Joo joo,tiedän että tätä on varmaan kysytty ennenkin mutta mitäs se haittaa vaikka kysyn uudestaan.
Eli:
Muistelkaahan nuoruutenne musiikkia,mitkä oli aivan ihania ja vautseja piisejä.
Haluaisin tietää mitä kaikkea te ootte kuunnelleet ja mitkä kaikki discojumputukset sun muut tuo mukavia muistoja mieleen.
Kuuntelin vaan Youtubelta yhden kipaleen joka aikoinaan oli aivan tajunnan seisauttavan ihana!
No,on se vieläkin ihana....
Ja laulajakin niiiiin söde.
Päk tu eittiis
20
992
Vastaukset
Vielä kun mennään syvemmälle... tulee vastaan Sammy Babitsinin Daa Da Daa Da... ja siitä eteen päin CCR, Nazareth, Hurriganes....ja paljon paljon muitakin.
Tietyt kappaleet tuovat mukanaan mukavaa värähtelyä kehoon, kun tulee mieleen vanhat hyvät ajat...=)))) Ajattele, olen jo unohtanut suurimman osan kappaleista, mutta kun kuulee sen uudestaan jopa vuosikymmenten jälkeen... muistuu asiat mieleen, aivan kuin olis eilen tapahtunut...=))))- Buteo.lagopus
Kun ei kaikkia edes muista vaikka kuinka haluaisi!
Mutta kun joku kappale tulee vastaan niin sisuksia myöten tuntuu "hassulta".
Hurriganes oli kova sana,ja on vieläkin!
Mutta vain Albert Järvisen kera.
- eikä diskoa!
Peer Gyntiä, ZZ-Topia ja muita sen kaltaisia.
- Buteo.lagopus
...hyväksytään muisteluihin.
Ei mitään väliä mitä kukin on kuunnellut,mielenkiintoista on vaan tietää mikä kuhunkin on iskenyt!!
Otin kolme, ei välttämättä kaikista ihanimmat,
mutta muistoja.. kaukaisia sellaisia, romanttisiakin, tulee jokaisesta :)
John Lennonin, Woman
Art Garfunkel, Bright Eyes
Marc Almond (?) Something's gotta hold of my heart.
Kerrotko sen sinun ihanan..- Buteo.lagopus
Se mun ihana on AHA:n Take on me.
Voi,niitä ihania on paljon paljon muitakin mutta tuo on yksi mieleenpainuvimmista.
Tulee niin nuoruus mieleen....Huokaus.... - kotimaisia;
Buteo.lagopus kirjoitti:
Se mun ihana on AHA:n Take on me.
Voi,niitä ihania on paljon paljon muitakin mutta tuo on yksi mieleenpainuvimmista.
Tulee niin nuoruus mieleen....Huokaus....Taiska
Berit
Eija-Sinikka
Ernos
Onhan niitä muitakin kyllä
Nyt mä laitan silmät kiinni ja rupeen kattelee unia - Buteo.lagopus
kotimaisia; kirjoitti:
Taiska
Berit
Eija-Sinikka
Ernos
Onhan niitä muitakin kyllä
Nyt mä laitan silmät kiinni ja rupeen kattelee uniaKotimaisia ei meikäläisellä paljonkaan ole,noita suosikkeja...
Jos ei Hurriganesia lasketa, mutta se ei olekaan iskelmää.
Unista puheenollen,viime yönä soi aamuyöstä tajunnan tuollapuolen yksi hitti joka on nytte in...
Ämeriikkäläinen....
- Seijasini
Huomenta,
musiikkia ei ole koskaan liikaa, eikä siitä voi tehdä liian montaa aloitustakaan.
80-luvun musiikki toimii tänäänkin. Muistellaan sitten Queenin lavashowta tai "ah niin herkkää" Spandau Ballet'ia. Säännöllisin väliajoin tulee edelleen kuunneltua myös Communardsia, Scorppareita, Chris de Burghia, Kool & Gang'ia, Willie Nelsonia jne. jne.
Toisaalta... moni 80-luvun suosikki tekee musiikkia edelleen. Ja teki sitä jo 70-luvulla. Vaikea on välillä muistaa, mikä kappale on miltäkin vuosikymmeneltä...
*On the road again
Just can't wait to get on the road again
The life I love is makin' music with my friends
And I can't wait to get on the road again
On the road again
Goin' places that I've never been
Seein' things that I may never see again,
And I can't wait to get on the road again.*- sandman
vaan Red Headed Stranger eli Willie boy on päässy sun suosioon ;)
Huomenta päivää vaan, ookko duunis kuitenki, ko otsikko viittaa melkei niinko perjantai ois jo menos ;)
Mull jos menojalka vipattaa, se on monest osuu jostain syyst perjantail. - Seijasini
sandman kirjoitti:
vaan Red Headed Stranger eli Willie boy on päässy sun suosioon ;)
Huomenta päivää vaan, ookko duunis kuitenki, ko otsikko viittaa melkei niinko perjantai ois jo menos ;)
Mull jos menojalka vipattaa, se on monest osuu jostain syyst perjantail.jäivät korvien väliin :)
Elämä hymyilee ja minä siinä mukana... - sandman
Seijasini kirjoitti:
jäivät korvien väliin :)
Elämä hymyilee ja minä siinä mukana...deja vu ilmiön haluais elää uudestaan ja uudestaan ja ..........................
Antaa paistaa vaan ;) - Buteo.lagopus
...että sulla vipattaa ja rummuttaa!
Tuota 70-luvun musiikkia oon kattellut youtubesta myös ja naurattaa ne videot,eihän niistä saa selvääkään osasta!
Mutta jumputus on edelleen hyvää.
Muistan tuon Spandau Balletin siitä kun "Kettu" sarjassa (se saksalainen) oli tunnusmusana sen yksi kipale,ohjelman lopussa.
Ja ah,se oli ihana.
Tämä "True". Muistaakseni...
Oikein vipottavaa viikkoa!!!!
- jotaki..
Rednex, whis you vere here. eagles. whisnake. Hurriganes. Juice. Pelle miljoona. Eput. Jamppa tuominen. maukka perusjätkä ym.. =)oi sitä aikaa !
- tuffe
kunnes googlasin mitä silloin kuunneltiin. Hauskaa oli hakea ne youtubista ja muistella :)
Ykkösenä oli John Cougar (myöh. Mellencamp) ja edelleen on hyvä :) hae vaikka Pink Houses..
Dire Straitsia, Brothers in Arms kuunneltiin poikaystävän kanssa joka asui lesbon kanssa johon oli salaa ihastunut. Rontti. JJ Cale'n Cocaine-biisiin en kyllästy koskaan, voi olla että se tehtiin jo aikaisemmin, mutta löysin sen vasta 80luvulla. CCR. Bruce Springsteeniä kuuntelin salaa, koska seuraava poikaystävä ei tykännyt siitä ;) enhän minäkään tietenkään pitänyt.. Häh, oliks täällä joku keskustelu takinkäännöstä..?- Buttiska
..tuon Pink Houses kipaleen ja häveten myönnän että oon ollut sivistymätön nuori..
Kun en muistanut tommosta biisiä olleskaan,en oo tainnut ikänä kuullakkaan.
Öööh,en tunne koko laulajaa.
Mutta kyllä mä Direstraitsit sun muut muistan!
Etten mä nyt aivan juntti oo.
- mikhaildenisov
ehdottomasti parasta,monta hyvää ryhmää ja
solo-laulajaa...- Buttiska
Olihan 60-luvullakin hyvää musaa,mutta olin sen verta pieni vielä sillon että ei niinku muistoja ole jäänyt.
Cliff Richardista tykkään. - mamma mia
muistan 60- luvulta ne lauantain toivotut. Äiti leipo pullaa aina just siihen aikaan. Ja kun tehtiin
telttaretkiä leirintäalueille. Ja ratio oli aina mukana. Ihania käännösiskelmiä !!!!! Ja äiti laulo mulle kissa vieköön, kyllä sul on silmät ;)
Kuplavolkkarilla ajeltiin ympäri suomea, ja kas kummaa kun sen ajan iskelmät tärähtää aalloille, on olo niin haikea, niin haikea....
- sandman
tull mieleen ko vähä ripautteeleeki tuol ulkon ja ko niin kauniit eikhteens "maisemii" jäi miettiin
Rainy days never say goodbye
To desire when we are together
Rainy days growing in your eyes
Tell me where's my way
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915248
- 534086
- 252209
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271997Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991