Onko lyhytkasvuisilla

naisilla

kumppaneina lyhytkasvuisia vai normaalipituisia
miehiä?

30

7843

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Nti" 151,5cm

      173cm pitkä. On ollut yli 180 senttisiäkin ja lyhin 160 senttinen. Ei pituudella ole mulle merkitystä.

      • 170 cm

        ja itse olen 150 cm, kaikki aiemmat poikaystäväni ovat olleet 180-190cm, eikä ole haitannut yhtään!


      • tyttö 150cm
        170 cm kirjoitti:

        ja itse olen 150 cm, kaikki aiemmat poikaystäväni ovat olleet 180-190cm, eikä ole haitannut yhtään!

        Minuun ihastuvat usein hyvin pitkät yli 180cm miehet ja itsekin tykkään isosta kokoerosta. Olen ollut jopa yli kaksimetriä pitkän miehen kanssa ja myös seksi sujuin hänen kanssaan ihan loistavasti! Eli ei mikään yhteensopivuus ole pituudesta kiinni:)

        Toki on ollut sitten niitäkin miehiä, joita lyhyyteni on aluksi oudoksuttanut ja ovat sanoneet että on vaikea suhtautua noin pieneen. Yleensä se kuitenkin menee ohi, kun tottuvat siihen, ettei päät keiku kävellessä samalla korkeudella, mutta jutella voi silti ihan samalla tavalla:)

        Olkaahan kaikki onnellisia siitä mitä olette, ja yrittäkää nähdä "erikoisuutenne" positiivisena asiana! Se lyhyys, pituus, pulleus, hoikkuus, outo nenä, eriväriset silmät tai pisamat saattaa olla juuri se piirre, mitä joku joskus pitää teissä kaikkein viehättävämpänä...;)


      • Pakko
        tyttö 150cm kirjoitti:

        Minuun ihastuvat usein hyvin pitkät yli 180cm miehet ja itsekin tykkään isosta kokoerosta. Olen ollut jopa yli kaksimetriä pitkän miehen kanssa ja myös seksi sujuin hänen kanssaan ihan loistavasti! Eli ei mikään yhteensopivuus ole pituudesta kiinni:)

        Toki on ollut sitten niitäkin miehiä, joita lyhyyteni on aluksi oudoksuttanut ja ovat sanoneet että on vaikea suhtautua noin pieneen. Yleensä se kuitenkin menee ohi, kun tottuvat siihen, ettei päät keiku kävellessä samalla korkeudella, mutta jutella voi silti ihan samalla tavalla:)

        Olkaahan kaikki onnellisia siitä mitä olette, ja yrittäkää nähdä "erikoisuutenne" positiivisena asiana! Se lyhyys, pituus, pulleus, hoikkuus, outo nenä, eriväriset silmät tai pisamat saattaa olla juuri se piirre, mitä joku joskus pitää teissä kaikkein viehättävämpänä...;)

        Kiittää ja vastata. Sulla on upea asenne!! Tuli oikeen hyvälle mielelle kun luki kommenttisi loppuosan=) Itsekin olen pieni ja siit saa kuulla oikeastaan päivittäin, mut mitäs sitten? Aika tyhjää on ihmisten elämä, jotka joutuu miettimään toisten ulkoisia mittoja..

        - Mies, isolla M:llä ; )


      • tyttö 150cm kirjoitti:

        Minuun ihastuvat usein hyvin pitkät yli 180cm miehet ja itsekin tykkään isosta kokoerosta. Olen ollut jopa yli kaksimetriä pitkän miehen kanssa ja myös seksi sujuin hänen kanssaan ihan loistavasti! Eli ei mikään yhteensopivuus ole pituudesta kiinni:)

        Toki on ollut sitten niitäkin miehiä, joita lyhyyteni on aluksi oudoksuttanut ja ovat sanoneet että on vaikea suhtautua noin pieneen. Yleensä se kuitenkin menee ohi, kun tottuvat siihen, ettei päät keiku kävellessä samalla korkeudella, mutta jutella voi silti ihan samalla tavalla:)

        Olkaahan kaikki onnellisia siitä mitä olette, ja yrittäkää nähdä "erikoisuutenne" positiivisena asiana! Se lyhyys, pituus, pulleus, hoikkuus, outo nenä, eriväriset silmät tai pisamat saattaa olla juuri se piirre, mitä joku joskus pitää teissä kaikkein viehättävämpänä...;)

        minä etsin itselleni lyhytkasvuista naista.löytyykö?itse 175cm


      • mies 194cm
        tyttö 150cm kirjoitti:

        Minuun ihastuvat usein hyvin pitkät yli 180cm miehet ja itsekin tykkään isosta kokoerosta. Olen ollut jopa yli kaksimetriä pitkän miehen kanssa ja myös seksi sujuin hänen kanssaan ihan loistavasti! Eli ei mikään yhteensopivuus ole pituudesta kiinni:)

        Toki on ollut sitten niitäkin miehiä, joita lyhyyteni on aluksi oudoksuttanut ja ovat sanoneet että on vaikea suhtautua noin pieneen. Yleensä se kuitenkin menee ohi, kun tottuvat siihen, ettei päät keiku kävellessä samalla korkeudella, mutta jutella voi silti ihan samalla tavalla:)

        Olkaahan kaikki onnellisia siitä mitä olette, ja yrittäkää nähdä "erikoisuutenne" positiivisena asiana! Se lyhyys, pituus, pulleus, hoikkuus, outo nenä, eriväriset silmät tai pisamat saattaa olla juuri se piirre, mitä joku joskus pitää teissä kaikkein viehättävämpänä...;)

        Kyllä mua viehättä hyvin lyhyeet naiset. He vasta kaunita ja seksikäitä ovat.Iso nainen näytää minun mielestä liikaa mieheltään.Että hyvä kun teitä nättiä naisia on.


    • Mvm1982

      Lyhytkasvuisia naisia ei mun mielestä olekaan, tarkoitan ettei naisen lyhyydestä ole haittaa varmaan niin paljon kuin miehelle...

      Mut vastaus alkuperäiseen kysymykseen: varmasti monenpituisia mahtuu valikoimaan

      • tarkoitetaan

        jostain sairaudesta johtuvaa lyhytkasvuisuutta. 150cm:n mittaiset ovat normaaleja, mutta pienikokoisia naisia, mutta entäs 120cm:n pituiset tai vieläkin pienemmät? Entäs jo mittasuhteet ovat niin ja näin, pää esimerkiksi suhteettoman suuri ja raajat suhteettoman lyhyet tai naisella on kyttyräselkä? Onko tällaisella naisella mitään mahdollisuutta saada miesystävää?


      • Lyhytmies24
        tarkoitetaan kirjoitti:

        jostain sairaudesta johtuvaa lyhytkasvuisuutta. 150cm:n mittaiset ovat normaaleja, mutta pienikokoisia naisia, mutta entäs 120cm:n pituiset tai vieläkin pienemmät? Entäs jo mittasuhteet ovat niin ja näin, pää esimerkiksi suhteettoman suuri ja raajat suhteettoman lyhyet tai naisella on kyttyräselkä? Onko tällaisella naisella mitään mahdollisuutta saada miesystävää?

        On kyllä ja tiedän tälläisiä pariskuntia. Sanoisin, että naisille miehen lyhyys on vaikeampi asia kuin toisin päin. Miehet eivät välitä pituuserosta samalla tavalla, kuin suurin osa naisista.

        Yksi päivä tuli muuten dokumentti lyhyistä (150cm) miehistä ja siinä oli hyvä kommentti: "Pieni on söpöä, mutta kuka haluaa söpön miehen komean sijasta" :)


      • Mvm1982
        Lyhytmies24 kirjoitti:

        On kyllä ja tiedän tälläisiä pariskuntia. Sanoisin, että naisille miehen lyhyys on vaikeampi asia kuin toisin päin. Miehet eivät välitä pituuserosta samalla tavalla, kuin suurin osa naisista.

        Yksi päivä tuli muuten dokumentti lyhyistä (150cm) miehistä ja siinä oli hyvä kommentti: "Pieni on söpöä, mutta kuka haluaa söpön miehen komean sijasta" :)

        seuraa löytyy- itsestä se on kiinni. Pitää mennä niillä korteilla, jotka on saanut.


      • eri mieltä...
        Lyhytmies24 kirjoitti:

        On kyllä ja tiedän tälläisiä pariskuntia. Sanoisin, että naisille miehen lyhyys on vaikeampi asia kuin toisin päin. Miehet eivät välitä pituuserosta samalla tavalla, kuin suurin osa naisista.

        Yksi päivä tuli muuten dokumentti lyhyistä (150cm) miehistä ja siinä oli hyvä kommentti: "Pieni on söpöä, mutta kuka haluaa söpön miehen komean sijasta" :)

        Sanoit: "Sanoisin, että naisille miehen lyhyys on vaikeampi asia kuin toisin päin. Miehet eivät välitä pituuserosta samalla tavalla, kuin suurin osa naisista."

        Tämä ei kyllä mielestäni pidä paikkaansa. Ei miehet tietenkään niin kovasti välitä siitä, että nainen on lyhyt, koska niinpäin asia "kuuluukin" olla. Kuitenkin silloin miehet ovat vaivaantuneita, kun nainen on miestä pidempi. Harva mies haluaa pidemmän naisen, kuin mitä itse on.


    • lyhytmies24

      Onhan noita molempia :)

      • pätkäkö olen?

        ja itse olen 151cm.. Luultavasti suurempi pituusero haittaisi minua. En tiedä..


    • -------

      176cm ja mä oon 153cm :)

    • n-ona

      oon ite 120cm, kihlattu 175cm. eipä ole tähän mennessä ainakaan mitään haitannu. :)

    • Emilia_Erikoinen

      Mie kans olen sellanen "lyhyenläntä" (omasta mielestäni), mut aviomiehelle ihan sopivan pitunen. Hän on kuulemma pidempi juuri siksi, että voi autella, jos joku on liian korkealla. Töissäkin olen joskus huvittanut työkavereita kyselemällä, oisko huoneessa yhtään sellasta, joka ois minua pidempi ja aina on löytynyt. Ehkä tähän lyhyyteen lisättynä miun "lapsenkasvot", minua luullaan usein jopa 10-15 vuotta oikeaa ikääni nuoremmaksi ja saan vastata kysymykseen olenko rippikoulun käynyt. Jos on hyvä päivä, se vain hymyilyttää, mutta huonona päivänä se saa sapen kiehumaan. ;) Vaikka yleensä ei tästä lyhyydestä mitään erityistä haittaa olekaan, kaikkea voi tehdä ja harrastaa. Autolla ajaessa olen kuullut, että vain hiustupsu näkyy autosta ulospäin, mutta tärkeintähän on, että mie näen mitä auton ulkopuolella tapahtuu.

      Mukavaa syksyä meille kaikille. On muuten tosi kaunis ruska tällä hetkellä täällä Savossa. Harmi vain, kun en pääse ihailemaan kuin ikkunasta, koska flunssa yrittää päälle tosi äkäisesti.

    • lyhäri_n

      Kyllä on ihan normaalipituisia seurustelukumppaneita ollut aina. Itse olen aika tarkalleen metrin. Seurustelukumppanit on aina olleet yli 170cm. Pisin taitaa ollut 187cm... Joku saattaa aluksi vähän oudoksua. On sitten niitäkin miehiä joihin yrittää tutustua, jotka sanovat tyyliin ettei minun kuuluisi seurustella kenenkään normaalipituisen kanssa vaan pitäisi kuulemma olla jonkun toisen lyhytkasvuisen kanssa. Minusta se on varsin loukkaavaa tommonen ajattelu.

      • voi sanoa mitään ilman että

        Kuuluuko se teidän pituuteenne/lyhyyteenne tuo loukkausgeeni, se vaikuttaa olevan ihan ylikorostunut teillä.
        Vaikutatte päivittäin loukkaantuvan kaikille suorasukaisille ihmisille.


      • lyhäri_n
        voi sanoa mitään ilman että kirjoitti:

        Kuuluuko se teidän pituuteenne/lyhyyteenne tuo loukkausgeeni, se vaikuttaa olevan ihan ylikorostunut teillä.
        Vaikutatte päivittäin loukkaantuvan kaikille suorasukaisille ihmisille.

        Tuolla sun viestillä ei ollu mitää tekemistä aiheen kanssa mistä tässä viestiketjussa kirjoitellaan.
        Ja minkäs mä sille voin mitää jos toiset töksäyttelee jotain tyhmiä kommentteja eikä osaa suhtautua asioihin ennakkoluulottomasti. Kaikkea ei tarvi kuunnella ihmisten suusta. Ei sitä muutkaan kuuntele.


    • Mirkku20

      Mä oon pituudeltani 148cm, mun mies on 174cm pitkä.
      mun likan faija on 181cm... ei se pituusero oo ongelma jos ei siitä tee ongelmaa.

    • tatti*

      eipä ole pituus ollut haittana. Kaksi aivan "normaalia" lasta. Ihan tavallista elämää vietetään ei rajoita elämää paljoa.

      • pieni on kaunista...

        mies on n.180cm ja itse n.130cm.. meilläkin kaksi lasta jotka on ihan normaali pituisia. itse oon mittasuhteiltani sopusuhtainen, eli ei oo pitkää selkää eikä lyhyitä raajoja.. kasvu hidastui ja lopulta on pysähtynyt sairauden vuoksi, eli pituuden puolesta oon kuin n. 10 vuotias.. ei ole elämää haitannu nykyisin, ennen oli yksin joskus hankalia tilanteita mut niistäkin selvitty on!!! eniten elämää vaikeuttaa IHMISTEN ENNAKKO LUULOT,TUIJOTUS YMS. monesti kaupassa käynti voi olla esim. todella ahdistavaa vaikka kuinka yrität olla välittämättä muista ihmisista... jotkut seuraa,kyttää ja puhuu minusta, ihan kuin ei mulla korvat tai aivot toimisi... MUISTAISIPA IHMISET ETTEI MEISTÄ KENESTÄKÄÄN KOPIOO OLE TÄSSÄ MAAILMASSA, JA OLEMME SIKSI NIIN AINUTKERTAISIA OMANA ITSENÄMME. hauskaa syksyn jatkoa kohtalotovereille!!!


      • leijona_748
        pieni on kaunista... kirjoitti:

        mies on n.180cm ja itse n.130cm.. meilläkin kaksi lasta jotka on ihan normaali pituisia. itse oon mittasuhteiltani sopusuhtainen, eli ei oo pitkää selkää eikä lyhyitä raajoja.. kasvu hidastui ja lopulta on pysähtynyt sairauden vuoksi, eli pituuden puolesta oon kuin n. 10 vuotias.. ei ole elämää haitannu nykyisin, ennen oli yksin joskus hankalia tilanteita mut niistäkin selvitty on!!! eniten elämää vaikeuttaa IHMISTEN ENNAKKO LUULOT,TUIJOTUS YMS. monesti kaupassa käynti voi olla esim. todella ahdistavaa vaikka kuinka yrität olla välittämättä muista ihmisista... jotkut seuraa,kyttää ja puhuu minusta, ihan kuin ei mulla korvat tai aivot toimisi... MUISTAISIPA IHMISET ETTEI MEISTÄ KENESTÄKÄÄN KOPIOO OLE TÄSSÄ MAAILMASSA, JA OLEMME SIKSI NIIN AINUTKERTAISIA OMANA ITSENÄMME. hauskaa syksyn jatkoa kohtalotovereille!!!

        Se ihmisten tuijottelu, supinat ja myöskin arvostelu. Joskus harvoin törmää johku ihmiseen joka tulee röyhkeästi sanomaan että olisi ollut minulle helpompi kun ei olisi syntynyt ollenkaan. Siitä tulee kyllä ihan hirveä olo ja jos muutenkin elämä tökkii niin ei tommosta haluis kuunnella. Onneksi tommosia puheita saa kuulla hyvin harvoin.
        Ihmisten tuijottelun yritän ohittaa ja olla kuin ei mitään. Eilen kaupassa olis tosi kiva ja ystävällinen mummo joka siirsi tavarani hihnalla ja nosteli pystyyn, sanoi vielä tyyliin että " hyvin homma hoituu minulta".
        Oon temperamenttinen luonteelta... jos joku sanoo tosi pahasti niin en kyllä tumput suorana seiso. Yritän sanoa jotain kuintenkin mahdollisimman fiksusti.


    • oon niin onnellinen

      Mä oon 159cm ja mun mies on 177cm. pituus ero ei todellakaan haittaa:)

    • Olen itse 134 cm ja istun pyörätuolissa Cp-vammani takia

      Olen seurustellut minua pitempien kanssa ja olen huomannut ettei pituuteni ja vammani ole yhtään haitanneet seksiä vaan olemme nauttineet siitä täysin siemauksin ....

      Tsemppiä kaikille :)

      Hyvää syksyä!

    • Melko lyhyt

      Hienoa että moni lyhytkasvuinen on löytänyt itselleen kumppanin.

      Silti on karua lukea kuinka eriarvoisessa asemassa naiset ja miehet ovat. Lyhyillä naisilla näyttää olevan mies ja monta exääkin ja ihan normaalipituisetkin kiinnostuvat heistä. Lyhyiden miesten taas on äärimmäisebn vaikea löytää kumppania ja lyhyet naisetkin valitsevat ennemmin pidemmän miehen.

      Kurjaa on lyhyillä miehillä :(

    • Small is beauty

      Itselläni pituutta 110 cm, mies n. 180 cm. Kumppanit ovat aina olleet ns. normaalipituisia.....Alkuun toisilla on vaatinut sopeutumista tilanteeseen, mutta kun on tutustuttu ja totuteltu toisimme, kukaan ei ole pituuteni takia karannut.
      Toisinaan miehiä huolestuttaa alkuun se, miten he osaavat sängyssä toimia niin, ettei minuun satu, mutta tässä suhteessa seksi on parasta ikinä :)

    • 164cm mies

      Aika järkyttävä threadi kun voi vain todeta että lyhytkasvuiset miehet eivät pariudu :(
      Noh eipähän tarvitse kiinnostua edes lyhyistä naisista. Painukoot kaikki naiset helvettiiin.

    • Kääpiö

      Minä vien nahkahousuillani teiän kaikkien miehet ja pojat!

    • Taskukokoinen

      Olen 153 cm ja mieheni 193 cm. Pituuseromme ei ole haitannut yhtään. Pussatessa tosin tarvitsen jakkaran.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe