pokemon

fani

digimon on paska eikä jyrää pokemonia

12

405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sara

      musta dikimon ei o niin hyvä kun pokemon mä katoin espanjassa dikimonii oli niin sekava onneks pokemon on viel huipul mul on poke kortteja tarroja ja pokemon peli game boyhyn yellow sarja tykkään picachusta ja muista söpöistä pokemoneista kysymys saako tän viestin kautta kysyy jotain pokemon pelist ehkä en tiiä mut terveisii t. sara

    • tykkään pokemoneista

      mun mielest dikimon ei sais tulla mä katoin espanjassa tosi tyhmä en tykkää on nii paljon muotoja ei pysy mukana pokemonit on söpöjä ainaki jotku en tiiä paljoo pokemoneista mut mul on vähän kaikkee pokemon kamaa esm. pokemon gemeboy peli ja tarroja kortteja ja vähän muuta lempi pokemonini on picachu mun jotku kaverit ei tykkää pokemoneista vaan dikimonista

      • T.R

        Niin just Digimon alas!!!Mene menuun ja katso mun huono digimon vai miten se menikään?(juttu)


      • JAA
        T.R kirjoitti:

        Niin just Digimon alas!!!Mene menuun ja katso mun huono digimon vai miten se menikään?(juttu)

        DIKIMON ON AIVAN PERSEESTÄ SIINÄ ON TYHMIÄ NE DIKIMONIT KUN NE PUHUU JA POKEMONIT EIVÄT PUHU NE ON OTUKSIA JA EI PUHU IHAN NIIN KUIN NE OLISIVAT JOTAIN IHMISIÄ


      • spheal
        JAA kirjoitti:

        DIKIMON ON AIVAN PERSEESTÄ SIINÄ ON TYHMIÄ NE DIKIMONIT KUN NE PUHUU JA POKEMONIT EIVÄT PUHU NE ON OTUKSIA JA EI PUHU IHAN NIIN KUIN NE OLISIVAT JOTAIN IHMISIÄ

        digimonit on vaan kopioita


      • rndm.
        spheal kirjoitti:

        digimonit on vaan kopioita

        Että ei näin. Thread on vuodelta 2001... ja Jaminille kans soo-soo.


      • jamin10
        rndm. kirjoitti:

        Että ei näin. Thread on vuodelta 2001... ja Jaminille kans soo-soo.

        Ei se mun syytä ollu :DD


        Youtubesta löytyy jo HG/SS musaa paljon. Lugialla ja Ho-ohilla omat, Sicunella oma ja Raikou ja Entei oma ja Groudon ja kyogre oma


    • DIGIMON ALAS

      Digimon on ihan *****! Pokemon on paaaljo parempii mul on korttei ja hahmoi,halusin myös pelin Nintendolle.Tiiätteks mist vois löytyy Black and White halval Nintendo3DS:lle? Saako perusversion pelejä 3DS:lle? Tyhmä kysymys,mut itelläni on vasta aika uus nintendo :)

    • PokemonSucksaAshsDick

      Tämän artikkelin nimi pitäis olla: Pokemon on paska eikä jyrää kuin Digimon. :DDDDD

    • Digimon-on-paras-ohjelma

      digimon jyräääää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • gbapokemonitparhaat

      POKEMON ON PARAAAAAAAAAAAAAS JA GBA

    • DigifaniNro.1

      LOL Ei näytten pentujen teksteistä saa mitään selvää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      297
      2658
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      99
      2085
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      79
      1613
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      164
      1459
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1298
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1205
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1084
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1076
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1020
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      911
    Aihe