auto olisi yaris t-sport -03... kun kääntää rattia ajossa miltei ääriasentoon niin kuuluu kolinaa ihankuin rengas ottaisi johonkin kiinni mutta mielestäni ei ota,mikäköhän osa lähtisi vaihtoon tai mitä pitäisi tutkia?
kolina rattia kääntäessä?
11
10403
Vastaukset
- aeheheehehe
itsellä oli vetonivel paskana.. ei ole kyllä sama auto
- paskana
jos sileälläkin pinnalla kolisee
- tarkistahan
ajonvakauttajan prikat. itsellä oli sama ongelma..
- jarppa.....
"ajonvakauttajan prikat" ;o)
Mitä ovat ja missä sijaitsevat??
- yksi tyyppivika
juuri teiniautoissa, kädessä oleva tyhjä kaljatölkki osuu käännettäessä vilkun viikseen.
- Nauris --07
Se ajossa tuota jatkuvasti...vai pelkästään ajoon lähdettäessä?
olen nyt yrittänyt kuunnella tarkasti ja mun mielestäni toi ääni tulee sittenkin vain liikkelähdettäessä, ei ajossa... ja ratti miltei ääreen siis... suoralla kuuluu jotain ulinaa hiukan,kuulostaa ihan joltain laakerilta... voi olla kyllä taas eri vikakin :D
- hillbergmounting
xlx kirjoitti:
olen nyt yrittänyt kuunnella tarkasti ja mun mielestäni toi ääni tulee sittenkin vain liikkelähdettäessä, ei ajossa... ja ratti miltei ääreen siis... suoralla kuuluu jotain ulinaa hiukan,kuulostaa ihan joltain laakerilta... voi olla kyllä taas eri vikakin :D
Mites tää ohjaastehostaja pumppu?
- jJsjsjdj
Niin tai vetokoukku kolahtaa
- x.....c
a: vetoakselien nivelet
b: etupyörien laakerit
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3703184Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151516En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841312- 1081311
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991305Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591255- 481155
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801062Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa25960- 33847