meidän 13 vuotta kestänyt yhteinen elo kultsin kanssa, eläinlääkäri antoi armon ja piikki tuli kohtaloksi. Haudan kaivoin itse ja sinne kesämökin multiin hautasin uskollisen kaverimme, siinä hautaa kaivaessa kävin lävitse koko yhteisen aikamme ja muistot oli niin kauniit. Lapsemme eivät olleet paikalla, mutta lupasivat tehdä ystävälleen muistokirjoituksen ja lukea sen ääneen, koska eiväthän koirat osaa itse lukea, sanoi eskari-ikäisemme. Meillä kultsin oli hyvä olla, ei kiusattu eikä rääkätty ja lettukestit mökillä olivat koiralle ja lapsille kesien kohokohtia. Mummi teki muurinpohjalettuja ja lapset/kultsi odotti vieressä kuola enemmän tai vähemmän valuen.
Lopetus oli kuitenkin pakko tehdä, koska kukaan meistä ei halunnut nähdä aina niin iloisesti heiluvan hännän hiljentävän tahtiaan, muuten liikkuminen oli jo hidastunut aika lailla, eikä viimeisenä päivänä enää vesikään mennyt kakomatta kurkusta alas.
eilen loppui
iskä2
3
480
Vastaukset
- eppulainen
mutta teillä oli onnea, saitte viettää pitkän onnellisen elämän yhdessä kultaisenne kanssa. meillä yhteiselo loppui aivan liian lyhyeen, mutta uusi noutajanalku tekee parhaansa nostattaakseen taas hymyn huulille.
Voimia!- Hanetsi
..voimia teille kaikille!
- .........
Otan osaa minäkin. Itselläni 12-vuotias kultsi ja ikä alkaa painaa kovasti.. Koko ikänsä minulla ollut ja hyvin on pidetty. Rakastan kuin omaa lastani. Kauhulla pelkään tuota päivää, kun joudun luopumaan. Mutta koiran parasta ajateltava. Voimia kovasti sinne!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2387267Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1393711Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1162142- 271379
- 321354
Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy251318Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3331158Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.141972Milloin palaat
Odotan niin kauan kun vaan jaksan toivoa. Tiedät että sua jäi joku ikävöimään. ❤️23928Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä7887