Lähteekö karvaa?

Tuntematon

Lähteekö karkeakarvaisesta niin paljon karvaa, kun mitä muista karvanlaaduista? Haluaisin saada vastausksen mahdollisimman pian, mikäli mahdollista.

6

3537

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuntematon

Haluaisin myös tietää mahdollisen hinnan karkeakarvaisen mäyräkoiran pennusta. Hinta voi olla se n. keskimääräinen hinta. Hinnathan aina riippuu kennelistä..

• jotain.

itselläni on pitkäkarvainen kääpiömäyräkoira, joka maksoi 850 euroa (puhdastotuinen on). olen käsittänyt, että karkeakarvainen koira nypitään, ja karvaa ei muuten lähde "itsestään".

• päniytyy
        jotain. kirjoitti:

itselläni on pitkäkarvainen kääpiömäyräkoira, joka maksoi 850 euroa (puhdastotuinen on). olen käsittänyt, että karkeakarvainen koira nypitään, ja karvaa ei muuten lähde "itsestään".

Joo ei lähe juurikaan itestään karvaa, meillä nypitään tyttö tarvittaessa ( ei ole ihastunut toimenpiteeseen,) mutta alistuu ja kaiketi että no joo, olen ny´sitten tässä että saavat rauhassa nyppiä...mutta se karva lähtee vain silloin kun on sen oikea aika lähteä eli turhaan ei kantsuu yrittää nyppiä.

• on.....

Keskihinta on KKlla noin 800-1000euroa.
        Korkea hinta ei ole tae "menestykselle" eikä poista sairauksia !Hyvä -kasvualusta- on pennulle kuiteskin kovin ,kovin tärkeää kohti tulevaisuutta ! Myöskin EMON HYVÄT olot ja terveys on todella suotavaa .

• Trimmaaja

Ei karkeakarvaisesta lähde niin paljon karvaa ympäri kotia .Mutta mitä karkeempi karva sitä enemmin löytyy kyllä vaatteista :) Karkea "piikkinen" karva jää helpolla tekstiileihin ,samaa pätee lyhytkarvaisen kanssa. Pitkäkarvaisen silkkiset pitkät karvat irtoaa taas helpolla ,kuten yleensä sen tyyppinen pehmeä pitkä karva.
      KK pehmeä "pumpulipallo" on monesti kovinkin tiukalla jolloin trimmaaminenkin on kovin työläistä puuhaa ja siten koiralle aikas ikävää touhua,HUH !!Monesti ajatteleekin miksei kk koiraparka saa pitää karvojansa ? luoja on ne sille luonnut ja ihminen kynii ne vaikka väkisin pois ?!

• Tuntemon

Kiitos vastauksista :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      69
      3110
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      34
      1982
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      283
      1605
    4. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      104
      1569
    5. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      263
      1218
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      27
      1134
    7. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      90
      1107
    8. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      120
      1064
    9. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1040
    10. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      98
      1023
    Aihe