moi!mistä mahtaa löytyä lastenhuoneen oveen nimikyltti?olen yrittänyt etsiä
nimikyltti
11
2662
Vastaukset
- voisiko näitä hyödyntää?
Voisiko tätä rekisterikilpeä ajatella huoneen oveen nimikyltiksi? Puisia kirjaimia kai löytyy helpommin, kuin valmiita ovikylttejä..
http://www.harmonianet.fi/epages/Kaupat.axl/?ObjectPath=/Shops/Harmonia/Products/2222/SubProducts/2222-0005 - kilpien
tyylisiä kilpiä oviin/ muualle löytyy Hong Kong tavarataloista, kutakuinkin samanlaisia kuin tilaamalla.
- Zabadak
Jos et ole ihan kädetön, voit tehdä kyltin ihan itse.
Tulee taatusti aito ja persoonallinen.- näin meillä
laita huuto-nettiin hakukohtaan sisustuskirjaimet, raksi kohta sulkeutuneet huudot, sieltä tulee ihania kirjaimia joita voi tilata suoraan myyjältä jotka olen itse tilannut!!
[email protected]
- käsintehty
Käy tutustumassa Kuviopuu.fi nettisivuihin ja tilaa haluamasi nimikyltti sieltä. Valmistavat kylttejä/irtokirjaimia jne. ainakin muovista ja puusta haluamasi mallin mukaan.
Itse tilasin kyltin sitä kautta ja sain juuri sellaisen kuin halusin (=piirtämäni mallin mukaan). - Käytössä
"Rekisterikilvet" toimivat meillä nimikyltteinä.
Ollaan ostettu täältä www.satuaarre.com - miakoo
me laitettiin oveen puukirjaimista lapsen nimi, ei yhtenäinen kyltti mutta tuli tosi kiva, suosittelen... vaaleansinisenä. tilattiin täältä:
www.sipikka.fi - ssak71
Kaikenlaisia kylttejä löytyy myös täältä: http://toninpolttopiirustus.weebly.com/
Saa millaisen ikinä haluaa tai ainaskin melkein. - tulevaisi
Me löydettiin "rekisterikilpi" kanarialta. Kotimaassa ei ole sattunut silmään.
- Muistihäiriö
Jos lapsen nimi on päässyt unohtumaan se löytyy KELA kortista ja kastetodistuksesta.
- 6 pientä, 18-21veitä
säästä nimikyltin hinta ja käytä kun pienet ihmisesi ovat murrosikään tulossa, ettei tartte kieltää sillä perusteella että ei ole varaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014355Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus33476- 2443418
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792355Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851993Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391619- 1401310
- 151258
- 481218
- 991141