...ettekö te uskalla kirjoittaa siitä? vai onko puolukkakiireitä? tuleeko kalaa muuten?
Vastaukset 6
- nurmesman
Täällä ei tosiaan tapahdu mitään.Ei kerrassaan mitään,mistä voisi mitään sanoa.Täällä on asiat niin hyvin.
- millaisia...
...opettajia siellä nykyään muuten on? Vaihtuvatko opet paljon? Muistelen, että joskus oli väliaikaisena matikanopettajana nainen, joka sanoi, että meillä on kehitysaluementaliteetti. En tiedä auttoiko tämä tieto meitä, mutta porskuteltiin kuitenkin eteenpäin ja suurin osa varmaan asuu nykyään ruuhkasuomessa.
Näköjään "uusi" pappila on myytävänä ja evankelinen opistokin. Sais isot lukaalit halvalla.
...asiat kiikkuu esillä vain eri foorumeilla:
http://www.oyk.fi/Keskustelualueet/FAV1-000216C7/FAV1-0005335F/I02862DFC
Jotta silleen tiällä hoijjellaan yhistysten asijoeta kuntoon paekallisten lieksalaesten piälliköehen toemesta....mitenkähän sitten männöö, kun lyyvvään kylien hynttyyt yhteen Pielisjärveksi?- ..se....
Vainionpääkin muuten oo alkujaan lieksalainen....
..se.... kirjoitti:
Vainionpääkin muuten oo alkujaan lieksalainen....
...jo sanoin tuossa edellisessä viestissäni.
paekallinen (nurmekselaenen) lieksalaenen...- kunta-kinte
...ulukopaekkakuntalaiset eivät voe kirjottoo OYK-FC-sivulle (niin helepponiminen kuin se onkin). Montako vuotta vielä männöö ennen kuin V. mennee eläkkeelle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921602
- 841085
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su3971033- 68995
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177944- 93867
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta170613- 37608