kanssa joka vielä kävelee
        huonosti ja ei yletä korkeelle ja....


      • "Nti" 151,5cm
        hämeen mies kirjoitti:

        Niin ei vaan ole kukaan halunnu seudustella
        tälläsen lyhyen kanssa joka vielä kävelee
        huonosti ja ei yletä korkeelle ja....

        tekee heti mieli halata, suakin... vaikka mä oon kyllä "varattu". :)

        Älä lannistu typerien ihmisten huuteluista,
        ne ovat vaan pinnallisia ja palvovat joitain itse luotuja normeja.


      • enkä häpeä..
        hämeen mies kirjoitti:

        Niin ei vaan ole kukaan halunnu seudustella
        tälläsen lyhyen kanssa joka vielä kävelee
        huonosti ja ei yletä korkeelle ja....

        ainoa ongelma on sopivien vaatteiden ja kenkien löytäminen, muutoin koen lyhyyteni rikkautena, ainakin erotun massasta.. lyhyys ei minua haittaa pätkääkään, ja miehetkin sanovat sen olevan puoleensavetävää.. herää haluu suojella pientä, vaikken sitä tarvitsekkaan.. :)


      • lyhäri
        enkä häpeä.. kirjoitti:

        ainoa ongelma on sopivien vaatteiden ja kenkien löytäminen, muutoin koen lyhyyteni rikkautena, ainakin erotun massasta.. lyhyys ei minua haittaa pätkääkään, ja miehetkin sanovat sen olevan puoleensavetävää.. herää haluu suojella pientä, vaikken sitä tarvitsekkaan.. :)

        Niinpä se pukeutuminen aina ongelma,vaatteet
        pitkiä ja isoja ja vaikee löytää ompelijaa
        joka korjais,,,onnes ei vikaa korvien välissä
        vaikka usein puhutaan kuin lapselle..


      • oikeassa
        lyhäri kirjoitti:

        Niinpä se pukeutuminen aina ongelma,vaatteet
        pitkiä ja isoja ja vaikee löytää ompelijaa
        joka korjais,,,onnes ei vikaa korvien välissä
        vaikka usein puhutaan kuin lapselle..

        siinä että lyhyillä ihmisillä ei ole vikaa korvien välissä sen enempää kuin pitkilläkään ;) Monesti ottaa pattiin, kun yli 3-kymppistä lyhyikäistä pidetään "lapsena"..., jotkut tosin ottaa ok ;)

        Lisäksi vaatteiden ja kenkien saaminen on työn ja tuskan takana - mahd. ompelijakaan ei ihan halpa ole... Lasten vaatteet ja kengät ovat yleensä lasten mallistoa, eikä kiinnosta siinä mielessä (vaikka joku saattaisi olla kooltaan sopiva) - aikuisten kengät taas alkaa 36:sta yleensä, harvoin tapaa pienempiä kokoja ns. tavallisissa kaupoissa ja meilläpäin ei ole ns. erikoiskauppoja - vaikka tiedän Suomessa olevan muutaman sellaisen kaupan, joka on erikoistunut erikoispieniin-/-suuriin kokoihin!


      • vaan.

        on kivoja miehiäkin;)

        T: M 193


      • nyt sanoisin ei

        tuo ole mikään ongelma. Tämä ko. jätkä on luuseri, jätä se heti. Sitten pitkiä miehiä on paljon, oma poikaystäväni on melkein 190 cm ja huomauttelee taas minun lyhyydestäni usein. Itse olen alle 160 cm. Meidän pitäis varmaan vaihtaa... Mutta uskoisin että lyhyellä naisella on enemmän haittaa lyhyydesta kuin pitkällä pituudesta.

        Esim. haluaisin harrastaa jotain tiettyä urheilua, mutta en viitsi kun olen lyhyt ja ryhmässä muut ovat niin paljon isompia. Tiedän sen etukäteen. Pitkä nainen voi mennä mihin vaan!

        Kyllä miehet syrjii lyhyitä naisia, ellei ne sitten ole kasvoiltaan todella kauniita, sittenhän toi ei ole ongelma. Mutta kun on tavallinen niin luulisin että minäkin kelpaisin jos oisin 178 cm.

        Ja hei, sähän voit vaikka vetää sitä turpaan, kun olet isompi. Ehkä se sitä pelkääkin... Itse olisin onnesta soikee jos oisin noin pitkä!


      • erika77

        oletpa ikävän miehen löytänyt..en kyllä katselisi päivääkään tommoista ukkoa, jos ei minkäänlaista kunnioitusta tai hellyyttä anna ja purkaa katkeruuttaan lyhyydestään kuittailemalla sulle pituudestasi..pää pystyyn ja löydät vielä arvoisesi miehen, joka pitää joka sentistäsi!


      • *nainen 178cm*
        vaan. kirjoitti:

        on kivoja miehiäkin;)

        T: M 193

        Mutta kuinka paljon heitä on? Osa on varattuja, homoja, nistejä, juoppoja, rikollisia, perheellisiä, vääränikäisiä jne. Kyllä 190 senttisiin miehiin todellakin törmää, mutta se on eri asia, saako sellaista itselleen.


      • *nainen 178cm*
        nyt sanoisin ei kirjoitti:

        tuo ole mikään ongelma. Tämä ko. jätkä on luuseri, jätä se heti. Sitten pitkiä miehiä on paljon, oma poikaystäväni on melkein 190 cm ja huomauttelee taas minun lyhyydestäni usein. Itse olen alle 160 cm. Meidän pitäis varmaan vaihtaa... Mutta uskoisin että lyhyellä naisella on enemmän haittaa lyhyydesta kuin pitkällä pituudesta.

        Esim. haluaisin harrastaa jotain tiettyä urheilua, mutta en viitsi kun olen lyhyt ja ryhmässä muut ovat niin paljon isompia. Tiedän sen etukäteen. Pitkä nainen voi mennä mihin vaan!

        Kyllä miehet syrjii lyhyitä naisia, ellei ne sitten ole kasvoiltaan todella kauniita, sittenhän toi ei ole ongelma. Mutta kun on tavallinen niin luulisin että minäkin kelpaisin jos oisin 178 cm.

        Ja hei, sähän voit vaikka vetää sitä turpaan, kun olet isompi. Ehkä se sitä pelkääkin... Itse olisin onnesta soikee jos oisin noin pitkä!

        "Mutta uskoisin että lyhyellä naisella on enemmän haittaa lyhyydesta kuin pitkällä pituudesta"

        Kun kummallekaan ei ole haittaa kummastakaan, vaan kyse on vain siitä, jos törmännyt vääränlaiseen miespuoliseen. Minulle on käynyt niin. Silti pelottaa luopua kyseisestä p*skasta, kun maailma on täynnä narkkareita, juoppoja jne. tyyppejä. Kai sitä pitää sitten päästää irti, kun ei kerta ulkonäköni häntä viehätä eikä muutenkaan mitenkään ihmeemmin synkkaa.


      • tietää_
        nyt sanoisin ei kirjoitti:

        tuo ole mikään ongelma. Tämä ko. jätkä on luuseri, jätä se heti. Sitten pitkiä miehiä on paljon, oma poikaystäväni on melkein 190 cm ja huomauttelee taas minun lyhyydestäni usein. Itse olen alle 160 cm. Meidän pitäis varmaan vaihtaa... Mutta uskoisin että lyhyellä naisella on enemmän haittaa lyhyydesta kuin pitkällä pituudesta.

        Esim. haluaisin harrastaa jotain tiettyä urheilua, mutta en viitsi kun olen lyhyt ja ryhmässä muut ovat niin paljon isompia. Tiedän sen etukäteen. Pitkä nainen voi mennä mihin vaan!

        Kyllä miehet syrjii lyhyitä naisia, ellei ne sitten ole kasvoiltaan todella kauniita, sittenhän toi ei ole ongelma. Mutta kun on tavallinen niin luulisin että minäkin kelpaisin jos oisin 178 cm.

        Ja hei, sähän voit vaikka vetää sitä turpaan, kun olet isompi. Ehkä se sitä pelkääkin... Itse olisin onnesta soikee jos oisin noin pitkä!

        "Kyllä miehet syrjii lyhyitä naisia, ellei ne sitten ole kasvoiltaan todella kauniita, sittenhän toi ei ole ongelma."
        Parasta seksiä olen saanut noin 160cm tyttöjen kanssa...
        Kokemusta löytyy skaalalla 158-183,5cm itse oon 192cm.


      • maru-liisa
        enkä häpeä.. kirjoitti:

        ainoa ongelma on sopivien vaatteiden ja kenkien löytäminen, muutoin koen lyhyyteni rikkautena, ainakin erotun massasta.. lyhyys ei minua haittaa pätkääkään, ja miehetkin sanovat sen olevan puoleensavetävää.. herää haluu suojella pientä, vaikken sitä tarvitsekkaan.. :)

        minullakaan ei ole ollut ongelmia pituudestan, vaan tuntuu, että se on muiden korvien välissä!!!


      • vaan.
        *nainen 178cm* kirjoitti:

        Mutta kuinka paljon heitä on? Osa on varattuja, homoja, nistejä, juoppoja, rikollisia, perheellisiä, vääränikäisiä jne. Kyllä 190 senttisiin miehiin todellakin törmää, mutta se on eri asia, saako sellaista itselleen.

        noista ei yksikään osunut:))

        no ikä on ja lisää kertyy.

        M 193


      • valivalivalivali
        hämeen mies kirjoitti:

        Niin ei vaan ole kukaan halunnu seudustella
        tälläsen lyhyen kanssa joka vielä kävelee
        huonosti ja ei yletä korkeelle ja....

        Ei kukaan halua seurustella sellaisen kanssa joka valittaa kokoajan omaa oloaan ja on elämän asenteeltaan negatiivinen. Jospa muuttaisit asennettasi ja lakkaisit voivottelemasta oloasi niin vois ehkä onnistuakkin. Ja opettele vaikka ihan ekaks keskustelemaan ja olemaan kiinnostunut myös toisten asioista.


    • ole, että

      aina on jalat maahan ylettäneet?

      • mun kaveri on jotain 157 ei

        siis kovin lyhyt hänkään. Kerran oltiin tupakkatelineen luona ja hän yritti kurkottaa ottamaan tupakkaa, ei yltänyt. Minä sitten siihebn että annas kun mie koitan,enkä yltänyt minäkään. Takana seisova ukko tokas, että ei pidä polttaa tupakkaa jos ei yllä sitä ostaakkaan,kyllä oltiin punaisia! Nolotti. Että käy sitä tavallisen pituisillekkin!
        Ja kaupassa joudun pyytämään apua korkeissa kaapeissa oleviin tavaroihin, en ulotu.


      • minä vain
        mun kaveri on jotain 157 ei kirjoitti:

        siis kovin lyhyt hänkään. Kerran oltiin tupakkatelineen luona ja hän yritti kurkottaa ottamaan tupakkaa, ei yltänyt. Minä sitten siihebn että annas kun mie koitan,enkä yltänyt minäkään. Takana seisova ukko tokas, että ei pidä polttaa tupakkaa jos ei yllä sitä ostaakkaan,kyllä oltiin punaisia! Nolotti. Että käy sitä tavallisen pituisillekkin!
        Ja kaupassa joudun pyytämään apua korkeissa kaapeissa oleviin tavaroihin, en ulotu.

        Kauppojen sunnittelijat ovat pitkiä, "komeita" miehiä. Meitä ikäihmisiä on! Hyllyt ovat korkealla, pallille emme uskaltaudu. Kiva henkilö lähellä, voisitko? Onnkejsi usein löytyy. Kassatiskit korkealla, erityisesti S-marketeissa. Kuittaa siinä sitten ihan oikeasti. Hyväksyvät kuitenkin nimmarrin, vaikkao n vain ihan "sinne päin"! Vain yksi toinen ongelma on: yllähyllyille tarvitaan tikkaat kotonakin. Muita ongelmia ei ole!


    • en itse ole lyhytkasvuinen 176cm eli en ole myöskään pitkä.mutta älkää lyhytkasvuiset hävetkö itseänne koska tässä maailmassa on kokonaisuutena ottaen paljon enemmän hävettävää kuin mikään mitta.meillä kaikilla on jotain hävettävää kenellä enemmän tai vähemmän.toivon että ette kadota itsetuntoanne lyhytkasvuisuuden takia.joku on meidät kaikki luonut itse emme mahda mitään sille mitä luoja on meille antanut.koittakaamme elää sen mukaan.

      • Minun vuoro

        tykkään hirveesti tanssia mutta pelkääkö miehet en ylipitkiä kavaljeereja kaipaakaan ,mutta noin 165 senttiset on mukavia kun ite oon 125,5 cm


    • pituuttasi

      Olen 182 cm pitkä, mutta seisoessani viime kesänä kiraffin vieressä, tunsin itseni natsaksi.

    • worry...

      ..itse olen 180 cm mittainen nainen ja
      ihan mielelläni käyttäisin korkokenkiä mutta en pituuteni takia voi....käyttää kun matalakantaisia...:)huolensa siis kullakin..kaikki on helpompaa jos on itsensä kanssa sinut..

    • pamsu

      Älä turhaan inhoa lyhyyttäsi,täällä itänaapurissa on paljon lyhyempikokoisia kuin minä,olen itse 160 cm.Mihin perustuu pituuden ja laihuuden ihannointi,jokaisen tulisi olla tyytyväinen omana itsenään.

    • nikkari.poika

      Nauti sen antamista iloista. Kerää kokemuksia, äläkä anna joutavien asioiden häiritä liikaa. Jokaisella on rekensä vedettävänä...

      Moi.

    • 155 senttinen

      Eikä siitä ole muuta haittaa kuin,että joutuu jatkuvasti lyhentelemään vaatteita.
      Ja kun olen pienuuteni lisäksi aika sirokin.Minua pidetään huomattavasti nuorempana kuin olen.Ihan mukavaa 5-kymppiselle.

      • 42v

        Murrosiässä itkin ja häpesin lyhyisyyttäni, mutta en enää vuosikausiin. Silloin opettelin pitämään korkokenkiä ja pidän edelleenkin. Nyt vain sen vuoksi, että olen tottunut niihin ja minusta ne ovat niin naisellisetkin...
        Koko ikäni olen ollut myös hoikka, nyt painan n.50kg.Minusta on naurettavaa, kun jotkut ihmiset arvostelevat korkokenkiäni alentuvalla äänensävyllä "kuinka sä voit pitää niitä.." ja itse löntystävät läskipohjilla, kun eivät edes juhlissa osaa kävellä korkkareilla. Olen ylpeä itsestäni, naisellisuudestani ja siitä, että voin rennosti ja kevyesti laittaa korkokengät jalkaan ja menoksi. Ne tuovat tyyliä ja glamouria päivään. Lantiokin keinuu ihan erilailla kuin tasapohjaisilla kävellessä...;-)lenkille lähtiessäni laitan tietysti lenkkarit. Pukeutua voi aina tilanteen mukaan, kenkiinkin. Minusta on ihanaa olla "lyhytkasvuisuudestani huolimatta" naisellinen. Kantakaa rakkaat sisaret itseänne sisäisellä ylpeydellä, rakastakaa itseänne sellaisina kuin olette, niin sisäinen kauneus tuo hehkua kasvoillenne. En ikinä mene sanomaan kenellekään hänen ulkomuodostaan tai ulkonäöstään arvostelevia kommentteja, koska me kaikki olemme saman Luojan lapsia, ja saman arvoisia. Raamatussakin lukee "kaikki mitä sanotte tai teette yhdelle näistä minun pienimmistäni, te teette Minulle". Rakastakaa itseänne, toisianne ja kunnioittakaa erilaisuutta. Ihmisen pituus tässä maailman kaikkeudessa on pienintä murehdittavaa...


      • moi.
        42v kirjoitti:

        Murrosiässä itkin ja häpesin lyhyisyyttäni, mutta en enää vuosikausiin. Silloin opettelin pitämään korkokenkiä ja pidän edelleenkin. Nyt vain sen vuoksi, että olen tottunut niihin ja minusta ne ovat niin naisellisetkin...
        Koko ikäni olen ollut myös hoikka, nyt painan n.50kg.Minusta on naurettavaa, kun jotkut ihmiset arvostelevat korkokenkiäni alentuvalla äänensävyllä "kuinka sä voit pitää niitä.." ja itse löntystävät läskipohjilla, kun eivät edes juhlissa osaa kävellä korkkareilla. Olen ylpeä itsestäni, naisellisuudestani ja siitä, että voin rennosti ja kevyesti laittaa korkokengät jalkaan ja menoksi. Ne tuovat tyyliä ja glamouria päivään. Lantiokin keinuu ihan erilailla kuin tasapohjaisilla kävellessä...;-)lenkille lähtiessäni laitan tietysti lenkkarit. Pukeutua voi aina tilanteen mukaan, kenkiinkin. Minusta on ihanaa olla "lyhytkasvuisuudestani huolimatta" naisellinen. Kantakaa rakkaat sisaret itseänne sisäisellä ylpeydellä, rakastakaa itseänne sellaisina kuin olette, niin sisäinen kauneus tuo hehkua kasvoillenne. En ikinä mene sanomaan kenellekään hänen ulkomuodostaan tai ulkonäöstään arvostelevia kommentteja, koska me kaikki olemme saman Luojan lapsia, ja saman arvoisia. Raamatussakin lukee "kaikki mitä sanotte tai teette yhdelle näistä minun pienimmistäni, te teette Minulle". Rakastakaa itseänne, toisianne ja kunnioittakaa erilaisuutta. Ihmisen pituus tässä maailman kaikkeudessa on pienintä murehdittavaa...

        laitatko osoitteen niin kirjoitellaan? ;)

        t:mies


      • 42v.
        moi. kirjoitti:

        laitatko osoitteen niin kirjoitellaan? ;)

        t:mies

        Sori, olen varattu ja tukevasti naimisissa, paheisiini kuuluu myös uskollisuus. Onnellisessa parisuhteessa 183 cm:n miehen kanssa, ollut jo melkein 22 vuotta. ;-)


    • maru-liisa

      Ai että!!!

      Minä olen alta 150 cm, mutta ei se ole koskaan menoa haitannut, vaan päinvastoin!!!

    • Nimetön

      joskus ketuttaa olla lyhyt (157 cm), etenkin kaupassa. Näillä kuitenkin mennään, mitään lisäapuja en halua käyttää, kun miespuolinen olen. Enpä ainakaan kolauta päätäni ovenkarmiin, kun kyläilemään menen. :)

    • jooseppik

      thaimaaseen asumaan, jos vaivaa pituutesi, terveisin yks 2metrinen kääpiö

      • Miggo]

        Nonni narukäsi mee kalastamaa noil siimoil vitu hintti->


    • summeer

      150,5 olen minä, ei ole kyllä vaatteiden kanssa ikinä ongelmia ollut päinvastoin tuntuu hyvin löytyvän ihania vaatteita pienemmille koille. Vaikeaa tosin on esim.kauppakassin kanto kun maata laahaa...

    • Sampo***

      Ite olen 153 cm ja kun jotain painosta puhui, 57 kg. Tykkään käydä punttisalilla ja on hauskaa, kun oikeasti isot miehet osoittaa "suosiotaan" :D Siellä käydään vapaaehtoisesti, ei pakosta. Joku puhui moottoripyöräilystä. Kyllä, sekin on joskus kiinnostanut, mutta ei taida olla mun juttu. Säilyypähän terveys ja likviditeetti.

    • 8+15

      Mua oikeasti hävettää kirjoittajien tahdittomuus. Lyhytkasvuisten palsta ja yli 155-senttiset, vieläpä naiset, kertovat häpeävänsä pituuttaan.

      Pitkillä ihmisillä on paljon ongelmia, joita lyhyt ei tule edes ajatelleeksi. Miehen on vaikea kasvattaa lihaksia, jos on oikeasti pitkät raajat, sopivanpituisia housuja ei meinaa löytää (hieman eri tilanne kuin jos housut ovat liian pitkät), et välttämättä mahdu bussin vessaan. Osa joutuu virtsaamaan istuen, koska sihti huononee välimatkan pönttöön ollessa hyvin pitkä. Naisena mieskumppanin löytäminen ei ole välttämättä yksinkertaista, jos on pidempi kuin useimmat ehdokkaat. Myös transuttelun kuuntelu kuuluu joidenkin pitkien naisten arkeen.

    • Jonttu42

      Moi, tykkään lyhytkasvuisista, ite olen 182 cm mies

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7658
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2842
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2422
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2155
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1819
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1563
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1426
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1424
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1349
    Aihe