http://www.google.fi/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla:fi:official&channel=s&hl=fi&q=angus young&meta=&btnG=Google-haku
157 cm eikä haittaa menoa.
kuuluisia
5
1391
Vastaukset
- tai jotain sellaista
mulla on kyllä haitannut se aina ja ollut jotenkin vaikea hahmottaa että mua kohdellaan eri lailla kun olen lyhyt. Huomasinkin sen yhtäkkiä vasta lukiossa, että muut on päätä pitempiä vähintään. En tykkää käyttää korkokenkiä, joilla saisi pituutta ainakin 8 cm helposti. Mua haittaa tosi paljon ja olen oikeen alkanut inhota pitkiä ihmisiä, joita on vuosi vuodelta enemmän. Kauheita hujoppeja! Pitäisi varmaan muuttaa Italiaan tai jonnekki missä on lyhyempiä.
- melkein itkettää
Olen 170cm miespuoleinen. Monet sanovat että 170 ei ole lyhyt, mutta kyllä on ainakin täällä pohjois-euroopassa.
Pitää varmaan muuttaa jonnekkin Etelä-Eurooppaan jossa olisin sopivan mittainen.
- nahkatakkinen
Dolly Parton, Kylie Minogue, Danny Devito, Samantha Fox, tämä-nykyisin Idols-tuomarina tunnettu kasarilaulaja (nimi hukassa!) ...
- The Midget
120 cm
- lyhyitä tähtiä
Myös sellainen loistava muusikko kuin Prince kuuluu lyhyiden julkkisten joukkoon. 157 senttisenäkin on seksisymbolin ja naistenmiehen maine tullut hankittua. Toiset vain osaa ja pystyy kaikkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1984029Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t572844Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per881453Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181276Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101229Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi71043Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20221032- 46984
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt230957- 49936