meidän 13 vuotta kestänyt yhteinen elo kultsin kanssa, eläinlääkäri antoi armon ja piikki tuli kohtaloksi. Haudan kaivoin itse ja sinne kesämökin multiin hautasin uskollisen kaverimme, siinä hautaa kaivaessa kävin lävitse koko yhteisen aikamme ja muistot oli niin kauniit. Lapsemme eivät olleet paikalla, mutta lupasivat tehdä ystävälleen muistokirjoituksen ja lukea sen ääneen, koska eiväthän koirat osaa itse lukea, sanoi eskari-ikäisemme. Meillä kultsin oli hyvä olla, ei kiusattu eikä rääkätty ja lettukestit mökillä olivat koiralle ja lapsille kesien kohokohtia. Mummi teki muurinpohjalettuja ja lapset/kultsi odotti vieressä kuola enemmän tai vähemmän valuen.
Lopetus oli kuitenkin pakko tehdä, koska kukaan meistä ei halunnut nähdä aina niin iloisesti heiluvan hännän hiljentävän tahtiaan, muuten liikkuminen oli jo hidastunut aika lailla, eikä viimeisenä päivänä enää vesikään mennyt kakomatta kurkusta alas.
eilen loppui
iskä2
3
447
Vastaukset
- eppulainen
mutta teillä oli onnea, saitte viettää pitkän onnellisen elämän yhdessä kultaisenne kanssa. meillä yhteiselo loppui aivan liian lyhyeen, mutta uusi noutajanalku tekee parhaansa nostattaakseen taas hymyn huulille.
Voimia!- Hanetsi
..voimia teille kaikille!
- .........
Otan osaa minäkin. Itselläni 12-vuotias kultsi ja ikä alkaa painaa kovasti.. Koko ikänsä minulla ollut ja hyvin on pidetty. Rakastan kuin omaa lastani. Kauhulla pelkään tuota päivää, kun joudun luopumaan. Mutta koiran parasta ajateltava. Voimia kovasti sinne!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522105
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3321303Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941225- 1551136
- 68951
- 35938
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31879Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59838Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta24814Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46789