Britney ei enää välitä mitä muu maailma hänestä ajattelee. Hän on viimein oma itsensä.
Seuraavassa Britney puhuu seuranneelle paparazzille Kevinistä ja Justinista ja siitä kuinka paparazzi löi puuta.
" Sä niinku löit puuta"
" No se oli niinku vain kasvi", paparazzi vastaa.
" Pidätkö musiikista?", paparazzi kysyy.
"Omg, mä rakastan niin musiikkia! Se on niin siistiä! Omg, like omg, mä aidon ostaa kevin federlinen uuden albumin! Eiku mä haluan Justinin justified albumin, mä rakastan sitä niin paljon! Siis ihan oikeesti!"
http://www.youtube.com/watch?v=EKDCVcEJ1L4
Britney on sarkastinen
3
276
Vastaukset
- Hienoa!
Paparazzit seuraavat, jos seuraavat, lehdet kirjoittavat, jos kirjoittavat, lukijat uskovat juttuja, jos uskovat jne. Pääasia, ettei anna tuollainen vaikuttaa omaan elämiseensä. Britney elää ja tekee ja kokee, niin kuin kuka tahansa ja se siitä. Ei siitä sen enempää.
- Blondie
On jo monta kertaa uhmannut käskyjä, minkä pitäisi ainakin vaikuttaa huoltajuuteen.
Siinä kuule on leikki kaukana, jos noin käy.
- uskalsi sanoa jotain
Bush:kin on olemassa, kun sitä vihataan, mutta esine on vain esine. Se on väärin, että tavalline käyttöesine kehtaakin ivallinen. Se on huono esimerkki muille esineille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662932Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91751- 1111636
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191196- 93923
- 58892
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65887- 111884
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34780