Tarttisin siihen apua, kun on ladannut tietokoneella mobile9:stä pelin, niin työpöydälle ilmestyy zip tiedosto...
Ongelmana on se, että mitä mun pitää sille krääsälle tehä joka on siel zip kansiossa, et saisin USB johdolla siirrettyä PELIN puhelimeen?
Apua mobile9!
5
2198
Vastaukset
- voivoivoi
Ei lataa winrar ja pura ne jaa heitä purettu tiedosto puhelimee, mut minne se heitetää et puhelin tunnistaa :D ? oon kottan suoraa puhelimee ja muistikortille :/ ei onnistu..
- SerF
muutetaan .zip > .jar
siinä kaikki, sitten siirrät puhelimeen
ei missään tapauksessa mennä purkamaan eikä muuttelemaan mitään muuta kuin .zip pääte .jar....jos siinä ei valmiiksi lue päätettä niin sitten lisätään .jar
winrar tykkää tunnistaa kaikki peli tiedostot esim. imaget ja muut niin winrar tiedostoina....ei ne ole - jaaah
SerF kirjoitti:
muutetaan .zip > .jar
siinä kaikki, sitten siirrät puhelimeen
ei missään tapauksessa mennä purkamaan eikä muuttelemaan mitään muuta kuin .zip pääte .jar....jos siinä ei valmiiksi lue päätettä niin sitten lisätään .jar
winrar tykkää tunnistaa kaikki peli tiedostot esim. imaget ja muut niin winrar tiedostoina....ei ne oleMiksei mun kännykkä tunnista niit vaikka pitäs toimii tos.
- Motouser
jaaah kirjoitti:
Miksei mun kännykkä tunnista niit vaikka pitäs toimii tos.
Jos lataan pelin mobile9.comista wapin kautta niin onko tämä ilmaista?
Eli tarkoitan sitä jos lataan pelin niin sitten vaikka viikon päästä se lataa uudestaa ja niin edelleen ja sit tulee hirvee lasku.
Vai onko se ihan luotettava sivu?
- Auttava
Sun koneessa pitää olla ovi suite jos haluut ladata niit tiedostoi sieltä mobile9! Ovi suite on ilmainen ja sen voi ladata nokian sivuilta. Ja kännykkäsi pitää littää koneeseen ja sitten kun lataat sen zip tiedoston niin tulee ilmoitus ASENNETAANKO ... .Zip Valittuun laitteeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713528
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851548Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251269- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192988- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57842Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92794- 62755