Valmistun ensi keväänä lukiosta ja mietin, että olisi mukava sen kunniaksi lähteä käyään jossain matkalla.
Minne olisi edullista matkustaa?(Missä halpaa syödä, halpaa tavaraa jne.)
Edullinen matkakohde...
6
2759
Vastaukset
- Tuuna
Täältä sivulta löysin itse mukavan hintaisen matkan... Hyvä että joku on tollaisia matkanjärjestäjiä kerännyt samalle sivulle.
http://www.akkilahto.tk/ ainakin finnmatkojen mainoksessa oli edullisia matkoja.. Sitten oli ihan yksittäisi lentoja eri firmoilla kuten ebookerssilla. - Sandris
Itse kärkkyisin edullisia lentoja Thaimaahaan, koska vaikka itse matka onkin välimeren matkoja edullisempi, niin Aasiaan matkaaminen, maksaa kyllä itsensä takaisin. Kyproksella maksaa kokis 5€, kun Thaimaassa sillä hinnalla saa hieronnan kaupan päälle... Bulgaria voisi olla myös yksi vaihtoehto...
Itse säästäisin vaikka vähän pidempään ja lähtisen sitten pidemmälle. Joka tapauksessa, hauskaa matkaa, minne ikinä päädytkin.- Sandris
toisella rivillä pitäisi lukea kalliimpi, eikä edullisempi...
- Sandriksen ehdotusta
Sandris kirjoitti:
toisella rivillä pitäisi lukea kalliimpi, eikä edullisempi...
Thaimaan osalta. Varsinkin kesäkaudella Bangkokin lennot saa helposti 600 egellä. Eleleminen ja liikkuminen sielläpäin on tosi halpaa, eikä näkemisen arvoiset paikat taatusti lopu kesken, -vaikka olisit reissussa koko kesän.
- Irkai
Bulgaria on vielä toistaiseksi aika edullinen meille suomalaisille. Siellä on hyvää ruokaa, ihanan puhdas Musta meri. Nuoriso on muodikasta ja hyvä käytöksistä. Valittavana useita rantakohteita. Paikallisbussi matkat halpoja. Kanattaa mennä' ostoksille pois lomakeskuksista. On taas edullisempaa. Jos vielä saa kytättyäkin äkkilähdön, niin jopa aika pienellä butjetilla pääsee liikkeelle. Olin siellä pari viikkoa sitten, oli jo kylmä ajoittain. Oikein aikainen kevätkin lienee kylmää. Hyviä matkoja!!!
- omin toimin
Intiaan vain Finnairin tarjouslennolla, siellä junalla matkustelet ja paikallisissa kuppiloissa syö, ei maksa paljoa.
Jos et ole paljoa matkustellut, niin tietysti tuo Intia voi olla aika tiukka kokemus. Itä-Euroopassa on halpaa. Heti tuota Virosta etelään Puolaan, Slovakiaan, Unkarian kautta entisen Jugoslavien maihin Adrianmeren rannalle asti on Euroopan edullisimpien maiden ketju. Romania ja Bulgaria ovat edullisimmat, muttei nuo muutkaan ole kalliita ja nähtävää riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482879Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672037- 401767
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371722Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321411Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328955Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782