Ärsyttävä DIGIMON!!!!!!!

T.R

Digimon on ihan pelkkää paska matkintaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Tiedätkö muuten mitään hyvää vinkkiä peliin???

9

655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ottakaa opiks

      ne jotka tykkää dikimonist on hulluja pokemon on paras sitä paitsi pokemonit on söpöjä ottakaa opiks ne jotka tykkää dikimonist mä en ainakaa tykkää ihan kauhee matkinta ja tyhmän näkösii taistele pokemon

      • Pokemon on paska...

        Digimon on parempi koska ne osaa puhua! Pokemonista ei ymmärrä mitään kun ne vaan sanoo omaa nimeensä! Joku vitun pika pika mitä pikku-vauvat vaan hokee! En mää ymmärrä kyllä mitään kun kaikki pokemonit vaan sanoo että: pika pika, tsarmander, tsaar ja bulba bulba! Kuka ymmärtää tosta jotain?


      • Pokesta Digi, Neosta Geo
        Pokemon on paska... kirjoitti:

        Digimon on parempi koska ne osaa puhua! Pokemonista ei ymmärrä mitään kun ne vaan sanoo omaa nimeensä! Joku vitun pika pika mitä pikku-vauvat vaan hokee! En mää ymmärrä kyllä mitään kun kaikki pokemonit vaan sanoo että: pika pika, tsarmander, tsaar ja bulba bulba! Kuka ymmärtää tosta jotain?

        HYVÄ POKEMON *PIIP*!
        no jaa... NYT MÄ SEN VASTA TAJUSIN
        miks koulus pilkataan POKEMONII...
        ekaks mä puolustin pokemonii ja ne sano se on *piip* tylsä...tai jotain sen tyyppist...
        olen sen takia vain alkanut tykätä Digimonist ku siin oli hyvät taistelu tekniikat...
        Nyt tiedän 2 hyvää puolta Digimonis
        ja 0 huonoo puolta.
        Ja te surkeet Pokémon fanit ei se kirjoiteta sanalla:Pokemon vaan Pokémon!!!!!


      • charmanderfani
        Pokemon on paska... kirjoitti:

        Digimon on parempi koska ne osaa puhua! Pokemonista ei ymmärrä mitään kun ne vaan sanoo omaa nimeensä! Joku vitun pika pika mitä pikku-vauvat vaan hokee! En mää ymmärrä kyllä mitään kun kaikki pokemonit vaan sanoo että: pika pika, tsarmander, tsaar ja bulba bulba! Kuka ymmärtää tosta jotain?

        ehkä digimonit osaa puhua, mut tekeeks se niist parempia? Ei oikeessakaan elämässä eläimet puhu vaan pitää ite ymmärtää mitä ne "sanoo." Sama pokemonissa. Saa käyttää omia aivoja.


    • pokéfan forever!

      keksisivät jotain omaa ne digimonin
      tekiät.ajattelivat varmaan että:
      hei,pokémonista tuli suosittu.pitäähän digimoninkin onnistuu siinä!
      siinä se mun mielestä epäonnistui.
      ja pahasti!
      digimonit on rumia ja tökeröitä jäljitelmiä!

      • lu

        h


    • iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

      kkhvkvkkkkkakakakakkakaaoaopdkaepgbjdtbhoizefrnoedtnhbzrogvnzdrogndtfbgndftbondfbozdbnzdogkgvkmjikkkfkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiima aika

    • DigimonFanaticSince2002

      Digimon on kyl sarjana hyvä, se käsittelee paljon synkempiä teemoja kuin mitä Pokemon. Pokemin taas on omasta mielestäni hyvä ihan pelkkänä pelinä.

    • Roskapostimies

      POKEMONIT ON PIKKU HOMOILLE TETHY PASKASARJA!!! DIGIMON ON TAAS KOVIEN ÄIJIEN JUTTU, ELI REPIKÄÄ SIITÄ, POKEHINTTARIT!!! ;D :DDDDD 8DD8D DIGIMON ROCKS, POK3MON SUCKS... YOUR LONG HARD PENIS!!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1615
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1181
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      985
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      48
      760
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe