Ärsyttävä DIGIMON!!!!!!!

T.R

Digimon on ihan pelkkää paska matkintaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Tiedätkö muuten mitään hyvää vinkkiä peliin???

9

800

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ottakaa opiks

      ne jotka tykkää dikimonist on hulluja pokemon on paras sitä paitsi pokemonit on söpöjä ottakaa opiks ne jotka tykkää dikimonist mä en ainakaa tykkää ihan kauhee matkinta ja tyhmän näkösii taistele pokemon

      • Pokemon on paska...

        Digimon on parempi koska ne osaa puhua! Pokemonista ei ymmärrä mitään kun ne vaan sanoo omaa nimeensä! Joku vitun pika pika mitä pikku-vauvat vaan hokee! En mää ymmärrä kyllä mitään kun kaikki pokemonit vaan sanoo että: pika pika, tsarmander, tsaar ja bulba bulba! Kuka ymmärtää tosta jotain?


      • Pokesta Digi, Neosta Geo
        Pokemon on paska... kirjoitti:

        Digimon on parempi koska ne osaa puhua! Pokemonista ei ymmärrä mitään kun ne vaan sanoo omaa nimeensä! Joku vitun pika pika mitä pikku-vauvat vaan hokee! En mää ymmärrä kyllä mitään kun kaikki pokemonit vaan sanoo että: pika pika, tsarmander, tsaar ja bulba bulba! Kuka ymmärtää tosta jotain?

        HYVÄ POKEMON *PIIP*!
        no jaa... NYT MÄ SEN VASTA TAJUSIN
        miks koulus pilkataan POKEMONII...
        ekaks mä puolustin pokemonii ja ne sano se on *piip* tylsä...tai jotain sen tyyppist...
        olen sen takia vain alkanut tykätä Digimonist ku siin oli hyvät taistelu tekniikat...
        Nyt tiedän 2 hyvää puolta Digimonis
        ja 0 huonoo puolta.
        Ja te surkeet Pokémon fanit ei se kirjoiteta sanalla:Pokemon vaan Pokémon!!!!!


      • charmanderfani
        Pokemon on paska... kirjoitti:

        Digimon on parempi koska ne osaa puhua! Pokemonista ei ymmärrä mitään kun ne vaan sanoo omaa nimeensä! Joku vitun pika pika mitä pikku-vauvat vaan hokee! En mää ymmärrä kyllä mitään kun kaikki pokemonit vaan sanoo että: pika pika, tsarmander, tsaar ja bulba bulba! Kuka ymmärtää tosta jotain?

        ehkä digimonit osaa puhua, mut tekeeks se niist parempia? Ei oikeessakaan elämässä eläimet puhu vaan pitää ite ymmärtää mitä ne "sanoo." Sama pokemonissa. Saa käyttää omia aivoja.


    • pokéfan forever!

      keksisivät jotain omaa ne digimonin
      tekiät.ajattelivat varmaan että:
      hei,pokémonista tuli suosittu.pitäähän digimoninkin onnistuu siinä!
      siinä se mun mielestä epäonnistui.
      ja pahasti!
      digimonit on rumia ja tökeröitä jäljitelmiä!

      • lu

        h


    • iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

      kkhvkvkkkkkakakakakkakaaoaopdkaepgbjdtbhoizefrnoedtnhbzrogvnzdrogndtfbgndftbondfbozdbnzdogkgvkmjikkkfkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiima aika

    • DigimonFanaticSince2002

      Digimon on kyl sarjana hyvä, se käsittelee paljon synkempiä teemoja kuin mitä Pokemon. Pokemin taas on omasta mielestäni hyvä ihan pelkkänä pelinä.

    • Roskapostimies

      POKEMONIT ON PIKKU HOMOILLE TETHY PASKASARJA!!! DIGIMON ON TAAS KOVIEN ÄIJIEN JUTTU, ELI REPIKÄÄ SIITÄ, POKEHINTTARIT!!! ;D :DDDDD 8DD8D DIGIMON ROCKS, POK3MON SUCKS... YOUR LONG HARD PENIS!!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tunnustusten lauantai

      Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      257
      3389
    2. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

      Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      36
      2972
    3. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

      Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      34
      2208
    4. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

      Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      42
      2122
    5. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

      Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      78
      1994
    6. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

      Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      84
      1766
    7. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

      palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      49
      1687
    8. Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?

      Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?
      Ikävä
      122
      1547
    9. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

      "Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      56
      1444
    10. Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.

      Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä
      Kiuruvesi
      15
      1350
    Aihe