Mikä on teistä paras Pokémon ja henkilö?
Musta on James ja sen kaikki Pokémonit:
Weezing, Victreebell, Koffing, Growlithe, Arcanine, Magikarp ja Gyarados.
Jessienkin Pokét on hyviä!!!
JAMES ON SUPER SÖPÖ!!!!!!!!!!!!
Paras Pokémon/ Henkilö?
7
291
Vastaukset
- kehitys-abra
omasta mielestäni Vulpix on aika makee,kuin myös charmanderin toinen ja kolmas muoto,squitlen muodot Wartortle ja Blaistone on myös ihan jees..mutta Koffung on mielestäni vähän kömpelö ja joskus tehoton...mutta arbok on makee..ekans oli vähän heikko.Rkettiryhmä muutebn on muuten hyvä,kohtalainen oikeastaan.Ainakin on kiva katsella Jessien raivonpuuskia ja muita hauskloja juttuja,Meotwowin jutut tosin on pikkuisen yliampuvia.
- prof. utsugi
Jigglypuff, Wigglytuff ja Squirtle on parhaat pokemonit! Mulla on Squirtle tatuointi! Paras hahmo olkoon vaikka Brock, näen hänessä itseni.
- Luna
Pokemonien A-luokka: Pikachu, Vulpix, Ninetales, Ponyta, Rapidash, Mew..jne.
Rakettiryhmä on ihan OK idea, mutta alkaa rasittaa kun ne on aina pistetty töppäämään. Ei jaksa katsoa sellaista kohellusta. Olisi parempi jos ne välillä saisivat nyysittyä joltain pöhköltä pokemoneja, typerää kun sarjassa ollaan aina niin hyviksien puolella että.
Miksei Ash ja kumppanit liity rakettiryhmään, se olisi paljon siistimpää kuin joku pokemonmestaruuden tavoittelu. - nukkeli
ne on ihan surkeita
- Matti
Mun mielestä paras pokemon on Charizard ja Alakazam. Paras kouluttaja on Ash Ketschum.
- n.t
mun lempi-pokemonit on 1.Lugia 2.Moltres 3.Mew
- minä ihastnut
james on tosiaan todella söpö niin on myös ash ja brokc mun mieiest se on söpö koska sill on söpö kammpaus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1055029
- 624906
- 863990
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753530Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592961- 432731
- 152247
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️441794- 341651
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371578