Houkutus!

luluhulllu

Olen nyt lukenut houkutuksen (twilight) , new moon ja eclipsen. Eclipse jäi todellakin kesken. tietääkö joku tuleeko siitä oikeasti 4 osa? Onhan se harmittavaa, että siitä tulee niin paljon osia, mutta minua ainakin haittaisi enemmän jos tarina jäisi kesken.. Kiitos jos saitte vastattua kysymykseeni.

18

2574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Petruzcha

      Olen itekki lukenu tuon Houkutukse, ja oli kyllä tosi hyvä kirja. Luin jostakin netistä, että Meyeriltä pitäis tulla Eclipsen jälkeen vielä ainakin kaks kirjaa, mutta ei niitä kyllä ole vielä julkaistu.. Jos on aavistusta milloin nuo New Moon ja Eclipse ilmestyy suomeks, ni ilmoittele...

      • Rauhanlietsoja

        Uuden kuun (New Moon) pitäisi ilmestyä joskus tänä syksynä. Olen itsekkin lukenut Huokutuksen ja odotan kieli pitkällä seuraavia osia.


      • breakaway
        Rauhanlietsoja kirjoitti:

        Uuden kuun (New Moon) pitäisi ilmestyä joskus tänä syksynä. Olen itsekkin lukenut Huokutuksen ja odotan kieli pitkällä seuraavia osia.

        New Moon eli suomeksi Uusikuu ilmestyy 31.10.2007


      • Jacuzzie
        breakaway kirjoitti:

        New Moon eli suomeksi Uusikuu ilmestyy 31.10.2007

        Mä olen kanssa lukenut tuon Twilight-sarjan ja odotan sille jatkoa. Nyt vain pitää keksiä jotain muuta luettavaa...

        Olen myös tilannut New Moonin suomennettuna, ja sen suomennos ilmestyy vasta joskus _joulunaikoihin_. Joku viivästys tai jotain. Odottaminen kannattaa silti. =)


      • döiofhösodghözodh
        Jacuzzie kirjoitti:

        Mä olen kanssa lukenut tuon Twilight-sarjan ja odotan sille jatkoa. Nyt vain pitää keksiä jotain muuta luettavaa...

        Olen myös tilannut New Moonin suomennettuna, ja sen suomennos ilmestyy vasta joskus _joulunaikoihin_. Joku viivästys tai jotain. Odottaminen kannattaa silti. =)

        ..ilmestyy miun mielestä tammikuun loppussa suomeks.. Saatan olla myös väärässä mut jostain katoin että niin olis...


    • LunarEclipse

      Kyllä Twilight(houkutus)-sarjaan on tulossa 4 kirja, sen nimi on Breaking Dawn, ja se ilmestyy jenkeissä ens syksyna... lisätietoa sivulta www.stepheniemeyer.com :)

      • qki

        oletkos nyt aivan varma asiasta, koska juuri eilen kävin osoitteessa www.stepheniemeyer.com, eikä siellä kerrottu mitään 4. jatko-osasta vaan meyerin 4. kirjasta the hostista. sain käsityksen ettei houkutukseen ole tulossa 4. jatko-osaa...?


    • qki

      neljättä jatko osaa ei houkutukseen tule, mutta stephenie meyer on kirjoittanut jo neljännen kirjansa the host joka ilmestyy enkuissa 1.5.08. houkutuksen tarina loppuu siihen kolmoseen

      • Carlisle

        itse olen lukenut kirjasarjan 4. kirjan, breaking dawnin (ja muutkin) englanniksi ja hyvä oli. että ei se sarja 3. kirjaan lopu:) Breaking Dawnin jälkeen ei tosin tietääkseni enempää ole tulossa.


      • sipulinen
        Carlisle kirjoitti:

        itse olen lukenut kirjasarjan 4. kirjan, breaking dawnin (ja muutkin) englanniksi ja hyvä oli. että ei se sarja 3. kirjaan lopu:) Breaking Dawnin jälkeen ei tosin tietääkseni enempää ole tulossa.

        Breaking Dawn oli SUURI PETTYMYS, ei tiennyt itkeäkö vai nauraa. Surkuhupaisa tarina ja huonosti kirjoitettu. En usko, että Stewart ja Pattinson lähtevät tämmöistä filmaamaan (toivon niin).


    • xoxoxo
      • Alice Cullen

        # Uusikuu (New moon, 2006) ilmestyi suomeksi joulukuu 2007
        # Eclipse (2007)
        # The Host (ilmestyy 2008)
        # Breaking Dawn (ilmestyy 2008 Elokuussa)
        # Midnight Sun (ilmestyy 2009)kertoo tarinaa Edwardin näkökulmasta
        Itse olen lukenut twilightin, new moonin ja eclipsen ja en jaksaisi odottaa että seuraavat kirjat ilmestyvät:)


      • Ellä
        Alice Cullen kirjoitti:

        # Uusikuu (New moon, 2006) ilmestyi suomeksi joulukuu 2007
        # Eclipse (2007)
        # The Host (ilmestyy 2008)
        # Breaking Dawn (ilmestyy 2008 Elokuussa)
        # Midnight Sun (ilmestyy 2009)kertoo tarinaa Edwardin näkökulmasta
        Itse olen lukenut twilightin, new moonin ja eclipsen ja en jaksaisi odottaa että seuraavat kirjat ilmestyvät:)

        Houkutus-sarja

        * Houkutus (Twilight, 2005)
        * Uusikuu (New moon, 2007)
        * Epäilys (Eclipse, 2008)
        * Breaking Dawn (ilmestyy 2009)
        * Midnight Sun (julkaisematon, keskeytetty)
        Muut teokset

        * The Host (2008)


    • <3

      oon kattonu leffan houkutus JA se oli niin paras! sit oon just lukenu uusikuu kirjan ja oikeest en malta oottaa ku se tulee leffoihin. sitä ei voi sanoin kuvata ku mul mieles pyörii vaa se kirja ja leffa ja se haluun sen kirjan sen epäilys ja mä ostan sen oikeest oooooooooooooooooooooh

      • Mijjaa

        iha samaa mieltäääää


      • renesmee33
        Mijjaa kirjoitti:

        iha samaa mieltäääää

        millon ilmestyy Uusikuu (newmoon) elokuva DVD lle ja kauppoihin?? :P


      • hideintheshadows
        renesmee33 kirjoitti:

        millon ilmestyy Uusikuu (newmoon) elokuva DVD lle ja kauppoihin?? :P

        tietääkö joku tosiaan milloin uusikuu ilmestyy dvd:llä?:)
        thanx etukäteen!


      • twilight fani
        hideintheshadows kirjoitti:

        tietääkö joku tosiaan milloin uusikuu ilmestyy dvd:llä?:)
        thanx etukäteen!

        20.3.10 näkyy ainakin tuolla coon.com sivulla sen voi ainakin sieltä varata..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe