ekakertani - virotar

miähinen miäs

Hei, mä oon Tomi, näin lehdessä ilmoituksen, kysyisin tostä intiimihieronnasta? -Joo se o seksipalvelu. No hyvä, mitä se maksaa? -200 maksaa, puoli tunti, neljä sata tunti.

Sovin ajan ja hän antoi osoitteen. Paikka oli outo.

Lähdin töistä suoraan, mutta ensin pesin kullini vessassa. Täytyihän naisen saada hajutonta. Osoite piti tarkistaa puhelinluettelon kartasta, mutta siellähän se oli, lähiössä. Otin pyörän ja ajoin täysillä, ehkä rentouttaakseni itseäni uupumalla, etten vaan tärisisi hänen käsittelyssään. En halunnut hävetä itseäni.

Neljäs kerros, ovessa ei lukenut mitään. Soitin kelloa täsmälliseen aikaan, nuori lyhyt virolainen tyttö avasi, hymyili ensin, mutta lopetti lyhyee.

-Rahat ensin. Annoin rahat. -Halutko heti sänkyn? Joo. Riisuin vaatteeni myttyyn ja menin sänkylle istumaan, tyyny selän takana, jalat reunalla roikkuen. Nainen otti lerpasta kalustani kiinni ja pani kondomin suullaan paikalle. Kaikki kävi kuin ei mitään. Kiihottunut en ollut.

Oli kuuma aurinkoinen päivä, verhot oli vedetty ikkunan eteen. Huoneisto oli pienehkö, mutta valoisa yksiö, keittokomero oli jossain vasemmalla. Yritin kuunnella, olimmeko kahdestaan, en onneksi kuullut muita ääniä. Huora imi, yritti saada sitä pystyyn.

Välillä annoin naisen ranteen valahtaa pussieni alle, sillä eturauhasalueen koskettaminen kiihotti minua, mutta hän nosti kätensä pois saman tien. Toivoin ettei hän katsoisi minua silmiin. Ei katsonut kuin kerran, hyvä niin. Hymyä en huoralta, ensimmäiseltä naiseltani kaivannut. Halusin vain saumaa.

Imua, imua, kevyttä runkkausta ranteella ja taas imua. Tämä ei vastannut ajatustani ekakerrasta. En pidä liiasta paljaan terskan koskettelusta, se kihelmöi enemmän kuin kiihottaa. Eipä ottanutkaan juuri eteen. Välillä nainenkin kyllästyi, joten tartuin itse omaan keppiini ja runkkasin muutaman kertaa. Se tuntui liian rivolta. Snnoin maksetun suun tehtä työtä. Jonkinlaiseen puolikuntoon se lopulta saatiin. Pääosa ajasta siinä meni.

Nainen nosti jalkansa sängylle ja valmistautui ratsastamaan. Juuri ennen kuin hän yritti työntää uudelleen löysähtänyttä kalua sisäänsä, muistin mitä halusin ja sanoin eiei, haluun takaapäin. -Taka päin? Oke. Hän ymmärsi heti. Hyvä, sillä olin miettynyt repliikkini tarkkaan, suunnitelmissani ei ollut varaa muutoksiin.

Naisen levittäessä kosteusvoidetta pillunhuulilleen katsahdin kohti onkaloa, hyvältä se kai näytti, vaikka karvan peittämä olikin. Kyllä sitä saattoi panna. Kyllä siihen tuikkaamalla saattoi poikuudestaan päästä. Kannatti yrittää työntää tulppa tuon pimeyden peitoksi, ettei kaikki maailman pahuus ja rivous sieltä enää ulos pääsisi.

Työnsin, en löytänyt aukkoa, hän avusti, saavutin kärsälläni ihmeen valtakunnan, mutta se ei tuntunut juuri miltään. Työnsin uudelleen. Kitkaa oli pirun vähän, onneksi sen verran, että sain kaluuni hieman mittaa. Kiroilin mielessäni, hitto, löysä tämä huara on.

Parhaalta tuntuivat ne työnnöt, jotka tein ennen kuin hän sanoi -odota, ja lisäsi kosteusvoidetta. -Voi menä rikki. Hiukankin tiukemmalta tuntuessa hän toisti saman. Yritin nopeampaa tahtia. En muista iskikö minuun jossain vaiheessa ajatus, että se voisi oikeasti mennä rikki.

Losnapillu tai ei, kyllä minulta ennen pitkää tuli. Heitin keittämäni domestokset kortsun perälle, heittäen samalla ruiskaisulla jäähyväiset lapsuudelle, nuoruudelle ja poikuudelle. Pidin jonkinlaista ääntä ihan sen takia, että nainen tietäisi minun tulevan. Että mies saa. Jätkä saavuttaa himonsa huipun. Kokee jotakin mitä minä en voi. Ei hän osannut paikkojaan tiukentaa, ei tehdä minkäänlaista loppuhuipennusta lihaksilla. Saatoin jo alkaa sääliä.

Vetäydyin ja kävin istumaan sängynreunalle. -No mitä ny? Miten niin, mitä nyt? Minulta tuli, ajattelin, en sanonut ääneen. Miksi se ei tullut kerrasta selväksi? Yritin riisua kortsua, mutta -ana minä, ana minä. Hän kietoi kumin talouspaperiin, muttei niin taitavasti, etteikö pisara olisi tippunut muovimatolle. –Ups. Siinä samalla taisin minä tiputtaa lattialle säälin pisaran, myötätuntoni nuorelle virolaiselle naiselle, mahdollisesti opiskelijalle, joka joutuu tekemään halveksittua, kirottua ja vaarallista työtään tuntemattomien kanssa. Kuutena päivänä viikossa alhaisista alhaisinta paneskelua ähisijöiden kanssa. Toivoin, että hän voisi lopettaa pian. Että rahat tulisivat kasaan laskettua nopeammin ja opiskelu jatkuisi jälleen. Minä toivoin, jotkut varmasti antoivat tippiä. Vastenmielinen tämä nainen, tyttö, ei ollut.

Hän ohjasi minut kylpyhuoneeseen. Mitäpä minä siellä. Yritin pyyhkiä spermojani seinällä roikkuvaan pyyhkeeseen. Se iljetti. Päästin hanasta hieman vettä kalun päälle ja ravistelin liian pois saman pyyhkeen vieressä. Menin takaisin huoneeseen ja pukeuduin nopeasti, erittäin nopeasti, nopeammin kuin koskaan ennen.

Hän avasi oven, taisin sanoa hei. Hän sanoi varmasti. Poistuin huorankäyttäjän päättäväisyydellä sivuilleni vilkuilematta. Kävelin portaat alas ja ajoin kovaa, erittäin kovaa kotiin. Kaikki oli ollut ohi alle 15 minuutissa. Hyvä niin.

Kotona menin suoraan suihkuun, jossa tein kuten raiskatut naiset elokuvissa tekevät, hankasin itseäni suihkussa pitkään ja epätoivoisesti. Olin huorasta likainen, halusin pestä kaiken punaiseksi.

Jälkeen päin minua harmitti etten ollut nähnyt pillunreikää haaveitteni mukaisesti. En ollut päässyt vilkaisemaan sinne, minne punainenkaan aurinko ei paista.

En koskaan enää halunnut olla naisen kanssa. Seuraavaksi halusin miestä.

6

9974

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riku

      Aika karua. Hyvää kesää kuitenkin kaikille ja nussikaahan niin että kullit ja pillut on kipeänä!

      t. Riku

    • Kuka lie muija oonkaan

      Ai siis nykyään oot homo? No onnee sulle toivottavasti oot onnellinen ja ajattelet et kaikki naiset ei oo saman laisii!

      • miähinen miäs

        Joo, homo minusta sittemmin tuli. Luettuani tarinan vielä kerran, voin vakuuttaa, että se on aika todenmukainen.

        Onnea minulla ei ole vieläkään, ei se nouse miehillekään paremmin. Eikä tunnu paremmalta.

        Fantasiaa ja kuvitelmia ei voita käytäntö. Onnellisuutta, joka sen voittaisi, on äärimmäisen harvalla tässä maassa.


    • man

      tulee mieleen yksi entinen tyttöystäväni.

    • Alias

      viimeset kaks riviä vielä huipensi karun tekstin naurettavaksi.
      tälle sai kyl nauraa ja paljon. :D

    • Lieppokuuskax

      Oivoi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe