Digimon on ihan pelkkää paska matkintaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Tiedätkö muuten mitään hyvää vinkkiä peliin???
Ärsyttävä DIGIMON!!!!!!!
9
675
Vastaukset
- ottakaa opiks
ne jotka tykkää dikimonist on hulluja pokemon on paras sitä paitsi pokemonit on söpöjä ottakaa opiks ne jotka tykkää dikimonist mä en ainakaa tykkää ihan kauhee matkinta ja tyhmän näkösii taistele pokemon
- Pokemon on paska...
Digimon on parempi koska ne osaa puhua! Pokemonista ei ymmärrä mitään kun ne vaan sanoo omaa nimeensä! Joku vitun pika pika mitä pikku-vauvat vaan hokee! En mää ymmärrä kyllä mitään kun kaikki pokemonit vaan sanoo että: pika pika, tsarmander, tsaar ja bulba bulba! Kuka ymmärtää tosta jotain?
- Pokesta Digi, Neosta Geo
Pokemon on paska... kirjoitti:
Digimon on parempi koska ne osaa puhua! Pokemonista ei ymmärrä mitään kun ne vaan sanoo omaa nimeensä! Joku vitun pika pika mitä pikku-vauvat vaan hokee! En mää ymmärrä kyllä mitään kun kaikki pokemonit vaan sanoo että: pika pika, tsarmander, tsaar ja bulba bulba! Kuka ymmärtää tosta jotain?
HYVÄ POKEMON *PIIP*!
no jaa... NYT MÄ SEN VASTA TAJUSIN
miks koulus pilkataan POKEMONII...
ekaks mä puolustin pokemonii ja ne sano se on *piip* tylsä...tai jotain sen tyyppist...
olen sen takia vain alkanut tykätä Digimonist ku siin oli hyvät taistelu tekniikat...
Nyt tiedän 2 hyvää puolta Digimonis
ja 0 huonoo puolta.
Ja te surkeet Pokémon fanit ei se kirjoiteta sanalla:Pokemon vaan Pokémon!!!!! - charmanderfani
Pokemon on paska... kirjoitti:
ehkä digimonit osaa puhua, mut tekeeks se niist parempia? Ei oikeessakaan elämässä eläimet puhu vaan pitää ite ymmärtää mitä ne "sanoo." Sama pokemonissa. Saa käyttää omia aivoja.
- pokéfan forever!
keksisivät jotain omaa ne digimonin
tekiät.ajattelivat varmaan että:
hei,pokémonista tuli suosittu.pitäähän digimoninkin onnistuu siinä!
siinä se mun mielestä epäonnistui.
ja pahasti!
digimonit on rumia ja tökeröitä jäljitelmiä!- lu
h
- iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
kkhvkvkkkkkakakakakkakaaoaopdkaepgbjdtbhoizefrnoedtnhbzrogvnzdrogndtfbgndftbondfbozdbnzdogkgvkmjikkkfkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiima aika
- DigimonFanaticSince2002
Digimon on kyl sarjana hyvä, se käsittelee paljon synkempiä teemoja kuin mitä Pokemon. Pokemin taas on omasta mielestäni hyvä ihan pelkkänä pelinä.
- Roskapostimies
POKEMONIT ON PIKKU HOMOILLE TETHY PASKASARJA!!! DIGIMON ON TAAS KOVIEN ÄIJIEN JUTTU, ELI REPIKÄÄ SIITÄ, POKEHINTTARIT!!! ;D :DDDDD 8DD8D DIGIMON ROCKS, POK3MON SUCKS... YOUR LONG HARD PENIS!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2325059Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233660Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182114Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2782107Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast411309Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611239Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1261099- 33868
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.109859- 61777