Hellyydenkipeä uros...

patonki-kun

Itselläni on nyt n. 1 vuotias kultaisen noutajan uros. Se on mahdottoman hellyydenkipeä, eikä jätä minua millään rauhaan. Joka kerta, kun lähden kotoa se jää oven taakse vinkumaan ja ulvomaan. Kun tulen kotiin, löydän sen piileksimästä pöydän alta. En saa päivisin rauhaa, kun pörröinen ystäväni kiipeää syliini nukkumaan. En edes voi mennä yksin suihkuun, kun se seuraa minua joka paikkaan. Koirani on myös erittäin mustasukkainen poikaystävästäni.... Joka kerta, kun poikaystäväni tulee luokseni kylään, on koira heti kimpussa. Kiskoo minua hihasta, änkee syliini, hakee minulle omasta vaatekaapistani vaatteita. Sitten päätin hankkia koiralleni oman tyttöystävän joka helpottikin hetkeksi, mutta sitten taas sama meno jatkui... vaikka kuinka yrittäisin lenkittää koiraa tapreeksi, jotta se vaipuisi syvään uneen, se silti tunkee syliini nukkumaan. Koiran laittaminen toiseen huoneeseen ei auta. Apua, kiitos?

2

847

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Tuo mustasukkaisuus kielii johtajuusongelmista, tai alkavista sellaisista, kun ikäkin on murkkuiälle sopiva. Yritä kitkeä koiran sopimaton käytös poikaystävääsi kohtaan pois ja pian, ei ole koiran asia päättää kenen kanssa saat ja et saa olla ja aikaa viettää. Koira ei saa tulla väliin, vaan se on komennettava tiukasti pois.

      Itsellä oli aikoinaan sama ongelma (mustasukkaisuus) oman uroksen kanssa, ja alkuun se oli "herttaista" tyylin -voi kun toinen on mustis, mutta siitä se pikkuhiljaa pahenee jos asialle ei tee mitään.
      Nyt oman kanssa ei enää mitään ongelmia, kun paikka on tehty laumassa selväksi. Minä olen pomo joka teen päätökset, ei koira.

      Ja suihkussa saat käydä rauhassa, kun laitat oven kiinni ;)
      Ja kyllä se ajan kanssa auttaa, pysyt vaan tiukkana etkä anna periksi, koska joka krt kun annat periksi jossain, koira yrittää seuraavalla kerralla entistä hanakammin vain.
      Muutenkin koira kuulostaa liian läheisriippuvaiselta, kun kokoajan seuraa ja pyrkii syliin. Siitä johtuu yksinollessa eroahdistuksen tuoma ulvominenkin.

      Tsemppiä koulutukseen!

      • eppulainen

        meillä koira ei ole koskaan saanut päättä koska leikitään, koska tullaan syliin jne.

        jos koira pyrkii viereen kun en halua, samantien pois. saatan pyytää sen hetken kuluttua, pääasia on se että minä päätän koska hetki on hyvä.

        älä huomioi koiran vinkumista, sillä sillon palkitset ei-toivotun käytöksen. kokeile vaikka jos poikaystäväsi hoitaisi ruokkimisen hetken aikaa..koira kun harvoin puree ruokkivaa kättä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe