Kawasaki S1 250 entisöity myytävänä puh 050-5670495 tai [email protected]
Kawasaki S1 250
6
1417
Vastaukset
- judekki
Hinta nyt 2000e JK
- jhgjhg
Onkos ollut kova polttaan keskimmäistä mäntäänsä?
- judekki
Ei ole palanut.JK
- S1 ja H2
kummassakaan ei ollut ongelmia keskimmäisen pytyn kanssa ... arvelisin että tuokin asia on kiinni voiteluaineesta , eli tuoreöljyvoitelussa käytettävän öljyn laatu ratkaisee..
Totesin siihen aikaan kun noilla ajelin että parhaiten toimi moottorikelkkoihin tarkotettu öljy
Lisäksi tietty tulppien lämpöarvo oltava oikee.
No kakspuolikkaalla tuli ajettua aika vähän , kun vaihdoin sen sitten seiskapuolikkaaseen.. - Keskimmäinen Mäntä
Triple-Kawojen kakkosmännän palamiset/sulamiset/reikiintymiset ovat tunnetusti sellaisia pyöriä koskaan ajamattomien/omistamattomien ja muiden tyhjänpuhujien aikaansaamaa urbaanilegendaa! Itse Tripleharrastajana en ole KOSKAAN törmännyt moiseen ilmiöön, eikä kukaan tuttavani/harrastajatoverinikaan. Mutta nämä "asian tuntiat" vaan jaksaa ottaa Keskimmäisen Männän Legendan AINA esille, kun tulee puhe Tripleistä (S1-3, H1, H2)
- kiinostunut mopoilia
Mikä on "tiukka" hinta millä mopo lähtee???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 922499
- 412436
- 1942346
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241831- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51149