Kumman puolella olet?

Kadin vai Akin?

Nyt tiukka kysely kaksneljäseiskaa viime yönä katselleille:

Kumman puolella olet ja miksi? Kumpiko mielestäsi käyttäytyi huonommin? Perustelethan.

23

2027

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kummankaan puolella

oli häppeninkiä mut asia ei haittaa kumpaakaan ei akia eikä kadia ..

• koska

molemmissa oli syynsä.

• R-Kioski Boikottiin!

Tuottajalla on mahdollisuus tarkistaa nauhalta mitä oikeasti tapahtui ja sen jälkeen viedä asia syyteharkintaan. Ihan turha spekuloida, odotetaan vaan rauhassa lautamiesten päätöstä. Voihan se olla että molemmat ovat syyttömiä kuin sipulit.

• dfhndfhlk

...olikin kyseessä mielipidetiedustelu nähdäkseni... etkö katsonut liveä, vai etkö ole asiasta mitään mieltä?

• R-kioski boikottiin!
        dfhndfhlk kirjoitti:

...olikin kyseessä mielipidetiedustelu nähdäkseni... etkö katsonut liveä, vai etkö ole asiasta mitään mieltä?

Ehkä Aki suoritti isoveikan hälle antamaa salaista tehtävää huolehtia Helin hyvinvoinnista? Sitä emme tiedä oliko oikeastaan näin, mutta parempi katsoa kuin katua.

• sai Piia
        R-kioski boikottiin! kirjoitti:

Ehkä Aki suoritti isoveikan hälle antamaa salaista tehtävää huolehtia Helin hyvinvoinnista? Sitä emme tiedä oliko oikeastaan näin, mutta parempi katsoa kuin katua.

joka valtuutti siihen Akin koska itseään alkoi väsyttämään. Hommahan on niin että sinne huoneeseen missä Heli nukkui ei ollut kukaan edes menossa, Kadi ja Jarkko jutteli kaikessa rauhassa keittiössä kun tämä edellinen kaksikko alko huutaan että makkariin ei mennä ja piste ym ym...

• Vuoden draamakuningas?

...Aki ylidramatisoi sen Helistä huolehtimistehtävän. Asian olisi voinut ilmoittaa hyvässä hengessä ja perustellen, huutaminen oli todella turhaa. Suuni oikein loksahti auki, kun Piia ja Aki alkoi huutamaan ihan yllättäen. Olin, että mitä helevettiä. Ei tässä voi muuta kuin ihmetellä. Voisinpa jotenkin tukea Kadia tuolla talossa, kun tuntuu, ettei kukaan oikein täysin ymmärrä tätä hänen näkökulmastaan.

• ehdottomasti nyt

Ei Akilla ole oikeutta loukata Kadia sukupuolen tai kansallisuuden perusteella. Sitä paitsi Aki loukkasi kaikkia maailman naisia sanomalla "olet vain nainen". Ihan kuin Akin mielestä naiset olisivat jotenkin alhaisempia ihmisiä kuin miehet???

• mitä aki sanoi...

aikaisemmin. hänelle on koira tärkeämpi kuin oma avovaimo. Avovaimohan on pelkkä nainen..koira on kuitenkin koira. On todella käsittämätöntä ja säälittävää, jos akin parisuhde jatkuu bb:n jälkeen. Jos Lettu luet tätä, mieti järjellä. Voihan se olla, että tälläinen akin käytös on tuttua...niin nyt on aika vaihtaa lukot ja kantaa kamat varastoon!

• en ollut unohtanut
        mitä aki sanoi... kirjoitti:

aikaisemmin. hänelle on koira tärkeämpi kuin oma avovaimo. Avovaimohan on pelkkä nainen..koira on kuitenkin koira. On todella käsittämätöntä ja säälittävää, jos akin parisuhde jatkuu bb:n jälkeen. Jos Lettu luet tätä, mieti järjellä. Voihan se olla, että tälläinen akin käytös on tuttua...niin nyt on aika vaihtaa lukot ja kantaa kamat varastoon!

...uroskoira? Tuli vaan mieleen. :)

• tapauksessa
        mitä aki sanoi... kirjoitti:

Aki paljasti nyt viimeistään oman yksinkertaisuutensa ja idioottimaisuutensa, menee mun mielestä pelottavuudessaan jo Henrin edelle se ihminen.

• viittaisi kyllä
        en ollut unohtanut kirjoitti:

...uroskoira? Tuli vaan mieleen. :)

urokseen..sehän oli kaapo. Meinaan kyllä oksentaa tollaselle sovinistille...tai fundamentalistille, kumpi nyt sit onkaan YÖK!!!

• koska

Kadi sai huuto ryöpyn ihan syyttä niskaansa.

• Kuulemani perusteella olen Kadin puolella ehdottomasti! Ihan jo pelkästään senkin takia että se Aki sanoi että "sä oot vaan nainen" ja sitä en voi sietää, ja on tosi heikkoa sanoa niin.
      Mutta saas nähdä mitä rangaistuksia tulee, ja tostahan tietääkseni voisi jo saada tuomionkin lain mukaan.
      Kummiskaan bb uskalla laittaa mitään koostetta etnisen perusteen takia.. mut täytyy tänään ehdottomasti katsoa se kooste sitten.

• komppaa mua...tyyppi

Katsokaas videoklippi yön tapahtumista. Päivänselvää kuka on pelle tossa tilanteessa. Kadi käyttäyty niinkuin vahvan ihmisen tuleekin käyttäytyä, eli olla sanojensa takana.

• että kaikkea
        komppaa mua...tyyppi kirjoitti:

Katsokaas videoklippi yön tapahtumista. Päivänselvää kuka on pelle tossa tilanteessa. Kadi käyttäyty niinkuin vahvan ihmisen tuleekin käyttäytyä, eli olla sanojensa takana.

mitä tapahtui ei tule siinä klipissä esille

• komppaa mua...tyyppi kirjoitti:

Olen melkeimpä alusta asti pitänyt Piaa kusipäänä. Vaikuttaa vain helvetin hölmöltä ihmiseltä, mutta en ole huolissani siitä koska se on jo alusta asti ollut selvää ettei hän voi voittaa bb;tä. Hän on liian tylsä ja tyhmä voittaakseen sitä. Itse pidän Pia tyhmempänä kuin Satua, vaikka satukin oli kyllä aika tyhmä.

• Jakke777

Kadin puolella tottakai ,sillä Aki menetti malttinsa aivan syyttä.Kadi otti Akin hermoilun tyynen rauhallisesti.Akilla tais verensokerit heitellä aika pahasti illan aikana sillä käytös oli todella omituista

• bb247

ja täytyy sanoa että kyllä teki mieli mennä väliin ja huutaa pari juttua! Riitahan oli järjetön ylilyönti, kännin syytä. Kadi ylireagoi, hän ei tykännyt että Pia ja Aki huusi, otti itteensä vaikka ne huusi kaikile. Kadi jäi märehtimään asiaa ja oli vihainen, ja lopulta Aki (vaikka niin väitti ettei ole kännissä) käsitti puolestaan väärin ja väitti päin naamaa että Kadi on valehtelija. Mielestäni Kadi ylireagoi, ja sen laitan kännin piikkiin. Mutta Akin käytös oli niin kaameeta että jos olisin ollut Kadi olisin varmaa läpsässy, kehtaski haukkua päin naamaa valehtelijaks ilman et ties yhtää mist puhu ja haukku suoraan päin naamaa luuseriks. Sit vielä herra "mä tiedän kyl kaiken" naureskeli sille kun hän on oikeessa ja Kadi haastaa riitaa!

Aki mm väitti aluksi että hän ei ole huutanut mitään, ai ei vai? "Shut the fuck off!!!" kuulin minä kyl ihan pirun lujaa. Myöhemmin väitti että riita johtu siitä ku Kadi meni kännipäissään muistamaan väärin ja väitti ettäe Aki huus jotain et painu helvettiin, mitä Aki ei sanonut. Aki siis itse valehteli väittäessään ettei huutanut ollenkaan, ja samalla siinä tilanteessa sanoi Kadille että sä valehtelet. Ärsytti niin paljon se akin asenne, olis vaa rauhallisesti sanonu Kadille että anteeks että huusin kovaa, ei ollu sulle henk koht tarkotettu se. Ite jankkas koko ajan et "tää on mun osalta nyt, that's it" eli ei haluis jauhaa. Mut kumma ku sano ton tuhat kertaa illan aikana...

Kadin puolella siis, Kadi oli vähä hömppä mut Akiin meni mulla toivo. Seki on nyt mun inhokkilistal.

• eiollutaki

minunkaan inhokkilistalla ennenkuin näin viimeöisen livenä. pelottava mies. en haluaisi olla hänen lähellään. eikä tämä ole rasismia. en ajattele akia erivärisenä, koska hän vetää niin syvvää savoo, ettei voi muuksi mieltää.

• kassi alma

Tumma aina syyllinen sun mielestäsi.

• Kadille iso sydän

Säännöt

Tervetuloa Big Brother -taloon!

Big Brother -talossa vallitsevat tietyt säännöt, joita on tärkeä noudattaa talon asukkaiden turvallisuuden ja viihtyvyyden takaamiseksi.

Talon asukkaat ovat eristyksissä ulkomaailmasta. Kamerat näkevät ja mikrofonit kuulevat koko ajan kaikkialle talossa ja talon tapahtumat kuvataan 24 h vuorokaudessa. Asukkaiden on pysyttävä Big Brother -talon alueella.

Seuraavien sääntöjen noudattaminen on välttämätöntä ja pakollista Big Brother -yhteisön päivittäisessä elämässä.

Big Brother
      KIELLETYT ASIAT LYHYESTI

* Väkivaltainen käytös
      * Tupakointi sisätiloissa
      * Päiväkirjahuoneessa puhutuista asioista puhuminen muille kilpailijoille ilman Big Brotherin lupaa
      * Mikrofonien tai kameroiden peittäminen tai niihin koskeminen
      * Nimeämisistä puhuminen
      * Kuiskiminen, piiloutuminen tai muu yritys estää Big Brotheria näkemästä ja kuulemasta
      * Yritykset kommunikoida ulkomaailman kanssa
      * Big Brotherin käskyistä kieltäytyminen

Väkivalta

Jos asukas käyttäytyy väkivaltaisesti, hänet voidaan poistaa välittömästi Big Brother -talosta ilman eri varoitusta.

Hyökkäävä käytös

Jos talon asukas käyttäytyy rotuun, sukupuoleen, uskontoon tms. perustuen hyökkäävästi, eikä Big Brotherin kehotuksesta huolimatta suostu muuttamaan käytöstään, hän joutuu poistumaan Big Brother -talosta.

Joten jo sääntöjen perusteella olisi Akin poistuttava talosta. Vaikka koko tapaus oli alunperin väärin ymmärrys, ei se oikeuta tuollaista käytöstä.

Siis Kadille pisteitä!!

• Miä vaan

Kuten jo edellä on kerrattu, Aki käyttäytyi paitsi uskomattoman typerästi (kuin pikku tyttö) myös todella loukkaavasti (sovinismi, aiheettomat syytökset jne.) ja olihan se kieltämättä aika uhkaavan oloinen hokiessaan hullun kiilto silmissä ja hiki otsalla fraasia "oot heikoilla hangilla".

Eli Kadin puolella ehdottomasti!!!

Ja se friikki Piia vei kyllä myös jutun ihan överiksi karjumisellaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      104
      3558
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3207
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2704
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      82
      2507
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2134
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2103
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1752
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1706
    Aihe