Kreikkalaiset miehet

syksy1253

mitä mieltä olette? Kestääkö kaukosuhde vai kannattaako lopettaa heti alkuunsa?

31

7850

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pjppp

      ..sen loman ajan kestää.. joskus hiukan pidempäänkin soitellaan.
      JOs sinulla on riittävästi rahaa niin sitten kestää hyvinkin ;)

      • ihmisistä

        Toisilla kestää, toisilla ei.
        Henk.koht. kestänyt, eikä muuten ainakaan rahasta voi kiinni olla, sitä nimittäin ei meikäläisellä ole kuin omiksi tarpeiksi. :)


      • Anonyymi

        Jos hän on jonkinsortin rantsupoju niin ei kestä , mut jos on tavis työssä käyvä niin sillon on mahdollisuus vaikka mihin


    • TanjaL

      Kulttuurierot ovat liian suuria. Siellä köyhää, täällä rikkautta. Pitäkää kaikki suomalaiset naiset ylpeys siitä että olette suomalaisia ja kelpuuttakaa vain Suomi-mies..
      :D

    • ......................

      kuka ulkomaalainen mies kelpuuttaisi sinut 2 lapsen kanssa?
      ne haluaa kuule vain omia lapsia.kokemusta on.

      • Nimetön

        kestää tai ei ken tietää mutta nyt reilun vuoden olen lentokoneeseen hypännyt aina kun on tarpeeks vapaata ollut ja mies maksanut osan..ja ne kultturierot vasta ihania onkina!


      • syksy1253

        Olen kuule saanut kaikenlaisia ehdotuksia kreikkalaisilta miehiltä, että lapset eivät kyllä ole olleet este!


      • ............................
        syksy1253 kirjoitti:

        Olen kuule saanut kaikenlaisia ehdotuksia kreikkalaisilta miehiltä, että lapset eivät kyllä ole olleet este!

        kokemuksesta voin ainakin sanoa, että kreikkalaiset ovat yleisesti ottaen rehellistä kansaa (verrattuna esimerkiksi turkkilaisiin, joita täällä jostain kumman syystä kovasti hehkutetaan). Kreikka-mies yleensä sanoo suoraan, sitten ku ei enää kiinnosta (eikä esitä rakastunutta huijaten naiselta rahaa). Kannattaa yrittää..toisaalta, jos ei usein tapaa, eihän mikään suhde toimi!


      • tahtoo tietää
        ............................ kirjoitti:

        kokemuksesta voin ainakin sanoa, että kreikkalaiset ovat yleisesti ottaen rehellistä kansaa (verrattuna esimerkiksi turkkilaisiin, joita täällä jostain kumman syystä kovasti hehkutetaan). Kreikka-mies yleensä sanoo suoraan, sitten ku ei enää kiinnosta (eikä esitä rakastunutta huijaten naiselta rahaa). Kannattaa yrittää..toisaalta, jos ei usein tapaa, eihän mikään suhde toimi!

        Huomasin sen lomallani Kreikassa, että siellä ollaan rehellisiä ja erittin suoria käytökseltään. lLiiankin suoria, etten sanoisi. Siinä ei nimittäin merkannut mitään suomalaisen naisen oppima tasa- arvoisuus ja sivisteinysyys.

        Jos katsot miestä silmiin tarkoittaa se sitä, että olet valmis sänkyyn asti. Sääli itseasiassa heidän kulttuuriaan kohti, koska siinä ei todellakaan arvosteta naista ollenkaan ihmisenä.

        oOnneksi ei tarvinnut olla siinä maassa kauempaa, taistelemassa omasta olotilata ihmisenä ja naisena, vaan nyt turvallisesti kotona. Jos tähän kreikkalaiseen kulttuuriin haluaisi tutustua paremmin, niin siellä pitäisi asua pitemmän aikkaaa. Näin turistin silmin kaikki näyttää turismilta. Rahat pois ja nopeasti, inhimillisyys on sivuseikka myös naisellisuus ja jonkin sortin eksoottisuus; pohjoinen.


      • moromou
        Nimetön kirjoitti:

        kestää tai ei ken tietää mutta nyt reilun vuoden olen lentokoneeseen hypännyt aina kun on tarpeeks vapaata ollut ja mies maksanut osan..ja ne kultturierot vasta ihania onkina!

        Näitä ah niin ihania viestejä lukiessa tulee vain enemmän ja enemmän ikävä oman kullan kainaloon sinne kreikan maahan!..Kyllä suomalaiset miehet osaa olla katkeranoloisia..liekö oma nainen karannut aikoinaan krekun matkaan..hmmm-


      • Farbror.
        moromou kirjoitti:

        Näitä ah niin ihania viestejä lukiessa tulee vain enemmän ja enemmän ikävä oman kullan kainaloon sinne kreikan maahan!..Kyllä suomalaiset miehet osaa olla katkeranoloisia..liekö oma nainen karannut aikoinaan krekun matkaan..hmmm-

        siellä on kuule joku toinen kulta sillä tällä hetkellä kainalossa. ei siitä ole kovin kauan aikaa, kun kreikassa pidettiin miehuuskokeena sitä, että on pannut skandinaavituristia.

        mutta onhan se toisaalta hyvin hellyttävää, että 46-vuotias YH kyselee netissä että pettääkö se Jorgos.


      • kreikkalainen puoliso

        Kyllä moni aikuinen kreikkalainen mies hyväksyy. Itselläni on yksi lapsi ja minulla on useampikin tuttava joilla lapsi aikaisemmasta liitosta, tosin kaikilla ollut vain se yksi lapsi ei kahta.


      • Kaunis nainen
        tahtoo tietää kirjoitti:

        Huomasin sen lomallani Kreikassa, että siellä ollaan rehellisiä ja erittin suoria käytökseltään. lLiiankin suoria, etten sanoisi. Siinä ei nimittäin merkannut mitään suomalaisen naisen oppima tasa- arvoisuus ja sivisteinysyys.

        Jos katsot miestä silmiin tarkoittaa se sitä, että olet valmis sänkyyn asti. Sääli itseasiassa heidän kulttuuriaan kohti, koska siinä ei todellakaan arvosteta naista ollenkaan ihmisenä.

        oOnneksi ei tarvinnut olla siinä maassa kauempaa, taistelemassa omasta olotilata ihmisenä ja naisena, vaan nyt turvallisesti kotona. Jos tähän kreikkalaiseen kulttuuriin haluaisi tutustua paremmin, niin siellä pitäisi asua pitemmän aikkaaa. Näin turistin silmin kaikki näyttää turismilta. Rahat pois ja nopeasti, inhimillisyys on sivuseikka myös naisellisuus ja jonkin sortin eksoottisuus; pohjoinen.

        Ihmiset kohtelee sua niin kun sä annat niitten kohdella. Kyllä minä olen tuijotellut montaa kreikkalaista silmiin että kellään heistä on ollut toivettakaan sänkyyn pääsystä siinä vaiheessa. Opeta ihmiset kunnioittamaan sua. On oltava vahva pärjätäkseen kreikkalaisessa kulttuurissa, heikot ja helposti alistettavat turistitytöt ei siellä paljoa kunnioitusta osakseen saa.


      • lapsia raahataan
        syksy1253 kirjoitti:

        Olen kuule saanut kaikenlaisia ehdotuksia kreikkalaisilta miehiltä, että lapset eivät kyllä ole olleet este!

        Kyllä niitä lapsia raahataan sitten vaikka minne kun äitin jalkojen väli kutiaa.


      • varmatoiminen vekotin
        lapsia raahataan kirjoitti:

        Kyllä niitä lapsia raahataan sitten vaikka minne kun äitin jalkojen väli kutiaa.

        Ostella täristimeen uusia pattereita.

        Niin ja voisihan senkin lainata naapurille..


    • Petter X

      Hän panee koko ajan toisia bimboja, ja kertoo kaikill että tässä ollaan "suhteessa". Vuoden päästä näet hänet uudelleen, hyvällä onnella hän ei ole saanut siihen mennessä tippuria tai kuppaa. Hän panee sinua viikon paljaalla, ja palaat Suomeen onnellisena pikku bimbona, luullen että merkitset hänelle jotain. Oikeasti merkitset hänelle niin "paljon", ettei hän muista edes nimeäsi ennen kuin kerrot sen hänelle.

      Muista kirjoittaa alanyaforumsiin, siellä on paljon vastaavia, "tunteeko kukaan mun poikaystävääni?"-ketjuja. Jokainen pikku pohjoismainen bimbo kuvittelee, että siellä se rasvainen panomies odottelee vuoden pussit täynnä, että mikään niistä muista tuhannesta itseään tyrkyttävästä bimbosta ei lähde juuri sen SINUN "miehesi" kanssa harrastamaan hikistä ja pahanhajuista seksiä.

      • kreikkalaisen ex-nainen

        Kyllä totuus on se, että kreikkamiehilla on samanaikaisesti monia naisia, joihin pitävät yhteyttä lomien jälkeen. Kreikkalaiselle maailman tärkein asia on seksi. Ja sitä tarvitaan paljon. Kreikkamies tekstailee ja soittelee ahkerasti, käykin Suomessa, jos päästät. Mutta niin myös tekee samaan aikaan parille muulle suomalaisnaiselle...


      • Nimetön
        kreikkalaisen ex-nainen kirjoitti:

        Kyllä totuus on se, että kreikkamiehilla on samanaikaisesti monia naisia, joihin pitävät yhteyttä lomien jälkeen. Kreikkalaiselle maailman tärkein asia on seksi. Ja sitä tarvitaan paljon. Kreikkamies tekstailee ja soittelee ahkerasti, käykin Suomessa, jos päästät. Mutta niin myös tekee samaan aikaan parille muulle suomalaisnaiselle...

        Niinhän sen tekee suomalainenkin mies t. minkä muun maalainen mies tahansa, eivät ole poikkeus. Pussit pitää tyhjentää oli reikä mikä tahansa edessä, vaikka puupino. Suomalaiset äijät naivat aina toista muijaa kunhan tilaisuus vaan tulee oikea ja sopivalla hetkellä. Ärsyttää toi suomalaisten miesten kaksinaamaisuus ja tekopyhyys.


      • muuten totta
        Nimetön kirjoitti:

        Niinhän sen tekee suomalainenkin mies t. minkä muun maalainen mies tahansa, eivät ole poikkeus. Pussit pitää tyhjentää oli reikä mikä tahansa edessä, vaikka puupino. Suomalaiset äijät naivat aina toista muijaa kunhan tilaisuus vaan tulee oikea ja sopivalla hetkellä. Ärsyttää toi suomalaisten miesten kaksinaamaisuus ja tekopyhyys.

        Pakkohan munat on tyhjentää, siihen kelpaa alle 100-kiloiset luonnevammaiset Suomi-naisetkin, mieluummin aviossa olevat.


      • Petter X
        Nimetön kirjoitti:

        Niinhän sen tekee suomalainenkin mies t. minkä muun maalainen mies tahansa, eivät ole poikkeus. Pussit pitää tyhjentää oli reikä mikä tahansa edessä, vaikka puupino. Suomalaiset äijät naivat aina toista muijaa kunhan tilaisuus vaan tulee oikea ja sopivalla hetkellä. Ärsyttää toi suomalaisten miesten kaksinaamaisuus ja tekopyhyys.

        Hommahan lähti siitä, että alkuperäinen kirjoittaja kuvittelee satuja. Että joku kreikkalainen äijä siellä odottelee häntä vuoden ennen seuraavaa lomaa.


      • nimetön- nimetön
        Petter X kirjoitti:

        Hommahan lähti siitä, että alkuperäinen kirjoittaja kuvittelee satuja. Että joku kreikkalainen äijä siellä odottelee häntä vuoden ennen seuraavaa lomaa.

        No ei tota sinunkaan kirjoittelua voi miksikään keskusteluksi sanoa. Pelkkä haukkumista ja oman pahan olon purkua ja ehkä kateuttakin! Sinähän et voi tietää kenenkään yksityiselämää, vaikka nyt kuinka joku täällä kyselisikin muiden mielipiteitä. Toiset odottaa ja toiset eivät. Ei kannata omaa elämää verrata muiden elämmään.


      • syksy1253
        Petter X kirjoitti:

        Hommahan lähti siitä, että alkuperäinen kirjoittaja kuvittelee satuja. Että joku kreikkalainen äijä siellä odottelee häntä vuoden ennen seuraavaa lomaa.

        ei mun kulta odota enää Kreikassa, vaan asuu kesät Suomessa ja on töissä kreikkalaisessa ravintolassa. Ja se mitä Petter X sanoi kreikkalaisista miehistä oli todella rasistista. Niin huomaavaista ja romanttista miestä en oo aiemmin tavannut!


      • pullat_uunissa
        syksy1253 kirjoitti:

        ei mun kulta odota enää Kreikassa, vaan asuu kesät Suomessa ja on töissä kreikkalaisessa ravintolassa. Ja se mitä Petter X sanoi kreikkalaisista miehistä oli todella rasistista. Niin huomaavaista ja romanttista miestä en oo aiemmin tavannut!

        mitä rasistista siinä oli?

        jonkun 13-vuotiaan pikkuritsan voisi kuvitella kyselevän netissä, että mahtaako Göznur odottaa siellä Alanyassa jalat ristissä mua, mutta kun sen tekee 46-vuotias nainen, niin hoh hoh.


      • Nimetön
        Petter X kirjoitti:

        Hommahan lähti siitä, että alkuperäinen kirjoittaja kuvittelee satuja. Että joku kreikkalainen äijä siellä odottelee häntä vuoden ennen seuraavaa lomaa.

        No muuta en voi sulle sanoa kuin että joskus ne "sadutkin" toteutuu. Miten muuten selität kaikki ne kreikkalais-suomalaiset liitot..thä??


      • thä???
        syksy1253 kirjoitti:

        ei mun kulta odota enää Kreikassa, vaan asuu kesät Suomessa ja on töissä kreikkalaisessa ravintolassa. Ja se mitä Petter X sanoi kreikkalaisista miehistä oli todella rasistista. Niin huomaavaista ja romanttista miestä en oo aiemmin tavannut!

        asuu kesät Suomessa ja on töissä kreikkalaisessa ravintolassa.?

        ja 22.9 kysyit voiko kaukosuhde toimia?

        ja 29.9 asutten nyt yhdessä suomessa..

        uskotko tuota itse?


      • korjaus
        thä??? kirjoitti:

        asuu kesät Suomessa ja on töissä kreikkalaisessa ravintolassa.?

        ja 22.9 kysyit voiko kaukosuhde toimia?

        ja 29.9 asutten nyt yhdessä suomessa..

        uskotko tuota itse?

        siis ensimmäinen viestisi: 22.9 sul oli kaukosuhde sen tyypin kaa ja 25.9 astte yhdessä suomessa jo..??????

        että tähä tähhhhhh???? ;D


      • syksy1253
        korjaus kirjoitti:

        siis ensimmäinen viestisi: 22.9 sul oli kaukosuhde sen tyypin kaa ja 25.9 astte yhdessä suomessa jo..??????

        että tähä tähhhhhh???? ;D

        Siis suhdehan alkoi lomaromanssista, mutta en olisi sitä aloittanutkaan jos mies ei kävisi välillä Suomessa (on kesät töissä Kreikkalaisessa ravintolassa)! Talvista minä olen huolissani, koska mies asuu silloin Kreikassa, että kestääkö suhde talven yli vai loppuuko kipinä? Ja en muuten asu kyseisen miehen kanssa yhdessä, kuten väität.


    • kun et ole paikalla
      • syksy1253

        hän noista miehistä oli?


    • Perfect Day

      Itse olen kihloissa kreikkalaisen nuoren miehen kanssa ollut jo pari vuotta ja yhdessä reilut kolme vuotta. Viimeinen vuosi asuttu yhdessä eli selvittiin yli kahden vuoden kaukosuhteesta "hengissä" ja se kannatti. Jos molemmilla on tarpeeksi halua pysyä suhteessa ja molemmat tekevät tasapuolisesti töitä sen eteen ja ovat rakastuneita niin ei sille mikään ole esteenä.
      Meillä oli alusta asti selvää että yhdessä ollaan ja missään vaiheessa ei harkittu eroa, yhteiset suunnitelmat tehtiin kun huomattiin olevamme tosissaan rakastuneita ja haluavamme yhteisen elämän ja sen mukaan elettiin ja tulos on se, että vihdoin heräämme joka aamu toistemme vierestä. Ah sitä hymyä ja ruskeiden silmien välkettä kun tiedämme, että nukahdamme taas illalla toistemme kainaloon, tätä olisin odottanut vaikka kymmenen vuotta.

    • Anonyymi

      Kyllä kestää, itse tyhmänä lopetin suhteen toki olin 18- vuotias silloin. Ei silloin ollut Internetiä, kirjeet ja valokuvat. Kreikkalainen mies on hyvä, sanoo suoraan että rakastan sinua.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3239
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2268
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe