Hellyydenkipeä uros...

patonki-kun

Itselläni on nyt n. 1 vuotias kultaisen noutajan uros. Se on mahdottoman hellyydenkipeä, eikä jätä minua millään rauhaan. Joka kerta, kun lähden kotoa se jää oven taakse vinkumaan ja ulvomaan. Kun tulen kotiin, löydän sen piileksimästä pöydän alta. En saa päivisin rauhaa, kun pörröinen ystäväni kiipeää syliini nukkumaan. En edes voi mennä yksin suihkuun, kun se seuraa minua joka paikkaan. Koirani on myös erittäin mustasukkainen poikaystävästäni.... Joka kerta, kun poikaystäväni tulee luokseni kylään, on koira heti kimpussa. Kiskoo minua hihasta, änkee syliini, hakee minulle omasta vaatekaapistani vaatteita. Sitten päätin hankkia koiralleni oman tyttöystävän joka helpottikin hetkeksi, mutta sitten taas sama meno jatkui... vaikka kuinka yrittäisin lenkittää koiraa tapreeksi, jotta se vaipuisi syvään uneen, se silti tunkee syliini nukkumaan. Koiran laittaminen toiseen huoneeseen ei auta. Apua, kiitos?

2

922

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Tuo mustasukkaisuus kielii johtajuusongelmista, tai alkavista sellaisista, kun ikäkin on murkkuiälle sopiva. Yritä kitkeä koiran sopimaton käytös poikaystävääsi kohtaan pois ja pian, ei ole koiran asia päättää kenen kanssa saat ja et saa olla ja aikaa viettää. Koira ei saa tulla väliin, vaan se on komennettava tiukasti pois.

Itsellä oli aikoinaan sama ongelma (mustasukkaisuus) oman uroksen kanssa, ja alkuun se oli "herttaista" tyylin -voi kun toinen on mustis, mutta siitä se pikkuhiljaa pahenee jos asialle ei tee mitään.
      Nyt oman kanssa ei enää mitään ongelmia, kun paikka on tehty laumassa selväksi. Minä olen pomo joka teen päätökset, ei koira.

Ja suihkussa saat käydä rauhassa, kun laitat oven kiinni ;)
      Ja kyllä se ajan kanssa auttaa, pysyt vaan tiukkana etkä anna periksi, koska joka krt kun annat periksi jossain, koira yrittää seuraavalla kerralla entistä hanakammin vain.
      Muutenkin koira kuulostaa liian läheisriippuvaiselta, kun kokoajan seuraa ja pyrkii syliin. Siitä johtuu yksinollessa eroahdistuksen tuoma ulvominenkin.

Tsemppiä koulutukseen!

• eppulainen

meillä koira ei ole koskaan saanut päättä koska leikitään, koska tullaan syliin jne.

jos koira pyrkii viereen kun en halua, samantien pois. saatan pyytää sen hetken kuluttua, pääasia on se että minä päätän koska hetki on hyvä.

älä huomioi koiran vinkumista, sillä sillon palkitset ei-toivotun käytöksen. kokeile vaikka jos poikaystäväsi hoitaisi ruokkimisen hetken aikaa..koira kun harvoin puree ruokkivaa kättä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      111
      6858
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      631
      4725
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      24
      3084
    4. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      136
      1301
    5. 50
      1255
    6. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      116
      988
    7. Ajattelen sinua kiitollisuudella

Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi
      Ikävä
      50
      899
    8. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      37
      897
    9. Mitä olisitte sanonut hänelle?

Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään
      Ikävä
      50
      844
    10. Sinulle tiedoksi

Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si
      Ikävä
      27
      833
    Aihe