Saan teistä lohtua

166 cm

Itse oon 166cm. pitkä mies. Mutta se mua aina lohduttaa, että mua lyhyempiäkin ihmisiä on. Suhtaudun heihin jopa ylimielisesti. Tunnen kuitenkin itseni lyhyeksi (joudun kurkistemaan varpaillani) tanssipaikioissa.

Mutta haluan vaimokseni yli 170cm. naisen, että jälkeläisistämme tulisi edes kohtuu pituisia. Lapsillekkin olisi parempi, ettei heitä kiusattaisi lyhyyden takia.

10

2975

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Powaqa

      miesvainaa oli 164cm. Itse olen 170cm. Minua ei ainakaan pituusero koskaan vaivannut, tykkään pikkasista! :o)
      Uskon että moni muukin tykkää. Et varmasti jää yksin!

    • Nainen 135

      Hei, mies 166. Miltäs planeetalta olet?

      Menehän kohtaan: Näytä aihe ja sitten sivulle: Tietoa lyhytkasvuisuudesta. Niin jospa ajatus kirkastuisi.

      HUOM: Geenin on tultava kummaltakin vanhemmalta.
      (Tähän ei vaikuta olitpa pitkä tai pätkä).

      Olen 135 cm nainen ja ylpeä siitä, sillä pieni on kaunista.
      Vaikka itse olen pienikokoinen, niin en koskaan voisi suhtautua esim.ylimielisesti itseäni pienempiin ihmisiin. Ja miksi ihmeessä pitäisi suhtautua? Jokaisella meillä on oikeus elää ja kuolla, niin kuin elämä meille annettu on.
      Jokainen kulkee eteenpäin omaa elämäänsä.

      Mutta,jos joku tuntee poikkeavan ajattelutavan. Niin ei voi muuta todeta kuin: Ole Sinä niin viisas ja kaikki voipa, että voit määrätä ja hallita oma- ja lähimäisesi elämää niin, että kaikki menee suunnitelmiesi mukaan täydellisesti.

      Onnea ja menestystä Sinulle

      Kun rakastat itseäsi, osaat rakastaa myös toisia.

    • ok pituinen koska

      esim. Tom Cruise, Paul Newman yms. on ollut sun pituisia. Sitäpaitsi ellei sun koko sukus ole keskipituutta lyhyempiä niin tuskin haittaa vaikka vaimos olis 163 cm (suomalaisen naisen keskipituus) ja sä 166 cm niin varmaan lapsista tulis ihan keskipituisia. Ei se mee niin yks yhteen.

      Sitäpaitsi hassua että syrjit naisia heidän pituutensa tai lyhyytensä takia. Olen muuten huomannut itekin sen, että jotain 170 cm miehet, jotka ois mulle sopivan pituisia, kun ite oon 161 cm niin ne ei kiinnostu, vaan kauheet hujopit kiinostuu ja mua ärsyttää jos mies on 190 cm niin tunnen itseni vielä pienemmäksi sen rinnalla.

    • "Nti" 151cm

      yksi pätevä syy hankkia pitkä nainen
      leimautumatta pinnalliseksi; lasten tulevaisuus tärkeintä.

      Toisaalta, vaikka geenit vaikuttavatkin pituuskasvuun, eivät ne silti ennusta todellista pituutta täysin varmasti. Myös elinympäristö ja elintavat vaikuttavat... varsinkin se syöminen ja nukkuminen, mitkä ikävä kyllä "tavallaan perityvät" huonoina tapoina esim. valvoa myöhään ja aloittaa tupankanpoltto jo nuorena.

    • tietää_

      Jo oot saatanan turhamainen (tai sitten vaan masentunut...)
      Viittitkin puhua, että oot lyhyt mutta että onneksi on lyhempiäkin! Sitten vielä haluat 170cm naisen itselles parantaaksesi geneettistä perintöäsi.... no kyllähän minäkin haluan voittaa lotossa.

      Ryhdistäydy äläkä pidä itseäsi lyhyenä. Kun et ITSE huomioi pituuttasi, niin muutkin alkavat ajattelemaan samalla lailla.

      Itse olen 192cm ja tytöt ovat aina olleet kiinnostuneita minusta. Pitävät kai jotenkin arvokkaana ja lisäksi mulla on hyvä ITSETUNTO. Mutta mieleenki ei ikinä tulisi iloita muiden lyhemmyydestä tai säälitellä toisia.
      Meillä kaikilla on ristimme kannettavana, ja jos alat murehtimaan pituuttasi niin saat märehtiä sitä hautaan saakka....

      • nainen 135

        Johan oli tekstiä kommentiksi miehelle 166.
        Sinulla taitaa todellakin olla itsetunto kohdallaan ja kunnioitus toisia ihmisiä kohtaan.

        Mutta onneksi se ihmisluokka joka ajattelee kanssaihmisistä negatiivisesti on vähemmistö Ja ehkä loppujen lopuksi aika yksinäinen.

        -sinne ja takaisin-


    • kirsimaaria...

      pinnallista ajattelua haluan semmosen ja semmosen..minä haluan ihmisen en sitä..et sen pitää olla 180pitkä ja rikas ja komee ja muuta ei semmosia ukkoja löytyskää suomesta vaan jenkeistä.Minä en ainakaan halusi kauniina pätkänä naisena tommosia pinnallisia suomimies bimboja.

    • amatsooninainen

      Mun setäni pituus oli 166 ja hän oli mahtava ihminen. Henkisesti suuri mies. Joten pituus ei ole ratkaisevaa mitenkään. Oma poikani on 176 cm pitkä ja valitsi itselleen samanpituisen naisen..ja tyttäreni 177 myös sekä on ihastunut mieheen joka on häntä 3 senttiä lyhempi.:)

      Näin se menee..mutta oikeesti asenne ratkaisee!

      Minä amatsooni äitee 175 cm :)

      • tietää_

        Jos itse olet 175cm ja poikasi 176, niin mieleen tulee kysymys, minkä pituinen miehesi on?

        Jos miehesi on lyhyehkö, niin silloin tyttäresikin on helpompi ihastua lyhyempään mieheen. Yleensä tytöt kyllä valikoivat pitempiä.


      • Amatsooninainen..
        tietää_ kirjoitti:

        Jos itse olet 175cm ja poikasi 176, niin mieleen tulee kysymys, minkä pituinen miehesi on?

        Jos miehesi on lyhyehkö, niin silloin tyttäresikin on helpompi ihastua lyhyempään mieheen. Yleensä tytöt kyllä valikoivat pitempiä.

        Mieheni on 186 cm pitkä, että toikaan teoria ei pitänyt kyl kutiaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      296
      3058
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      217
      1930
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1582
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1370
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1251
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      266
      1188
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1041
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      981
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      144
      847
    Aihe