Huilutunteja!!????!!!!!

Hesasta...

olen soittanut huilua lapsuudessa jokusen viisi vuotta, opettajana ollut aina, joku sibeliusakatemian opiskelija. Nyt menin kansalaisopiston huilu ryhmään, mutta haluasin myös yksilöllisempää opetusta. Ylä äänet sekä ylä nuottien lukeminen ihan hukassa samoin nuottien kestot. Eli löytyisikö ketään opiskelijaa pitämään tunteja kerran pari kuussa??? Itse asun helsingissä eli jostain samoilta nurkilta olisi kiva löytää [email protected]

6

1457

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • akaila

      Hei!
      Olen vähän samanlaisessa tilanteessa, kuin sitän syksyllä -07. Eli etsin huiluopettajaa itselleni noin pari x/kk. Satuitko saamaan jotain hyvää opettajaa tai yhteystietoja helsingistä? Voisitko ilmoittaa minullekin, jos löysit?

      • irkku82

        valitettavasti en ole löytänyt )= kävin pari kertaa sellaisella ryhmä huilutunnilla kansalaisopistossa sörnäisisssä, opetus oli edullista ja laadukasta, mutta ajankohta oli minulle huono. jos sitä kautta lähtisi kyselemään, että heittääkö kansalaisopistossa opettavat huilunsoiton opettajat yksityis keikkaa. tsemppiä etsintöihin!!!


      • akaila
        irkku82 kirjoitti:

        valitettavasti en ole löytänyt )= kävin pari kertaa sellaisella ryhmä huilutunnilla kansalaisopistossa sörnäisisssä, opetus oli edullista ja laadukasta, mutta ajankohta oli minulle huono. jos sitä kautta lähtisi kyselemään, että heittääkö kansalaisopistossa opettavat huilunsoiton opettajat yksityis keikkaa. tsemppiä etsintöihin!!!

        kiitos!! Yritän vielä. Yritin netistä löytää josko sibiksellä tai konservatoriolla olis joku opiskelijoiden netti-ilmoitustaulu, mutta en löytänyt. Jos vaikka sitä kautta ois tärpänny.


      • KER79

        Hei vaan!Tarjolla yksityistä huilunsoiton opetusta Helsingissä. Tarpeen ja kiinnostuksen mukaan klassista ja /tai pop&jazzia.

        Olen valmistunut mus. pedagogiksi Jyväskylän amkista ja tällä hetkellä teen jatko-opintoja Stadia pop&jazzilla.

        Ottakaa yhteyttä:)
        [email protected]


      • aakaila
        KER79 kirjoitti:

        Hei vaan!Tarjolla yksityistä huilunsoiton opetusta Helsingissä. Tarpeen ja kiinnostuksen mukaan klassista ja /tai pop&jazzia.

        Olen valmistunut mus. pedagogiksi Jyväskylän amkista ja tällä hetkellä teen jatko-opintoja Stadia pop&jazzilla.

        Ottakaa yhteyttä:)
        [email protected]

        moikka!
        Kiitos vastauksesta, mutta nyt just on semmoinen elämäntilanne, että en voi tunteja harkita (pikkuvauva), mutta pistän nimes ylös, ni tarvittaessa palaan asiaan!kiitos!


    • LaulavaLohikäärme

      Olen huilunsoitonopettaja ja annan huilutunteja kaikenikäisille ja -tasoisille soittajille Helsingissä. Lisätietoja löytyy osoitteesta: www.laulavalohikaarme.fi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1906
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe