Minkä ikäisenä marsut kuolevat?

lemmikkinä marsu

Millaisia tauteja/kasvaimia ym. on marsuilla. Miten marsut kestää esim. flunssaa? Voiko päällisin puolin tervennäköinen marsu olla sairas?

minkä ikäisiä marsut ovat olleet, kun ovat kuolleet?

5

443

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Entinen kasvattaja

1.) Marsuilla voi olla hyvä ja paha laatuisia kasvaimia yms.. (Niin kuin ihmisilläkin)

2.) Marsu on herkkä eläin, jos sinulla on flunssa vältä käsittelyä. Vältä vetoa, koska marsu on herkkä vedolle.

3.) Marsu voi näyttää päällisin puolin terveeltä, mutta voi olla sairas.

4.) Marsu voi elää jopa yli 10 vuotiaaksia (Minun marsu on elänyt, nukutettiin kun pattit aiheutti ongelmia kävelemisessä.) Osa marsuistani on kuollut vanhunteen ja osa lopettu sairauden takia.

• jaa...

mun marsu eli 5 vuotiaaksi.. :(

• ...pitkään
        jaa... kirjoitti:

mun marsu eli 5 vuotiaaksi.. :(

Eli, toivon että elää vielä monta vuotta (nyt vähän yli vuoden ikäinen)ainakin 5-6 vuotiaaksi.

• attilathehun1

marsut elää siin 7-10 vuotta. omani kuoli tänään vain 3 vuotiaana syy: ei tietoa koska eilen se mennä viipelteli kuin tuli hännän alla.

• Anonyymi

sama homma, en yhtään tiedä syytä. Saattoi kyllä olla ikä kun oli 5-6vuotias.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Akava kieltää sairaanhoitajien palkkojen korotukset

Suomessa on koronapandemian vuoksi huutava puute koulutetuista sairaanhoitajista. Osa on mennyt Norjaan töihin, noin 2.000€/kk paremman palkkauksen
      Maailman menoa
      147
      4050
    2. Teholla nyt jo 72 ihmistä. Enemmän kuin kertaakaan 2020 alun jälkeen

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008544154.html Nyt omikron alkaa viemään teholle ja hurjin viikko alkaa huomenna. 72 on nyt teholla. Ottakaa rokot
      Maailman menoa
      255
      2639
    3. Ex-huippumalli Anne Kukkohovi hekottaa kuuman kosteasta muistosta: "Ei tarvittu pitkiä kalsareita"

“Juontaja makasi välillä selällään lattialla happea haukkaamassa…” Kyllä viime kesä oli todellakin KUUMA.... https://www.suomi24.fi/viihde/ex-huippuma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      2166
    4. Nakkilassa tapahtuu

Missä päin Nakkilaa tuo aamullinen ampuminen tapahtui? https://www.satakunnankansa.fi/satakunta/art-2000008543567.html
      Nakkila
      15
      1896
    5. Mies, olisiko meidän

Aika kohdata IRL ja selvittää asiat?
      Ikävä
      49
      1180
    6. Vastaa mies rehellisesti

Kohdataanko me enää koskaan?
      Ikävä
      111
      1089
    7. Hyvä on nainen myönnän

Pilkkasin sinua muutaman kerran koska tahdoin että lähdet pois mielestäni mutta oikeasti tahdon sinua koko ajan ja tahtoisin riisua tuon roikkuvan pai
      Ikävä
      44
      1088
    8. Karvoitus naisella

Pitääkö jo ennen treffejä kertoa miehelle,että olen karvainen pimmsasta ja kainaloista. Osallehan tälläinen on ällöttävää ja mua taas sattuu kun mies
      Sinkut
      147
      938
    9. Sun elämäsi rakkaus

viettää nimipäiväänsä milloin?
      Ikävä
      31
      858
    10. Jos kaivattusi

Makaisi alastomana edessäsi, niin mitä tekisit?
      Ikävä
      64
      798
    Aihe