auto olisi yaris t-sport -03... kun kääntää rattia ajossa miltei ääriasentoon niin kuuluu kolinaa ihankuin rengas ottaisi johonkin kiinni mutta mielestäni ei ota,mikäköhän osa lähtisi vaihtoon tai mitä pitäisi tutkia?
kolina rattia kääntäessä?
11
10820
Vastaukset
- aeheheehehe
itsellä oli vetonivel paskana.. ei ole kyllä sama auto
- paskana
jos sileälläkin pinnalla kolisee
- tarkistahan
ajonvakauttajan prikat. itsellä oli sama ongelma..
- jarppa.....
"ajonvakauttajan prikat" ;o)
Mitä ovat ja missä sijaitsevat??
- yksi tyyppivika
juuri teiniautoissa, kädessä oleva tyhjä kaljatölkki osuu käännettäessä vilkun viikseen.
- Nauris --07
Se ajossa tuota jatkuvasti...vai pelkästään ajoon lähdettäessä?
olen nyt yrittänyt kuunnella tarkasti ja mun mielestäni toi ääni tulee sittenkin vain liikkelähdettäessä, ei ajossa... ja ratti miltei ääreen siis... suoralla kuuluu jotain ulinaa hiukan,kuulostaa ihan joltain laakerilta... voi olla kyllä taas eri vikakin :D
- hillbergmounting
xlx kirjoitti:
olen nyt yrittänyt kuunnella tarkasti ja mun mielestäni toi ääni tulee sittenkin vain liikkelähdettäessä, ei ajossa... ja ratti miltei ääreen siis... suoralla kuuluu jotain ulinaa hiukan,kuulostaa ihan joltain laakerilta... voi olla kyllä taas eri vikakin :D
Mites tää ohjaastehostaja pumppu?
- jJsjsjdj
Niin tai vetokoukku kolahtaa
- x.....c
a: vetoakselien nivelet
b: etupyörien laakerit
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1042301
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231430- 1291428
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau311424- 681243
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3401094- 89995
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56944- 122821
- 82806