pokeria suomeksi

timo81_

Semmosta kyselisin kun tua kielitaito on erittäin huono että onko olemassa pokerisaittia mikä olisi suomeksi.varsinkin noissa rahansiirto hommissa olisi hyvä tietää varmuudella mitä tekee,ettei tule mitään köpiä.pelitermit ja pelaaminen tietenkin onnistuu englanninkielisesti.paf on ainoa mihin olen törmännyt mikä on osaksi suomeksi mutta nuo rahan siirto systeemit on englanniksi.

3

793

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta paljoa ei tarvita

No hirveästi et tarvitse opetella englantia että opit siirtämään rahat myös ulkomaiseen firmaan ja nostamaan ne sieltä pois.

deposit = talennus
      Withdraw = nosto

Tietysti monet firmat vaativat moneybookers / neteller nettitilin joiden saaminen käyttöön vaatii aluksi hieman englanninkieltä, mutta hyvin pärjäisit jopa sanakirjan avulla esim. www.sanakirja.org (vie tietysti aikaa jonkin verran) tai sitten jonkun kaverin avustuksella.

• on luotettava

Unibet on suomenkielinen ja erittäin luotettava pokeritalo. Lisäksi saat 100$ avausbonuksen ja voit tarvittaessa harjoitella ilmaisessa pokerikoulussa. Itse olen ollut erittäin tyytyväinen. Lunastin bonuksen ja sekin toimi mutkattomasti. Tutustu Unibettiin:

http://clk.tradedoubler.com/click?p=54364&a=1309140&g=16604092

Onnea!

• ..............................

Club4aces. Täysin suomenkielinen asiakaspalvelu. Talletukset suoraan verkkopankilla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      58
      4198
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      126
      2954
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      43
      2653
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      65
      2207
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      440
      1815
    6. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      73
      1305
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      62
      1287
    8. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      59