pölykapselit

ämmä

terve
irtoileeko teidän mondeoiden pölykapselit.
joo kävin tänään hakemassa jo kolmannen kapselin
a 23E
Turha sanoa ettei naiset osaa, rengasfirmassa laitettu

12

3474

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mk1ssä

      MK1ssä pysynyt kiinni yli 10 vuotta ja 300 tkm.
      Tosin sorateillä tulee ajeltua vähän, eli asvalttiteillä on ainakin pysynyt kiinni.

    • osta halpahallista

      Niistä murtuu klipsut, erittäin huonolaatuista muovia, siksi eivät pysy. Älä osta lisää, hanki kunnolliset jostain halpahallista. Saat yhden hinnalla 4 kunnollista.

    • rikki, huonosti kiinni tai ...

      Se ainoa pöläri mikä itselät on irronnut oli myös rengasliikkeessä laitettu uusien talvirenkaiden vaihdon yhteydessä. Uusi olisi maksanut 54€ (Primera), en ostanut uutta vaan myin kaikki pois 15€:n kappalehinnalla.

      • vain huollossa

        Niin, siinäpä se onkin, hajoavat. Tosi helposti talvirenkaita vaihdettaessa, kylmässä ilmassa vielä helpommin. Huonoimmat pölykapselit mitä olen koskaan nähnyt, ja se on jo todella huono.

        Koskahan tulee maahantuojalta, ainiin, sehän tuli jo tunkkisekoilun yhteydessä, ohje. Eihän niitä kapseleita pidäkään itse irroitella, no hätätapauksessa on pakko, mutta kausivaihdot osaa tehdä vain Ford ammattihenkilö valtuuutetussa Ford huollossa.

        Ihan linjassa siis, helvetin huonot.


      • tunktunk...
        vain huollossa kirjoitti:

        Niin, siinäpä se onkin, hajoavat. Tosi helposti talvirenkaita vaihdettaessa, kylmässä ilmassa vielä helpommin. Huonoimmat pölykapselit mitä olen koskaan nähnyt, ja se on jo todella huono.

        Koskahan tulee maahantuojalta, ainiin, sehän tuli jo tunkkisekoilun yhteydessä, ohje. Eihän niitä kapseleita pidäkään itse irroitella, no hätätapauksessa on pakko, mutta kausivaihdot osaa tehdä vain Ford ammattihenkilö valtuuutetussa Ford huollossa.

        Ihan linjassa siis, helvetin huonot.

        Ei minkään auton muoviset kapselit kestä sen paremmin kuin mondeonkaan. Muovi kiinnikkeet irtoilee helposti mistä mallista vaan, varsinkin kun pakkasella niitä irroittelee. Ja mondeooni aina olen itse vaihtanut renkaat ilman mitään ongelmia ja hyvin ovat pysyneet paikallaan. Eivätkä ne fordillakaan nurise asiasta, ainoot jotka nurisee, ovat näköjään toyota kuskit, mutta nehän nyt ovat niin kaikki tietäväisiä.


      • ihanaa se ei ole
        tunktunk... kirjoitti:

        Ei minkään auton muoviset kapselit kestä sen paremmin kuin mondeonkaan. Muovi kiinnikkeet irtoilee helposti mistä mallista vaan, varsinkin kun pakkasella niitä irroittelee. Ja mondeooni aina olen itse vaihtanut renkaat ilman mitään ongelmia ja hyvin ovat pysyneet paikallaan. Eivätkä ne fordillakaan nurise asiasta, ainoot jotka nurisee, ovat näköjään toyota kuskit, mutta nehän nyt ovat niin kaikki tietäväisiä.

        Sinähän sen tiedät, kun et muuta ole kuin Mondeon omistanut ? Ei noin huonoja ole muissa ollut.


      • tunktunk...
        ihanaa se ei ole kirjoitti:

        Sinähän sen tiedät, kun et muuta ole kuin Mondeon omistanut ? Ei noin huonoja ole muissa ollut.

        tullut omistettua pari toyotaa, nissan, volvo, bmw ja kolmas ford....


      • ole ole
        tunktunk... kirjoitti:

        tullut omistettua pari toyotaa, nissan, volvo, bmw ja kolmas ford....

        Eikä yhdessäkään ole noin huonot kuin Mondeossa.


    • nippusiteellä

      Laita vaalealla nippusiteellä kiinni vanteen rei'istä, niin ei karkaile.
      Muista varata jokin leikkuri niille mahdollisen renkaan vaihdon varalle mukaan.

    • volvo76

      Joo kyllä mondeosta irtos repsikan puoleinen etukapseli...ei sillä että sattumaahan tämä on ja huonoa tuuria......auto liikkuu minun ohjastamana 99,98% ja loput sitte emäntä kuljettaa ajoneuvoa, mutta MIKSI se Vi*un kapseli katoaa silloin kun toi ns. parempipuolisko on puikoissa? Oli vetäny lumivallin sileeks...kuulin muksuilta.

    • juhis_2

      Aina kun vien auton renkaan vaihtoon sanon että laittakaa kapselit takakonttiin. Mondeon kapselit pitää laittaa huolellisesti kiinni niin että vanne on oikein kapselissa. Huonosti ja nopeasti liikkeessä laitettaessa tuo usein unohtuu ja silloin nuo irtoavat.

    • kapselin hävittäjä m

      Joo.. aina pitää huollon jälkeen tarkastaa. Toin tänään auton huollosta/jarrupalojen vaihdosta. Jo yksi kapseli hävisi matkalla ja muut kolme oli aivan heti irtoamassa. Homman juttu on siinä, että se jännitin lanka sisäpuolella on oltava tarkasti sen muovihakasen sisäpuolella, muuten kapseli irtoaa. Kun ottaa kapselin pois se jännitin lanka nousee aina irti siitä muovihakasesta ja jos sitä ei laita jokaisessa kapselissa takaisin, se varmasti irtoaa. Saas nähdä mitä vastaillaan huomenna huollossa, kun käyn huoltomiehen luona!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      158
      6527
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3908
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1809
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1518
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      19
      1499
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1390
    Aihe