Löysin huippuhyvän rakeback-tarjouksen Battlefield Pokeriin, joka kuuluu siis isoon Priman/Microgamingin verkkoon. Pelaajia on yli 10000 lähes koko ajan ja pelit ovat ainaki omasta mielestä löysiä. Olen ihan hyvää tulosta tehnyt jo, vaikka vasta vähän aikaa ole sivulla pelannut.
Linkki on:
http://www.rakeupdate.com/signup/rakebackguide
Kannattaa seurata tarkasti sivuilla olevia ohjeita. Eli poistaakaa ne cookiet ja väliaikaiset sivut. Battlefieldin linkki löytyy melko alhaalta listalta. Ja kun rekisteröidyt, talleta rahaa ja pelaa muutama jako! Sen jälkeen saat maliin tunnukset rakeupdaten sivuille ja rakeback alkaa rullaamaan.
Sittareitakin löytyy ja sunnuntaisin on $175 000 guarantee johon on äärettömän helppo päästä satellittien ($6 0.5) kautta. Esim. normaalissa satelliitissa on noin 30-40 pelaajaa ja paikan isoon turnaukseen saa 6-8 pelaajaa eli keskimäärin yksi viidestä.
Ja tuo rakeback minut sivulle ajoi! 55% rakeback on kyllä todella kova, isoin tarjous mihin olen törmännyt. Kannattaa siis hyödyntää.
Tuolla on semmoinen systeemi, että 30% rakebackistä maksetaan suoraan pelitilille. 25% taas maksetaan tuon rakeupdaten sivuille, josta rahat voi kotiuttaa netelleriin/moneybookersiin MILLOIN VAIN! Ei tarvitse siis odotella mitään tiettyjä rahoja. Hyvä systeemi ainakin minun mielestä.
Tuolta sivuilta saa siis rakebackin muihinkin paikkoihin, esim. Ongamelle Betssonille 40% joka on hyvä tarjous sekin. Lisäksi normaalit 30% Absolutelle, Ultimatebettiin, Bodogille ja Pokerheaveniin ja 27% Full Tiltille. Hyvä paikka ja hyvät rakebackin seurantavälineet.
Jos kysyttävää, kysykää, vastailen mielelläni! :)
-Risto
55% Rakeback Prima/Microgaming!
Nimetön
1
539
Vastaukset
- Nimetön
Huomasin pienen virheen tuossa minun kirjoituksessani, eli siis rakeupdatesta tuon Battlefieldin 25% rakebackin voikin kotiuttaa, kun on saanut 25 dollaria kerättyä rakebackia.
Anteeksi kämmi, mutta kyllähän tuo silti on hyvä diili :)
-Risto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2174510
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.283120Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062355Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341994- 1861718
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341685Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131383Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211276Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs61259- 391242