meidän 13 vuotta kestänyt yhteinen elo kultsin kanssa, eläinlääkäri antoi armon ja piikki tuli kohtaloksi. Haudan kaivoin itse ja sinne kesämökin multiin hautasin uskollisen kaverimme, siinä hautaa kaivaessa kävin lävitse koko yhteisen aikamme ja muistot oli niin kauniit. Lapsemme eivät olleet paikalla, mutta lupasivat tehdä ystävälleen muistokirjoituksen ja lukea sen ääneen, koska eiväthän koirat osaa itse lukea, sanoi eskari-ikäisemme. Meillä kultsin oli hyvä olla, ei kiusattu eikä rääkätty ja lettukestit mökillä olivat koiralle ja lapsille kesien kohokohtia. Mummi teki muurinpohjalettuja ja lapset/kultsi odotti vieressä kuola enemmän tai vähemmän valuen.
Lopetus oli kuitenkin pakko tehdä, koska kukaan meistä ei halunnut nähdä aina niin iloisesti heiluvan hännän hiljentävän tahtiaan, muuten liikkuminen oli jo hidastunut aika lailla, eikä viimeisenä päivänä enää vesikään mennyt kakomatta kurkusta alas.
eilen loppui
iskä2
3
433
Vastaukset
- eppulainen
mutta teillä oli onnea, saitte viettää pitkän onnellisen elämän yhdessä kultaisenne kanssa. meillä yhteiselo loppui aivan liian lyhyeen, mutta uusi noutajanalku tekee parhaansa nostattaakseen taas hymyn huulille.
Voimia!- Hanetsi
..voimia teille kaikille!
- .........
Otan osaa minäkin. Itselläni 12-vuotias kultsi ja ikä alkaa painaa kovasti.. Koko ikänsä minulla ollut ja hyvin on pidetty. Rakastan kuin omaa lastani. Kauhulla pelkään tuota päivää, kun joudun luopumaan. Mutta koiran parasta ajateltava. Voimia kovasti sinne!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176011Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631503894Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503295Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4702740Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2701755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321423- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1591288- 771268