Digimon on ihan pelkkää paska matkintaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Tiedätkö muuten mitään hyvää vinkkiä peliin???
Vastaukset 9
- ottakaa opiks
ne jotka tykkää dikimonist on hulluja pokemon on paras sitä paitsi pokemonit on söpöjä ottakaa opiks ne jotka tykkää dikimonist mä en ainakaa tykkää ihan kauhee matkinta ja tyhmän näkösii taistele pokemon
- Pokemon on paska...
Digimon on parempi koska ne osaa puhua! Pokemonista ei ymmärrä mitään kun ne vaan sanoo omaa nimeensä! Joku vitun pika pika mitä pikku-vauvat vaan hokee! En mää ymmärrä kyllä mitään kun kaikki pokemonit vaan sanoo että: pika pika, tsarmander, tsaar ja bulba bulba! Kuka ymmärtää tosta jotain?
- Pokesta Digi, Neosta Geo
Pokemon on paska... kirjoitti:
Digimon on parempi koska ne osaa puhua! Pokemonista ei ymmärrä mitään kun ne vaan sanoo omaa nimeensä! Joku vitun pika pika mitä pikku-vauvat vaan hokee! En mää ymmärrä kyllä mitään kun kaikki pokemonit vaan sanoo että: pika pika, tsarmander, tsaar ja bulba bulba! Kuka ymmärtää tosta jotain?
HYVÄ POKEMON *PIIP*!
no jaa... NYT MÄ SEN VASTA TAJUSIN
miks koulus pilkataan POKEMONII...
ekaks mä puolustin pokemonii ja ne sano se on *piip* tylsä...tai jotain sen tyyppist...
olen sen takia vain alkanut tykätä Digimonist ku siin oli hyvät taistelu tekniikat...
Nyt tiedän 2 hyvää puolta Digimonis
ja 0 huonoo puolta.
Ja te surkeet Pokémon fanit ei se kirjoiteta sanalla:Pokemon vaan Pokémon!!!!! - charmanderfani
Pokemon on paska... kirjoitti:
ehkä digimonit osaa puhua, mut tekeeks se niist parempia? Ei oikeessakaan elämässä eläimet puhu vaan pitää ite ymmärtää mitä ne "sanoo." Sama pokemonissa. Saa käyttää omia aivoja.
- pokéfan forever!
keksisivät jotain omaa ne digimonin
tekiät.ajattelivat varmaan että:
hei,pokémonista tuli suosittu.pitäähän digimoninkin onnistuu siinä!
siinä se mun mielestä epäonnistui.
ja pahasti!
digimonit on rumia ja tökeröitä jäljitelmiä!- lu
h
- iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
kkhvkvkkkkkakakakakkakaaoaopdkaepgbjdtbhoizefrnoedtnhbzrogvnzdrogndtfbgndftbondfbozdbnzdogkgvkmjikkkfkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiima aika
- DigimonFanaticSince2002
Digimon on kyl sarjana hyvä, se käsittelee paljon synkempiä teemoja kuin mitä Pokemon. Pokemin taas on omasta mielestäni hyvä ihan pelkkänä pelinä.
- Roskapostimies
POKEMONIT ON PIKKU HOMOILLE TETHY PASKASARJA!!! DIGIMON ON TAAS KOVIEN ÄIJIEN JUTTU, ELI REPIKÄÄ SIITÄ, POKEHINTTARIT!!! ;D :DDDDD 8DD8D DIGIMON ROCKS, POK3MON SUCKS... YOUR LONG HARD PENIS!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1161366
- 45911
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r132697- 70666
- 67616
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.100499Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20490Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e98470Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32468- 34467
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115463- 5458
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 51445
- 52413
- 42410