muslimeja, kun heitä ei koskaan näe hilluvan kaduilla nyrkit pystyssä ja suut ammollaan, eikä myöskään mediassa muslimien pahoja tekosia merkittävissä määrin uutisoida?
Ei räjähtele pommit, eikä naisia kivitetä.
Suomi-muslimi hyvä-muslimi!
Asustaako Suomessa vain rauhaa
5
264
Vastaukset
- hätää...
Suomessa on toistaiseksi niin vähän muslimeja.
Trakastellaanpa asiaa 20 vuoden kuluttua uudestaan. - *muslimah*
monnikin kutee...
Kunhan tuli mieleen että ei sen tarvitse aina huudella suuren ääneen jos jotain hautoopi..tai asenne on vääristynyt...tai tekee myyrän työtä...
Kunhan arvelen. vain rauhaarakastavia ei-muslimeja?
- Ihan varmasti
Mutta he ovat täällä hissukseen ja suunnittelevat ja järjestävät toimintaa maailmalla. Mistä tietää vaikka oikein tärkeitä terroristijohtajiakin täällä majailisi? Suomessa on niin helvetin hyvä olla kun kaikki on niin tyhmiä ja hyväuskoisia.
- niin, että
tänne on muuttanut vain sellaisia muslimeita, jotka ovat oikeasti luopuneet uskostaan, mutta vaan näyttelevät muslimeja, jotta sukulaiset ja tuttavat eivät hermostuisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456318
- 584422
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282958- 612917
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271496Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381475- 321290
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431191