hei. olen kuullut että Euroopan isoista kaupungeista pääsisi junalla turkkiin, matka tosin kestäisi 3 vuorokautta, mutta olisin iloinen kuulemaan lisää. asiallisia vastauksia kiitos.:)
junalla turkkiin!!??
5
3249
Vastaukset
- mistä päin?
Aiotko lähteä ihan Suomesta asti? No pääsee kylläkin Ruotsin kautta. Käytännöllisempaa olisi kuitenkin lentää ensin ainakin Saksaan. Hampurista Berliinin ja Prahan kautta lähtee aamulla Eurocity juna Budapestiin. Budapestissa sitten junan vaihto ja yöjunalla Beogradin kautta Sofiaan. Tämän jälkeen seuraavakin yö junassa ja aamulla ollaankin Istanbulissa.
Hamburg Hbf 08:44 EC 175 Eurocity
Budapest-Keleti 22:17
---------------------
Budapest-Keleti 23:25
Sofia 17:44
---------------------
Sofia 19:30
Istanbul Sirkeci 08:24
Kaikki aikataulut tästä osoitteesta: http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query.exe/en- ...
kiitos tästä.. hiukan vielä mietityttää tämä junalla matkustaminen, mutta pitää nyt tarkkaan miettiä.. minkäköhänlaiset olisivat kokonaiskulut yhteensä?
- wiii9999
... kirjoitti:
kiitos tästä.. hiukan vielä mietityttää tämä junalla matkustaminen, mutta pitää nyt tarkkaan miettiä.. minkäköhänlaiset olisivat kokonaiskulut yhteensä?
en tiia menitko sitten junalla Turkkiin, mutta mina itse olen tullut Turkista Suomeen junalla ja lautalla sitten saksan Rostocista Helsinkiin.
Lahdin eka linja-autolla Istanbulista Sofiaan koska se kesti vahemman aikaa kuin juna. Sitten Otin junan Sofiasta Berliiniin, mutta se juna oli niin kamala kun vain voi olla. Se kesti yli 33 tuntia ja junassa ei ollut ravintolaa eika mitaan syomista ja vesat ja hytit aivan kamalia : ) mutta mielenkiintoinen kokemus kyllakin..eli aika tauluihin ei voi siella pian maata luottaa...juna lahtikin Sofiasta ihan eri aikaan kuin oisi pitanyt ja oli niin myohassa kuin vain voi ja mitaan selityksia ei ei edes annettu!
Sitten onneksi Budapestista oli jo paremmat junat ym..mutta mina olin jo jatko junani missannut joten otin vain seuraavan mahollisen junan Berliinniin, ja sittin sielta Rostockiin , ja koska olin missanut edellisen junan myohastyin lautastani Suomeen, joten jouduin jaamaan Rostockiin odottamaan..siksi 3 pv matka venyi viikon matkaksi: )) mutta ihan kivaa oli, vaikka yksin matkustinkin! etta kannattaa jos ei ole panikoivaa tyyppia ja aikaa on! : ))) - wosac
wiii9999 kirjoitti:
en tiia menitko sitten junalla Turkkiin, mutta mina itse olen tullut Turkista Suomeen junalla ja lautalla sitten saksan Rostocista Helsinkiin.
Lahdin eka linja-autolla Istanbulista Sofiaan koska se kesti vahemman aikaa kuin juna. Sitten Otin junan Sofiasta Berliiniin, mutta se juna oli niin kamala kun vain voi olla. Se kesti yli 33 tuntia ja junassa ei ollut ravintolaa eika mitaan syomista ja vesat ja hytit aivan kamalia : ) mutta mielenkiintoinen kokemus kyllakin..eli aika tauluihin ei voi siella pian maata luottaa...juna lahtikin Sofiasta ihan eri aikaan kuin oisi pitanyt ja oli niin myohassa kuin vain voi ja mitaan selityksia ei ei edes annettu!
Sitten onneksi Budapestista oli jo paremmat junat ym..mutta mina olin jo jatko junani missannut joten otin vain seuraavan mahollisen junan Berliinniin, ja sittin sielta Rostockiin , ja koska olin missanut edellisen junan myohastyin lautastani Suomeen, joten jouduin jaamaan Rostockiin odottamaan..siksi 3 pv matka venyi viikon matkaksi: )) mutta ihan kivaa oli, vaikka yksin matkustinkin! etta kannattaa jos ei ole panikoivaa tyyppia ja aikaa on! : )))wii tiedätkö minkälainen operaatio on ostaa istabulista interrail lippu?
- - Masa -
Interrail lipun voi ostaa Suomesta 3kk ennen matkan alkua. Eli jos et meinaa olla reissussa yli 3kk ennen interrailin alkua kannattaa lippu ostaa kotimaasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793