Aki pimahti!

pelokas poika..

Katson tässä 24/7 ja tuo Aki on tainnu tulla hulluks!! Ei oo kyllä ihmisen käytöstä..

13

1618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1/24

      Selosta vähän...

      • esim.

        noi Subjectin sivuilta (BB osiosta)... Siellä on aika tarkkaa kuvausta tästä tilanteesta :)


      • ...
        esim. kirjoitti:

        noi Subjectin sivuilta (BB osiosta)... Siellä on aika tarkkaa kuvausta tästä tilanteesta :)

        thx.


      • pelokas poika

        Ensin se karju hullunlailla "shat tö fak of" ja sen jälkeen alko karjuu sille naiselle että sä valehtelet et oon jotai huutanu... sitten lopuks se jankutti jotain käsittämätöntä lausetta varmaan kaks minuuttia putkeen.. meniköhän se rikki??


      • 1/24
        pelokas poika kirjoitti:

        Ensin se karju hullunlailla "shat tö fak of" ja sen jälkeen alko karjuu sille naiselle että sä valehtelet et oon jotai huutanu... sitten lopuks se jankutti jotain käsittämätöntä lausetta varmaan kaks minuuttia putkeen.. meniköhän se rikki??

        Perjantai-ilta lähiössä.


    • toi on

      aivan tyypillistä känniläisen hallitsevan tyypin käytöstä. Tollasia tyyppejä on Suomessa niin paljon, joilla menee kännissä tollaseksi...

    • bubbah

      Lisää tälläistä. Lisää viinaa; lisää draamaa. Tätä ollaan jo kaivattu. Tasainen meno ei kuulu kunnon tv:seen.

      • nyt helvetissä

        valittako. Kaikki vaatii, että jotain tapahtuisi. Nyt kun tapahtuu ollaan syyttelemässä toista ja toiset toista. Molemmissa vikaa, mutta Kadissa enemmän. Ei edes oma äiti eisaa moittia ja ilmeisesti ei edes BB.


      • maza10
        nyt helvetissä kirjoitti:

        valittako. Kaikki vaatii, että jotain tapahtuisi. Nyt kun tapahtuu ollaan syyttelemässä toista ja toiset toista. Molemmissa vikaa, mutta Kadissa enemmän. Ei edes oma äiti eisaa moittia ja ilmeisesti ei edes BB.

        no ei ihan kaikkee voi sanoa ja tavalla millä sanotaan. hokee monta kertaa et oot vain nainen, ei hyvä, yhellä lyönnillä lähtee henki ja tolleen et hokee monta kertaa perään heikoilla hangilla. Kertoo ihmisestä vain sen et voi olla melkoisen väkivaltainen persoona ja arvaamaton. tietenkin alkoholilla on osuutta asiaan, mutta se ei ole lieventävä asia.


      • osoittaa
        nyt helvetissä kirjoitti:

        valittako. Kaikki vaatii, että jotain tapahtuisi. Nyt kun tapahtuu ollaan syyttelemässä toista ja toiset toista. Molemmissa vikaa, mutta Kadissa enemmän. Ei edes oma äiti eisaa moittia ja ilmeisesti ei edes BB.

        miten rankka homma tuollainen eristäminen muusta maailmasta ahtaisiin ympyröihin oikeasti on.
        Hena on prakannut, Heli on prakannut, Kadi masentunut ja vetäytynyt päiväkausiksi, nyt Aki...
        on oikeasti stressaavampi homma kuin mitä sivustakatsoja voi tajutakaan, normaali-ihmisistäkin suuri osa napsuu...

        Juuri tämän takia entisaikaan armeijoissa ja merillä kun seilattiin viikko- tai kuukausitolkulla ahtaassa purkissa vailla pois pääsyn mahdollisuutta piti olla rautainen kuri: jos jengi pääsee päästämään tunteensa valloilleen tulee rumaa jälkeä.


      • Pärkkele

        tätä lisää niin ei mun 12/7 mee edes hukkaan...
        No nyt Mnmmaximuksen ei edes tarvi käydä töissä...EIIHH helvetti Maxin pisten laskee..
        Ei tarvi/viitsi käydä töissä jos ei halua.


    • ei sovi

      yhteen...

      • Melkonen soppa synty ihan tyhjänpäiväsestä asiasta. En puolustele Akin käytöstä, mutta täytyy sanoa että kyllä allekirjottaneellaki saattas pidemmän päällä napsahtaa pinna poikki jossain vaiheessa. Tuo Kadi se itsekäs tässä on vaikka Akia sellaseksi haukkuki. Kuitenki pitäs muistaa että tiimipelillä tuolla pärjää kaikista parhaiten eikä siitä tule mitään jos yks alkaa kiukuttelemaan joka asiasta ja joka tapauksessa tosihan se on että Kadi pilas nukkumalla tämän päivän päivätehtävän. Mutta ei pidä meidän katsojienkaan alkaa heti maukumaan kun sitä äksöniähän tonne on kaivattu nii ainaki itse ihan hymyssä suin ja mielenkiinnolla seuraan että saadaankohan tohon huomenna sitte jonku näkönen tolkku tohon riitaan..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      184
      3052
    2. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      161
      2171
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      66
      1976
    4. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      50
      1429
    5. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      81
      1378
    6. Miksi toisille löytyy kumppani, mutta joillekin ei?

      Usein ihmettelee, miten helppoa joillekin on löytää seuraa. Jo nuoresta asti on kumppani vierellä ja jos tulee ero, vaih
      Sinkut
      182
      1294
    7. Kuvaile omaa ulkonäköäsi

      Niin kaivattusi voi bongata sinut täältä.
      Ikävä
      94
      1214
    8. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      373
      1100
    9. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      61
      1093
    10. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      22
      973
    Aihe