Seksuaalinen ahdistelu hierojalla

hiawathahh

Moi!
Onko ketään muita ahdisteltu seksuaalisesti hierojalla? Itse kävin mieshierojalla taannoin, ja hän hieroi sisäreisiäni vähän eri tavalla kuin on käsittääkseni tarkoitus. Olen siis nuori nainen.
"Raja" ei kuitenkaan ylittynyt, mutta koin käsittelyn erittäin epämiellyttäväksi, enkä tietenkään pystynyt rentoutumaan.
Näinollen heitin rahani hukkaan ja sain päälle pahan mielen. Yleensä hierojat ovat kokemukseni perusteella todella huomaavaisia esim.asiakkaan yksityisyyden suhteen, eli peittävät alueet joita ei juuri sillä hetkellä hierota. Tällä kaverilla vaan ei sitä ongelmaa ollut, vaan ihan kernaasti tuntui katselevan palelevaa parikymppistä kroppaani. Vituttaa, mihin voi raportoida?

30

16421

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos koulutettu hieroja

      Siis jos kyseessä koulutettu hieroja ota yhteyttä koulutettujen hierojien liittoon
      http://www.khl.fi/ tai
      http://www.teo.fi/uusi/suomi_1.htm

      Jos kyseessä " villi hieroja" niin poliisi auttaa.. Eli tutkintapyyntö poliisille ja juttu etenee.

      Itse olen koulutettu miespuolinen urheiluhieroja ja minun puolesta ko "ammatinharjoittaja" saisi ampua saunan takana ennen iltaa....Taitaa kuitenkin olla viisainta hoitaa asia oiken ja virallista kautta

    • urheiluhierojana leipänsä ...

      En kyseenalaista kokemustasi epämiellyttävyydestä mutta....

      Joittenkin lajien urheilijoilla myös lähentäjät (sisäreisi) jumittuvat tosi pahoin ja kuuluu ihan asiaan käsitellä sieltäkin. Useilla lähentäjäpuolen lihaksilla kiinnityskohtana on häpypuu ja silloin mennään aika lähellä sopimattomuudenkin rajaa...

      Itselle tullut tapa jättää ei-urheilijoita käsiteltäessä vähän enemmän väliä sinne kiinnityskohtaan ( 3 - 5 cm) ja urheilijoillekin hyvin tarkkaan selitän mitä olen tekemässä ja mitä varten ja vielä sanonut, että jos jos jostakin syystä tunnet käsittelyn epämiellyttäväksi, niin " ole hyvä ja sano" !

      Tämä juuri väärinkäsityksien välttämiseksi !!

      • Nimetön

        Selvennyksenä; Kyseessä oli "klassinen" hieronta enkä ole mikään aktiiviurheilija.
        Tiedä häntä, pitää miettiä miten etenen asiassa vai jätänkö tähän. Harmillinen kokemus, tästä lähtien käytän ainoastaan naispuolisten hierojien palveluita.


      • sama entinen vastaaja
        Nimetön kirjoitti:

        Selvennyksenä; Kyseessä oli "klassinen" hieronta enkä ole mikään aktiiviurheilija.
        Tiedä häntä, pitää miettiä miten etenen asiassa vai jätänkö tähän. Harmillinen kokemus, tästä lähtien käytän ainoastaan naispuolisten hierojien palveluita.

        Älä leimaa kaikkia hierojia sukupuolen mukaan. Kaikki pervopellet joutaa alalta pois, mutta jos ammatinharjoittaja on ammattimaisesti työhönsä suhtautuva, niin asiakkaan sukupuolella EI ole merkitystä! ( Eikä omalla sukupuolella/sukupuolisella suuntautumisella)

        Muuten... onhan bi-lesbo-ym seksuaalisesti suuntautuneita...Mitenkäs ne jyvistä akanoista setvit ?

        t: mies (jumalan armosta/rääkistä) urheiluhieroja


      • pahempaa....
        Nimetön kirjoitti:

        Selvennyksenä; Kyseessä oli "klassinen" hieronta enkä ole mikään aktiiviurheilija.
        Tiedä häntä, pitää miettiä miten etenen asiassa vai jätänkö tähän. Harmillinen kokemus, tästä lähtien käytän ainoastaan naispuolisten hierojien palveluita.

        olisi jos naishieroja alkaisi käpläämään naisasiakasta.


    • täällä

      Noin viisikymppinen mies tulee kokohierontaan (tietäen että ihan perushierontaa tarjolla) huh huh kun on kuuma valittaa... ota nyt peitto pois, otetaan ja vaihdetaan pieneen pyyhkeeseen. Haluaa senkin pois (on siis alasti, heitti kaikki kuteet pois!!!) Sanon et pidetääs se nyt vaan siinä.. Pudottaa itse sen pois ja kysyy koska hierotaan toiselta puolelta, sanon ettei ole tarvis kun näin vatsaltaankin voi hieroa ihan hyvin(en todellakaan käännä ukkoa ku tollaseks rupee) No hän haluaa ehdottomasti mun hierovan toisinkin päin ja kääntyy itse _ Sanon et nyt riitti ja soitan poliisit jos ei lähde hetipaikalla!

      No mut sun tapauksessa et varmaan suosittele kys hierojaa eteenpäin. Eli teki itselleen hallaa olemalla epämääräinen...

      • sama ammatti

        Missä suunnalla tämä tapaus on ollut? Kuulostaa vaan kovin tutulta. Itselläni oli vastaava tilanne vuosi sitten ja kollegat ovat kertoneet että ko. henkilö on "kokeillut" muitakin. En kyllä yhtään ihmettele vaikka näitä olisi enemmänki...


      • koulutettu (mies) hieroja
        sama ammatti kirjoitti:

        Missä suunnalla tämä tapaus on ollut? Kuulostaa vaan kovin tutulta. Itselläni oli vastaava tilanne vuosi sitten ja kollegat ovat kertoneet että ko. henkilö on "kokeillut" muitakin. En kyllä yhtään ihmettele vaikka näitä olisi enemmänki...

        Jos asiakkaalla "vähän" hommat sekaisin, niin eikö ole tärkein, että hoitaa itse tilanteen siististi ja ammattimaisesti?

        Itselle noin kymmenen vuoden uran aikana tehnyt aloitteen asiattomaan hoitoon kuusi naista ja kaksi miestä. Vaikka olen kohteliaasti kieltäynyt vedoten ammattietiikkaan, niin heistä on sitten tullut oma-aloitteiseti entisiä asiakkaita.

        Ennen tein eteisvahtimestarin töitä ja ilta oli hiljainen, jos ei tullut viittä "pyyntöä" enempää.... Silloin ei kuitenkaan miehet ehdotelleet...

        Idiootteja (miehiä) riittää ! Pidetään me kuitenkin se vähä järki päässä itsellä ?


      • (mies) urheiluhieroja

        Täällä meillä on semmoinen vekkuli 50 naishieroja ja hänellä käynnin on lopettanut ainakin pari nuorta miesurheilijaa ( 16- 18 v), kun olivat kyllästyneet raskaisiin juttuihin. Kuulemma oli ollut sitä mieltä, että "on ihan normaalia, jos nuorella miehellä rupeaa seisomaan, jos tuntuu hyvältä!"

        Kädenjälki olisi miellyttänyt, mutta ei kai se nuori mieskään ihan kaikkea aina jaksa kuunnella...


      • hanski_ol
        (mies) urheiluhieroja kirjoitti:

        Täällä meillä on semmoinen vekkuli 50 naishieroja ja hänellä käynnin on lopettanut ainakin pari nuorta miesurheilijaa ( 16- 18 v), kun olivat kyllästyneet raskaisiin juttuihin. Kuulemma oli ollut sitä mieltä, että "on ihan normaalia, jos nuorella miehellä rupeaa seisomaan, jos tuntuu hyvältä!"

        Kädenjälki olisi miellyttänyt, mutta ei kai se nuori mieskään ihan kaikkea aina jaksa kuunnella...

        Vois olla ihan kokeilunarvoinen paikka. Saako sinulta yhteystiedot tälle hierojalle ?


    • kaipaa hierontaa

      on voinnut tulla väärinkäsitys?Kai vasta myöhemmällä iällä kaikki paikat yleensä särkevät?

      • urheiluriehuja

        Itsellä tällä hetkellä nuorin vakituinen asiakas 14 v jalkapalloileva nuori nainen. Ja samasta joukkueesta käy puolenkymmentä 15-16 vuotiasta ja he kaikki tarvitsevat Ihan taatusti oikeaa hierontaa...


      • itselläni
        urheiluriehuja kirjoitti:

        Itsellä tällä hetkellä nuorin vakituinen asiakas 14 v jalkapalloileva nuori nainen. Ja samasta joukkueesta käy puolenkymmentä 15-16 vuotiasta ja he kaikki tarvitsevat Ihan taatusti oikeaa hierontaa...

        nuorin asiakas 15 vuotias poika joka ei harrasta muuta kuin tietokonetta.
        Ihan taatusti hieronnan tarpeessa hänkin ...


    • Kiitos vain

      Edelleen kiitos.

    • hierotessani

      naisasiakkaita, mutta yritän pitää nämä tunteet piilossa. Olen toiminut hierojana nyt 5v ja aina siinä on jonkunlainen seksuaalinen lataus mukana naista hierotessa. Sen verran pitää kuitenkin olla itsekuria että pitää hieronnan asiallisella tasolla, jos ryhdyt tietoisesti fantasioimaan asioita hierontapöydällä niin silloin tapahtuu juuri näitä "käsi vaeltaa liian lähellä" tapauksia.

      • koulutettu hieroja

        Jos viesti ihan oikea, niin joko olet ihan väärällä alalla tai sattuneesta syystä sinulla käy TODELLA vähän naispuolisia asiakkaita !

        Kyllä se sinun mahdollinen "lämpeäminen" tuntuu käden jäljessä ja nainen kerrallaan hierot itsesi ulos alalta!

        Tervemenoa !


      • että olen
        koulutettu hieroja kirjoitti:

        Jos viesti ihan oikea, niin joko olet ihan väärällä alalla tai sattuneesta syystä sinulla käy TODELLA vähän naispuolisia asiakkaita !

        Kyllä se sinun mahdollinen "lämpeäminen" tuntuu käden jäljessä ja nainen kerrallaan hierot itsesi ulos alalta!

        Tervemenoa !

        väärällä alalla, enemmänkin luulen että asia on niin että jotkut yrittävät lakaista tämän asian maton alle "kieltämällä" sen kokonaan.

        Väitän että sellaista heteromieshierojaa olekaan joka ei ollenkaan kiihottuisi hieroessaan naista, ydin on siinä että nämä mielihalut pitää pystyä pitämään aisoissa ettei tule - sananmukaisesti - ikäviä harharetkiä.

        Tämä on jälleen yksi n.s vaiettu tabu (kuten gynekologien kohdalla..) tyyliin "parempi että kaikki vain ovat onnellisen tietämättömiä asian todellisesta luonteesta, muutenhan siitä tulee vain ongelmia kaikille..", eikä siinä sinänsä mitään pahaa jos tällä asenteella hierominen pysyy kuosissa, mutta asian yliampuva kieltäminen kielii kyllä selvästä asian piilottamisesta.

        Just my 2 cents..


      • niin huomaat eron.....
        että olen kirjoitti:

        väärällä alalla, enemmänkin luulen että asia on niin että jotkut yrittävät lakaista tämän asian maton alle "kieltämällä" sen kokonaan.

        Väitän että sellaista heteromieshierojaa olekaan joka ei ollenkaan kiihottuisi hieroessaan naista, ydin on siinä että nämä mielihalut pitää pystyä pitämään aisoissa ettei tule - sananmukaisesti - ikäviä harharetkiä.

        Tämä on jälleen yksi n.s vaiettu tabu (kuten gynekologien kohdalla..) tyyliin "parempi että kaikki vain ovat onnellisen tietämättömiä asian todellisesta luonteesta, muutenhan siitä tulee vain ongelmia kaikille..", eikä siinä sinänsä mitään pahaa jos tällä asenteella hierominen pysyy kuosissa, mutta asian yliampuva kieltäminen kielii kyllä selvästä asian piilottamisesta.

        Just my 2 cents..

        Keräähän vuosia ja työvuosia taaksesi, niin ymmärrät mistä puhun.( Toivottavasti edes sitten)


      • Ymmärtää ja ei ymmärrä
        niin huomaat eron..... kirjoitti:

        Keräähän vuosia ja työvuosia taaksesi, niin ymmärrät mistä puhun.( Toivottavasti edes sitten)

        Miksei tämä edellinen viestittelijä voisi kertoa täsmälleen mitä tarkoittaa sen sijaan että vain vihjailee. Mistä hän mahtaa luulla, että ihmiset tuntevat tai ymmärtävät samalla tavalla kuin hän.


      • ffjghkgkk
        että olen kirjoitti:

        väärällä alalla, enemmänkin luulen että asia on niin että jotkut yrittävät lakaista tämän asian maton alle "kieltämällä" sen kokonaan.

        Väitän että sellaista heteromieshierojaa olekaan joka ei ollenkaan kiihottuisi hieroessaan naista, ydin on siinä että nämä mielihalut pitää pystyä pitämään aisoissa ettei tule - sananmukaisesti - ikäviä harharetkiä.

        Tämä on jälleen yksi n.s vaiettu tabu (kuten gynekologien kohdalla..) tyyliin "parempi että kaikki vain ovat onnellisen tietämättömiä asian todellisesta luonteesta, muutenhan siitä tulee vain ongelmia kaikille..", eikä siinä sinänsä mitään pahaa jos tällä asenteella hierominen pysyy kuosissa, mutta asian yliampuva kieltäminen kielii kyllä selvästä asian piilottamisesta.

        Just my 2 cents..

        Vähenee työt mieshierojilta tällaisten kirjoitteluiden seurauksena, myös sinulta. Lisääntyyköhä naishierojien työt?
        Tattis vaan!


      • sanottuna
        Ymmärtää ja ei ymmärrä kirjoitti:

        Miksei tämä edellinen viestittelijä voisi kertoa täsmälleen mitä tarkoittaa sen sijaan että vain vihjailee. Mistä hän mahtaa luulla, että ihmiset tuntevat tai ymmärtävät samalla tavalla kuin hän.

        nii minä fantasioin harrastavani seksiä hierottavan naisen kanssa juuri siinä ja sillä (hieronta)hetkellä. Tämä taas "sekoittaa" mieltäni niin että käsi saattaa hieroa vähän väärästä paikasta koska jotenkin ajattelen että "ei nainen huomaa jos pikkasen.." tai ainakin haluan siinä seksinhalutilassa uskoa että hierottava ei huomaa.

        Tämä tarkemmin en pysty asiaa selittämään, kyse ei kyllä ole ihan 100% tietoisen mielen toiminnasta, alla on osittain alitajunnan ohjattua toimintaa, SIKSI halusin korostaa että on tärkeetä pitää nämä mielihalut aisoissa ja mielestäni pystyn tähän kohtuullisen hyvin (= käsi kyllä pysyy aisoissa vaikka mieli ei).

        Mutta eiköhän tämä riitä tästä aiheesta? Mielestäni vain asioista pitäisi pystyä avoimesti puhumaan vaikka asian esilletuonti ei olisikaan "kenellekään suotavaa", parempi kaikkien elää illuusioissa tässä tapauksessa..

        Ehkä vuosien myötä asenteeni muuttuu, aika näyttää..


      • Anonyymi
        sanottuna kirjoitti:

        nii minä fantasioin harrastavani seksiä hierottavan naisen kanssa juuri siinä ja sillä (hieronta)hetkellä. Tämä taas "sekoittaa" mieltäni niin että käsi saattaa hieroa vähän väärästä paikasta koska jotenkin ajattelen että "ei nainen huomaa jos pikkasen.." tai ainakin haluan siinä seksinhalutilassa uskoa että hierottava ei huomaa.

        Tämä tarkemmin en pysty asiaa selittämään, kyse ei kyllä ole ihan 100% tietoisen mielen toiminnasta, alla on osittain alitajunnan ohjattua toimintaa, SIKSI halusin korostaa että on tärkeetä pitää nämä mielihalut aisoissa ja mielestäni pystyn tähän kohtuullisen hyvin (= käsi kyllä pysyy aisoissa vaikka mieli ei).

        Mutta eiköhän tämä riitä tästä aiheesta? Mielestäni vain asioista pitäisi pystyä avoimesti puhumaan vaikka asian esilletuonti ei olisikaan "kenellekään suotavaa", parempi kaikkien elää illuusioissa tässä tapauksessa..

        Ehkä vuosien myötä asenteeni muuttuu, aika näyttää..

        idioottimulkku


    • Urheilija(nainen)

      Mä olen käynyt usealla hierojalla elämäni aikana tilanteesta riippuen. Parhaimmat on ollut miehiä. Tosin voi johtua siitäkin että ne on ollut oikeasti nimikkeellä urheiluhieroja. Tällä hetkellä olen erittäin tyytyväinen hierojaan jonka löysin suositusten kautta. Yleensä perusPera/Pirjo ottaa sen normi hartijahieronnan, mutta näin urheilijana suosin koko kropan huoltamista. En tiedä mikä käsitys sulla on hieronnasta ja oletko pyytänyt nimenomaan jalka/kokovartalohieronnan. Jalkoja kun hierotaan, siihen kuuluu myöskin takareidet. Riippuu ihan susta kuinka heikkohermoinen olet, mihin tahansa jäseneen kohdistuvasta hieronnasta saa epämukavaa. Mun hieroja vielä totesi yks kerta hiukka veikeenä että mä en sitten hiero näitä sun reisiä ihan niin siihen asti kun teen miehillä koska se voi naisesta tuntua vähän epämukavalta. En ole ihan varma että mihin asti tämä toimitus sitten kokonaisuudessaan sijoittuu, mutta tiedän hänen olevan onnellisessa avoliitossa elävä urheiluhieronnan ammattilainen ja minä myös onnellisessa suhteessa oleva lihashuoltoa tarvitseva urheilija eikä ole käynyt mielessäkään että hän suhtautuisi muhun muutoin kun asiakkaana. Kyllähän se mun rintalihaksetkin hieroo. Siitäkin voi saada joku tollanen pullossa asunut hepulin, mutta minä saan siitä lihasjumiin helpotusta.

      • perusPirjo

        Mutta asiakkaani saavat jopa 2 tunnin kokovartalo hieronnan näin halutessaan ...

        Ja niska-hartia hierontaani kuuluu aina rinta kädet

        Eli, eipä yleistetä liian nopeasti :-)


    • hierottava

      Hieroja hieroo aivan varmasti tai jättää hieromatta asiakkaan toiveiden mukaisesti jos asiakas osaa avata suunsa. Yleensä se sovitaan ennen hierontatapahtumaa hyvin selvästi. Hierojalta voi myös hieronnan aikana kysyä, mihin kukin hierontavaihe ja työtapa vaikuttaa. Hierojan ja asiakkaan välinen kontakti on molemminpuolinen ja jos tyytymättömyyttä hierojan työtapoihin ilmenee, niin se on sanottava välittömästi hieronnan aikana, eikä jälkeenpäin keskustelupalstoilla valittamalla.

    • JANNE Janne

      Eihän tuossa mitään vakaa tapahtunut, ole tyytyväinen että oli kiinnostunut siinä mielessä.
      Ei saacolla nirso, ei muutakuin samalle hierojalle uusiksi

      • hauska?

        Ennen kuin tulet tänne pelleilemään vakavalla asialla, kannattaisi käydä jonkinlainen oikeinkirjoituskurssi.


    • d:

      Ehkä se miäss vaa ajatteli että tuntus hyvältä, mutta jos oot semmone pelle ja ei tunnu hyvält nii jätä hierojat välii elämästäs.

    • HIEROJA "WILLIAM"

      EIVÄT KAIKKI HIEROJAT SELLAISET; JA MYÖS VAHINGOSSA JOKU VOI OSUA JONNEKKIIN VÄÄRIIN; MUTTA YLEENSSÄ SIITÄ PITÄÄ PYYTTÄÄ ANTEEKSI.

    • Tubelos

      Kyllä ahdisteltu .. Kävin thai hieronnassa ja nais hieroja ehdotti happy endiä.Loukkaannuin todella koska se ei kuulu thai hierontaan.Olen vanhempi mies

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe