http://www.google.fi/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla:fi:official&channel=s&hl=fi&q=angus young&meta=&btnG=Google-haku
157 cm eikä haittaa menoa.
kuuluisia
5
1399
Vastaukset
- tai jotain sellaista
mulla on kyllä haitannut se aina ja ollut jotenkin vaikea hahmottaa että mua kohdellaan eri lailla kun olen lyhyt. Huomasinkin sen yhtäkkiä vasta lukiossa, että muut on päätä pitempiä vähintään. En tykkää käyttää korkokenkiä, joilla saisi pituutta ainakin 8 cm helposti. Mua haittaa tosi paljon ja olen oikeen alkanut inhota pitkiä ihmisiä, joita on vuosi vuodelta enemmän. Kauheita hujoppeja! Pitäisi varmaan muuttaa Italiaan tai jonnekki missä on lyhyempiä.
- melkein itkettää
Olen 170cm miespuoleinen. Monet sanovat että 170 ei ole lyhyt, mutta kyllä on ainakin täällä pohjois-euroopassa.
Pitää varmaan muuttaa jonnekkin Etelä-Eurooppaan jossa olisin sopivan mittainen.
- nahkatakkinen
Dolly Parton, Kylie Minogue, Danny Devito, Samantha Fox, tämä-nykyisin Idols-tuomarina tunnettu kasarilaulaja (nimi hukassa!) ...
- The Midget
120 cm
- lyhyitä tähtiä
Myös sellainen loistava muusikko kuin Prince kuuluu lyhyiden julkkisten joukkoon. 157 senttisenäkin on seksisymbolin ja naistenmiehen maine tullut hankittua. Toiset vain osaa ja pystyy kaikkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh814428Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.2003556Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit1363390Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j2292673"Kostokakka!" Farmi Suomen pehtoori avaa sanaisen arkkunsa Frederikin haisevasta jäynästä
Voi hyvänen aika Reetun touhuja! Pehtoori Terho Häkkinen sai ennen näkemätöntä höykytystä heti Farmi Suomi -realityn alk212301Ylen juontaja möläytti suorassa radio-ohjelmassa
Ylen Radio Suomen juontaja Samuli Aaltonen käytti törkeää kieltä maanantaiaamupäivän Koko Suomen radio -ohjelman lähetyk432288Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös642117Katsoitko Petolliset, mitä mieltä?
Vanajanlinnan käytävät ja salongit täyttyvät jälleen kuiskailuista, salaisuuksista ja petoksista. Petollisten uudella112066- 392055
Onko Janne Naakka tuttu kasvo ja mitä mieltä olet Farmi-kokoonpanosta?
Somevaikuttaja Janne Naakka on tubettaja ja bloggaaja sekä yksi uuden Farmi Suomi -kauden kisaajista. Naakka tuottaa mm.01963